luna1961 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen, Hier een dichte wereld. Frummers, een fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goeiemorgen & een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen, Wat houdt t dagpact precies in. Betekent het dat, als ik mijn naam daarbij zet, dat ik dan me aansluit bij mensen die vandaag niet drinken? En bij weekpact is het voor een hele week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 (bewerkt) Hallo Anette: je slaat de spijker op zijn kop. Met intekenen op de dagpact spreek je uit, vooral tegen jezelf, dat je vandaag niet drinkt. Dat anderen dat ook weten stimuleert. IK doe het, indachtig de AA en de NA, dag voor dag, just for today. Al wat langer is, is mij te groot en te ver weg. Dag voor dag werkt voor mij en helpt me het klein te houden en in het nu te blijven. 8 april 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Oké dank je Johan, dan had ik t toch goed begrepen. Ik doe mee, goede stimulans . Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Anette69 Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Mooi! Welkom! Er zal straks heus wel iemand zijn die je ook verwelkomt middels een persoonlijk berichtje, althans als je nieuw bent hier. Dat zie ik vaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen, wat een mist hier... vandaag weer aan de gang met mijn hogedrukspuit... fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen.. Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Anette69 Agnieta Lucide Anette69, goed bezig en welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Vandaag de mooiste dag van de week. Papadag! Niet werken maar lekker tijd doorbrengen met mijn lieve zoontje. eline, Jette28, jowan en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen, was vergeten me gisteren droog af te melden was heel moe en dus vroeg erin, heerlijk geslapen en nu klaar voor een drukke dag! Fijne dag allemaal! Dagpact: jowanBlondie KaboutertjeAnette69AgnietaLucide Jette en van mij ook welkom Anette! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen, na een hele lange ochtendwandeling in een mistig wereldje nu met koffie op de bank.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Het rook buiten trouwens wat naar uien......MG????? Tja gaan we dit jaar een grote meeting hebben zo ja waar, als ik de draad van gister doorlees blijkt er een park in Adam te zijn wat heel rustig is, in het najaar zijn er zowiezo al wat frummers in Groningen (combineren?), misschien goed eerst eens te polsen wie er willen komen, uit welk deel van het land die komen en dan iets te zoeken wat een beetje centraal voor ieder ligt? Wie denkt er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen wat en lekker lang weekend. Ik geniet er nog van. Hoef pas morgen 5 weer te gaan werken. wat een lekker lui leventje. Jammer van de mist. Ik wou vlees halen voor in de slowcooker.om dr pepper draadjes vlees te maken. Omdat ik een fobie heb voor de mist denk ik maar dat ik wat anders ga eten vanavond Stomme mist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Een AdB meeting, Amsterdam of Groningen, maakt mij vanuit Limland niet zoveel uit, ik maak er wel werk van! Goed idee, wel even plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goeie morgen kanjers. Welkom Anette ik hoop dat je veel hebt aan het forum. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 goeiemorgen frummers. gisteren na de wedstrijd zat dochter met vriendin op de bank te smachten naar mijn toegangscode om op mijn pc de uitzendingen gemist te bekijken. tja en dan mag het forum wel even wachten dus. Ze waren samen 1/2 uur bussen geweest om aan te moedigen (ik wist niet dat ik nog buikpijn om mensen kon hebben ) dus ze hadden wel een paar uurtjes TV kijken verdiend ook. En we wonnen dus ook nog met 3-1 en zijn 3e geeindigd op de ranglijst. Nu zijzelf zaterdag nog kampioen worden en dan met mij op de tribune uiteraard. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 goede morgen. even zonder hoofdletters omdat ik suikertje niet bang wil maken en deze goede-morgen-wens ook voor hem bestemd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen frummers. Dagje vrij, dus uitgeslapen, en hoe!!! Maar nu helemaal fris en fuitig. Vanuit een mistig Friesland nu verse koffie en thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 (bewerkt) Ik kan me voorstellen dat dat heel spannend was Jane. Maar wat goed dat ze 3e op de ranglijst zijn geworden. Proficiat. Moghu Koh. en Von. 8 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 nee dat was ikke sels Bol, 3e zij is eerste en gaat divisie spelen volgend jaar. een sjaloerse moeder hier dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Mogge Ik heb best een aantal mensen verwaarloost...mensen die me dierbaar zijn was veel met mezelf bezig..op een goede manier dat wel. Wil deze mensen niet uit het oog verliezen. Dus nu maar eens een bakkie doen en een luisterd oor bieden, ik weet dat zij het ook niet makkelijk heeft. Contact was makkelijk gelegd door 1 smsje Fijne dag..maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 's Morgens vroeg ben ik niet op m'n best. Ik moet altijd even weer mezelf bij elkaar rapen van alle plekken waar ik me gisteravond heb neergegooid en achtergelaten. Ik heb in het 12 stappen programma een leidraad gevonden om enige regelmaat in m'n leven te brengen. Die regelmaat betreft niet zozeer m'n dagindeling, m'n doen en laten, als wel het terugbrengen van m'n emoties naar voor mij overzichtelijke proporties. Eigenlijk moet ik dus niet van regelmaat spreken, maar van nivellering. Met het in toom houden van de neiging om m'n emoties alle kanten op uit te laten barsten ben ik af en toe zo bezig, dat m'n "gewone" gang van zaken voor de buitenwacht wel eens rommelig over komt. Ik kan van hot naar haar springen, van de hak op de tak, van het kastje naar de muur, maar hoe dan ook, sinds ik de 12 stappen gebruik kan ik springen wat ik wil, ik spring altijd, of meestal van oost naar west, thuis best.. Daarom ben ik 's morgens altijd even zoet met mezelf weer bij elkaar rapen. Daarbij moet ik niet teveel "aan de kop hebben". Lezen in Just for Today helpt me daar altijd goed bij. Dat zet me elke ochtend weer op de rails. Vaak vind ik deze teksten in m'n ochtendmood zelfs wel zeikerig, maar ik dwing mezelf ertoe te lezen wat er gezegd wordt in plaats van wat er geschreven staat. En zo kom ik dan langzamerhand, met wat hulp van een kop koffie, vanuit de toestand "zombie" weer in de modus "medemens". jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 april 2015 Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 Goedemorgen allemaal. Nog steeds thuis met griep. Zo eerst maar eens naar het ziekenhuis voor uitslag numero zoveel. Ben nou al een half jaar aan het dokteren... En daarna weer snel naar bed. Anette, welkom hier!! Fijne ochtend allen en tot later, ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden