Yvonne Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen frummers. Nog hartstikke donker, lampjes aan, verwarming een tandje hoger en snel even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goede morgen Dagpact; Agnieta Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Allereerste gedachte vandaag; Dat ik Kabouter en haar naasten heel veel sterkte wens vandaag....ik denk aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen, Vandaag weer een dagje werken. Startend vanuit huis. Nu eerst een bakkie thee. Dagpact : Agnieta Albert Blondie Veel sterkte vandaag kaboutertje en clowntje. Denk aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Sterkte kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goeiemiddag. (Voor mijn doen, dan) Dagpact :AgnietaAlbertBlondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen allen. Kabouter, veel sterkte vandaag. Fijne dag allemaal, ik moet er meteen weer vandoor. Heb er zin in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag voor iedereen.Kaboutertje sterkte, ook ik denk aan jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen frummers, Ik wens Kaboutertje maar ook Clowntje heel veel sterkte. Wat zal die het weer onbegrijpelijk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goeie morgen kanjers Kabouter heel veel sterkte vandaag en hopelijk gaat alles goed en kan je binnenkort jouw kereltje weer lekker knuffelen. Apie niet vergeten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen, Denk aan je Kaboutertje en voor je clowntje heel veel liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen, Kabouter en Clowntje, heel veel sterkte. En ook je dochter en moeder Kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 (bewerkt) Morge, Geen goeie, want slecht geslapen...in de wakkere uurtjes wel wat zaken op een rij gezet. Ach het is nou eenmaal zo...meestal slaap ik de volgende nacht dan weer goed. Dus dat is een fijn vooruitzicht. Drukke dag, weken...losse dingen, studeren. Beetje ordening kan geen kwaad en in de actie zodat er geen dingen te lang blijven liggen. Uitstellen heet dat Ff iets heel anders maar ik denk er nu aan omdat ik schrijf 'ordening'. Iemand dat boek van Marie Kondo gelezen over opruimen? Ben benieuwd en zoja wat je daar van denkt...maar moet misschien naar boekendraadje. Merk dat ik er wat minder was..heb een hoop bij te kletsen..haha...laat ik maar stoppen... Iedereen een fijne dag, sterkte voor wie het gebruiken kan, met name Clown en Kabouter. Doei. 16 maart 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 goeie zonnige maandag hopelijk ook een symbolisch licht voor Kabouter en clown en zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorge, we gaan er wat van maken deze week, de zon schijnt al en het blijft de hele week mooi weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen. Heel veel sterkte gewenst Kabouter en Clown. Hier ook een kaarsje voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Agnieta, daar zou je toch met iemand over moeten praten? Ik kan me voorstellen dat je je nu ongerust maakt. Wat moeilijk zo voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Ik heb vanmorgen een vervelende ontdekking gedaan. Ik heb de laatste tijd wat vage angstklachten gehad met veel spanning erbij. Ik dacht dat ik wist wat daar de oorzaak van was, maar dat klopt eigenlijk helemaal niet. Ik denk nu dat het door de pammetjes komt. Dat ik daar afhankelijk van ben geworden. Vanmorgen echt veel angst. Heb ik eerst een halve genomen, dat hielp niet en later toch maar de andere helft. Nu word ik wat rustiger. Dat zijn dus de klachten die je kunt krijgen als je dat spul te lang gebruikt. Oei. Daar moet ik wel wat mee. Want met die pillen functioneer ik ook niet goed. Word er sloom van en onverschillig. Ik heb al gevraagd of mijn psych mij terug wil bellen, want geen idee hoe ik dit moet doen. pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 o, ik zie net dat er een benzo's de baas is waar ik hulp kan krijgen. Ga ik daar ook maar eens heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Blekkie misschien kan je die vraag stellen bij "vraag het de hulpverlener". Die zal je vast en zeker antwoord kunnen geven op de vraag of die angsten ook kunnen ontstaan bij het teveel slikken van pammetjes. Angst is een lelijk iets hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Dagpact :AgnietaAlbertBlondie jowan Petervdww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goedemorgen iedereen ik heb toch maar een stap genomen en contact gezocht met een psygoloog. er moet iets gebeuren met mij anders komt het niet goed AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Ja, Agnieta, dat wilde ik je ook al voorstellen. Die kan jou in ieder geval advies geven. Want ik snap ook dat je dit niet wilt zo en het is een heel slechte zaak Wat een goede beslissing Finniks. Ik vind het heel dapper van je De angst ontstaat juist door niet die pillen te nemen of als je er aan gewend bent te weinig. Ik heb mijn psychiater gebeld en ik vond dat ze er wel erg makkelijk over deed met halveren en kwart. Nou, eerst dat maar proberen. Heb ook de hulpverlener bij benzodebaas gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 (bewerkt) Aggie iedere h. arts, psycholoog, psychiater advocaat enz. heeft een beroepsgeheim. Dat mag geloof ik alleen geschonden worden als er levens op het spel staan. Jouw zaak is niet zo (belangrijk) dat dat beroepsgeheim geschonden moet worden. 16 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Goeiemiddag, Ook ik denk aan Kabouter en Clown. Agnieta, ik zou willen weten wat er dan in het zakje zat en haar dat vragen. Je weet niet hoe erg het is en ziet nu een heel scenario voor je. Stel dat het wel zo is, ook dan weet je nog niet hoe erg het is. Mag ze wel alcohol drinken? Of denk je dan ook het ergste. Ik weet ook niet wat er waar is, maar wil alleen maar aangeven dat alles relatief kan zijn en niet per se het verhaal dat je er nu van denkt. Ik snap heus dat je het belangrijk vindt hoe je zoon wordt opgevangen. Verder vind ik de maandagochtendrust bij het boodschappen doen nog steeds heerlijk. Ik raakte zelfs in gesprek met een man bij het wegen van de groente, we maakten grappen omdat hij niks kon vinden. Zou ik eerder niet op zitten te wachten. Fijne dag mensen. jowan en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden