rapilos Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Wat is het verschil, tussen actieve en passieve zooltjes Plof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 (bewerkt) . 18 november 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Wat een lompe opmerking zeg Kaboutertje. Als het niet de baas of de beheerder was die je aan de tel. had, zou ik daar eens even naar toe bellen. :angry: Vanochtend hier weer de hele tijd gepoetst, want wat krijg je een hoop stof en troep als ze hier iets doen in huis, dus vanmiddag dacht ik, val maar om allemaal ik ga zitten, morgen komt de h. kamer weer eens aan de beurt. Dus heb ik vanmiddag zitten gamen. Lekker rustig en ontspannen. Morgen komen ze een paar tegels vernieuwen die kapot zijn gegaan, en overmorgen weer een dienst. Nou kan ie wel weer hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Jeetje Plof, jij hebt er verstand van lees ik. Op de plek van de hiel, is een uitsparing gemaakt. Op de plek van de binnenkant van mijn voeten is een flinke bolling gemaakt. Bovendien ook nog een extra verhoging onder de hiel van mijn rechtervoet, omdat ik beenlengte verschil heb (Wat ik toen zelf gevraagd heb, om er naar te kijken). Er is gekeken met de computer, maar daarnaast is er ook een blauw druk gemaakt. Zucht..ik hou er maar over op hoor, het helpt toch niet, en is ook wel erg off-topic. Nog veel gekker, ik sluit af en ga naar bed. Eerst maar eens goed uitrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 ai ai kaboutertje luisteren is een vak apart en deze kon het duidelijk niet. luisteren en horen wat iemand zegt is trouwens echt moeilijk. Ik zou er ook een mailtje aan wagen al was het maar om er zelf een streep onder te kunnen trekken en te hopen dat de ander feedback/standje krijgt en wie weet er wat van leert. en een beetje eelt op je ziel kweken maar meis want er zullen nog best wat lomperikken volgen ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 slaap lekker Raps sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Zelfgemaakte wortel-paprika soep met verse basilicum en uitgebakken spekjes als garnering. Daarbij nog een heerlijk stuk brood met wat roomboter. Heerlijk!!! Al zeg ik het zelf ;-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Omhoog met beentjes op de bank. Uitbuiken na mijn macaroni. Ik doe niks meer vandaag en sluit de dag droog af. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 ui gesnipperd en in een zakje korma en knoflook gesmoord pond gehakt mee geruld en idem spinazie erbij geroerbakt. couscous apart geweld voilà in 15 min. 2 koningsmalen al zeg ik het zelf☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 30 dagen droog en met een erg fijne NA meeting achter de rug meld ik me af voor het dagpact van vandaag. Tot morgen. jowan, plof, ProudMary en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Net terug van de meeting. Mezelf weer even onder de loep genomen. Met hulp van de shares van anderen, de spiegels waarin ik mezelf zo ongenadig kon herkennen. Kom tot de conclusie dat als ik de meetings en dit forum niet had, en als ik (nog) niet verslaafd was, ik waarschijnlijk binnen nu en afzienbare tijd verslaafd zou zijn... Want, mijn hemel, wat kan ik het leven toch complex maken in m'n hoofd. Zonder "praatpalen" zou ik maar één oplossing kunnen bedenken.. lekker makkelijk wegwezen in in roes. Nu kan ik gelukkig lachen als ik m'n eigen krankzinnige manier van denken herken in de krankzinnige manier van denken van anderen. Lachen omdat de opluchting groot is dat ik niet de enige ben die zo raar is... Er wordt regelmatig wat afgelachen in die meetings. Ik denk dat anderen zichzelf ook herkennen. Lucide, Skip en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 (bewerkt) goede actie, maar.... sterven dagelijks duizenden kinderen van de honger en daar hoor je niemand over blijf het raar vinden lijkt wel of we met dit soort acties ons schuldgevoel willen temperen maar goed, zal nu wel een strontkar over mij heen krijgen vreselijk voor het meisje hoor, maar kinderen algemeen met ziektes en honger enz, zou veel meer de aandacht moeten krijgen Wie een leven redt, redt de mensheid (Joods gezegde). Niet dat dit kind haar leven nog te redden waarschijnlijk maar de dag dat de totale berg aan leed niets meer is dan statistiek zijn we als mensen onze menselijkheid aan cynisme verloren. Ik vind heel erg belangrijk dat dit nooit mag gebeuren. Elke dag dat je opstaat kan je het verschil maken en niemand kan meer doen dan in onze menselijke beperktheid zit. Als ik met mijn team collega's 14 terminale patiënten 24 uur per dag kan verzorgen ga ik blij naar huis ondanks de ellende die ik vaak zie op mijn werk. Tevreden met dat ik gedaan heb wat ik kon. NOOIT wil ik zo cynisch worden dat ik zelfs daar het nut niet langer van inzie. Zoals ik al zei, dan zou ik me geen mens meer voelen. En nee het draait niet om schuldgevoel afkopen of vissen naar complimenten. Sommige dingen moeten gewoon gedaan worden. 