Spring naar bijdragen

Maandag 16 maart 2015


Yvonne

Aanbevolen berichten

Morge,

 

Geen goeie, want slecht geslapen...in de wakkere uurtjes wel wat zaken op een rij gezet. 

Ach het is nou eenmaal zo...meestal slaap ik de volgende nacht dan weer goed.

Dus dat is een fijn vooruitzicht.

 

Drukke dag, weken...losse dingen, studeren. Beetje ordening kan geen kwaad en in de actie

zodat er geen dingen te lang blijven liggen. Uitstellen heet dat  :blush:

 

Ff iets heel anders maar ik denk er nu aan omdat ik schrijf 'ordening'. Iemand dat boek van Marie Kondo gelezen

over opruimen? Ben benieuwd en zoja wat je daar van denkt...maar moet misschien naar boekendraadje.

 

Merk dat ik er wat minder was..heb een hoop bij te kletsen..haha...laat ik maar stoppen...

 

Iedereen een fijne dag, sterkte voor wie het gebruiken kan, met name Clown en Kabouter. 

 

Doei.

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmorgen een vervelende ontdekking gedaan. Ik heb de laatste tijd wat vage angstklachten gehad met veel spanning erbij. Ik dacht dat ik wist wat daar de oorzaak van was, maar dat klopt eigenlijk helemaal niet. Ik denk nu dat het door de pammetjes komt. Dat ik daar afhankelijk van ben geworden. Vanmorgen echt veel angst. Heb ik eerst een halve genomen, dat hielp niet en later toch maar de andere helft. Nu word ik wat rustiger. Dat zijn dus de klachten die je kunt krijgen als je dat spul te lang gebruikt. Oei. Daar moet ik wel wat mee. Want met die pillen functioneer ik ook niet goed. Word er sloom van en onverschillig. Ik heb al gevraagd of mijn psych mij terug wil bellen, want geen idee hoe ik dit moet doen. pfffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Agnieta, dat wilde ik je ook al voorstellen. Die kan jou in ieder geval advies geven. Want ik snap ook dat je dit niet wilt zo en het is een heel slechte zaak

Wat een goede beslissing Finniks. Ik vind het heel dapper van je :rose:

 

De angst ontstaat juist door niet die pillen te nemen of als je er aan gewend bent te weinig. Ik heb mijn psychiater gebeld en ik vond dat ze er wel erg makkelijk over deed met halveren en kwart. Nou, eerst dat maar proberen. Heb ook de hulpverlener bij benzodebaas gevraagd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie iedere h. arts, psycholoog, psychiater advocaat enz. heeft een beroepsgeheim. Dat mag geloof ik alleen geschonden worden als er levens op het spel staan. Jouw zaak is niet zo (belangrijk) dat dat beroepsgeheim geschonden moet worden. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Ook ik denk aan Kabouter en Clown.

Agnieta, ik zou willen weten wat er dan in het zakje zat en haar dat vragen.

Je weet niet hoe erg het is en ziet nu een heel scenario voor je.

Stel dat het wel zo is, ook dan weet je nog niet hoe erg het is.

Mag ze wel alcohol drinken? Of denk je dan ook het ergste.

Ik weet ook niet wat er waar is, maar wil alleen maar aangeven dat alles relatief kan zijn en niet per se het verhaal dat je er nu van denkt. Ik snap heus dat je het belangrijk vindt hoe je zoon wordt opgevangen.

Verder vind ik de maandagochtendrust bij het boodschappen doen nog steeds heerlijk.

Ik raakte zelfs in gesprek met een man bij het wegen van de groente, we maakten grappen omdat hij niks kon vinden.

Zou ik eerder niet op zitten te wachten.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...