8 april 2015 bewerkt door erik eline, Yogajuf, jowan en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Ik denk dat ik ook zou mailen naar de leiding van dat zwembad. Het maakt niet ongezegd wat reeds gezegd is tegen je Kabouter maar toch zou ik het doen.....wie weet voorkomt het een volgende lompe actie bij een ander een volgende keer. Diegene mag best voelen dat het gevolg van haar reactie is dat je misselijk en helemaal ontdaan bent en ik denk dat ze zich dat nu totaal niet beseft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 (bewerkt) Want, mijn hemel, wat kan ik het leven toch complex maken in m'n hoofd. Zonder "praatpalen" zou ik maar één oplossing kunnen bedenken.. lekker makkelijk wegwezen in in roes. Nu kan ik gelukkig lachen als ik m'n eigen krankzinnige manier van denken herken in de krankzinnige manier van denken van anderen. Elke keer herken ik dit zo in jou schrijfsels. Door de herkenning besef ook ik me steeds weer; ik ben niet de enige die zo complex kan zijn in mijn hoofd en denken. Drank was idd een middel om dat gedenk eens te stoppen als ik het zat was. 8 april 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Wie een leven redt, redt de mensheid (Joods gezegde).(..........) Elke dag dat je opstaat kan je het verschil maken en niemand kan meer doen dan in onze menselijke beperktheid zit. (..........)Tevreden met dat ik gedaan heb wat ik kon. NOOIT wil ik zo cynisch worden dat ik zelfs daar het nut niet langer van inzie. Zoals ik al zei, dan zou ik me geen mens meer voelen. En nee het draait niet om schuldgevoel afkopen of vissen naar complimenten. Sommige dingen moeten gewoon gedaan worden. Erik, dit is nou precies waar het in meetings ook om draait. Ik ga daar niet al jarenlang heen met het idee een ander te herstellen (lees: een ander het herstel door de strot te douwen) maar met het idee dat alles wat ik share door een ander opgepikt kan worden. Niet om mijn schuldgevoel af te kopen of om te vissen naar complimenten, maar uit dankbaarheid dat wat anderen voor mij gedaan hebben ook door mij teruggedaan kan worden. erik en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Kohtje, als ik iets deel tijdens een meeting (bijna altijd) dan ben ik er niet mee bezig of iemand anders het oppikt of niet. Het komt uit mijn hart of gaat over iets wat mijn brein nú weer met mij uit heeft willen halen. Het gaat over wat dankbaarheid gaf of over wat ik herkende. Het lijkt mij vermoeiend om iets te vertellen waarbij ik van tevoren bedacht of andere herstellenden het wel zouden oppikken. Bij mij gaat dan de spontaniteit verloren. Vaak zeg ik iets hardop om het voor mijzelf te borgen, áls ik daar al over nagedacht heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Sterker nog, als ik ga bedenken hoe anderen mijn bericht gaan uitleggen, dan zeg ik het júist niet hardop. Want dan ben ik alleen maar met die anderen bezig. Bij mij zou het gekunsteld klinken vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 ow Kohtje is allang weg. Ook goed. Erik, mag ik hardop schrijven dat ik jou zo wijs vind? Ik vind het fijn dat jij regelmatig jouw visie geeft. Vaak leerzaam voor mij. welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Volgens mij is t de bedoeling dat, als je je hebt aangemeld voor t dagpact, je je ook weer aan t eind van de dag afmeld toch? Nou ik ga lekker slapen, mijn 3e droge dag zit erop. Beetje onrustig vandaag en hoofdpijn, verder viel t eigenlijk wel mee. Weltruusten en lekker slapen voor straks Lucide en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Welterusten allemaal...drukke, zinvolle dag achter de rug.....lekker slapen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Ik ga me weer succesvol afmelden voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 ik ben net terug van werk 2 hele mooie gesprekken gehad en een heleboel mindere. evenwicht he. kaboutertje, al warme melk geprobeerd? je mag morgen wel mee naar de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 je gaat naar je moeder las ik elders. dan neem ik dochter mee. slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden