plof Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen, Weer vroeg wakker. Had nog ruim een uurtje kunnen blijven liggen, maar onrust in mijn lichaam staat het niet toe. Dan maar aan de koffie. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen Wat een drukte al hier. Al hoop ik wel dat Ploffie nog even heeft kunnen slapen. Want dat is wel erg vroeg. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Las net Yogajuf op de dagdraad van gisteren. Wat een (deel) herkenbaarheid. Dank voor het delen. Tijd voor mij om binnen mijn werk mijn grenzen nog beter aan te geven. Afgelopen week in 2 deelgebieden van rotjeknor geindiceerd (omdat collega door hoeven gezakt is) en dat gaat mijn pet te boven. Ga niet wachten tot ook ik door mijn hoeven zak en zeker niet met het gevaar dat ik mij met mijn herstel in woelig water begeef. Vanmiddag weer overleg met alle indiceerders in dat gebied. Maar ik hou mijn poot stijf. 1 gebied of niets... Anders maar weer gewoon de wijk in. De keuze is aan hen. Basta... Hihihi... Lucht wel op om dit nu zo hier effe op te schrijven trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Verse koffie en thee inderdaad en tis inderdaad wel heel vroeg beginnen Joop, pffff. Toch maar een hele hoop gas terugnemen Blondie? En.... misschien op de vroege ochtend beginnen met een bakje thee in plaats van koffie? Ook ik begon altijd met koffie...wakker worden, 2 bakken koffie om extra op te laden en dan er maar weer tegenaan. De laatste tijd begin ik met thee... ik kom wat rustiger op gang en het lijkt wel of dat ook invloed heeft op de rest van de dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goed idee Yvon, die thee. Al hyper zat zonder koffie. Afijn, duik de doesj effe in en daarna hoppa, op het fietsje. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Fijne dag Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Ja Blondie, jouw postings van gisteren hebben me ook geïnspireerd tot die korte 'bekentenis'. Desalniettemin blijft het k.. natuurlijk. Mischien kunnen we de 15e wat ervaringen delen? Daarnaast werd ik vanmorgen wakker met Het Plan voor mijn afdeling en plan van aanpak richting mijn directeur om het te bewerkstelligen. Bizar toch hoe dat soms kan gaan. Vandaag ga ik ermee aan de slag. Keispannend en eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Teruggelezen en zie dat Kabouter opgelucht was, mooi. Eline heeft zich nog niet gemeld, moest misschien toch een nachtje overblijven daar? Las ook het relaas van Yoga. Heel herkenbaar wat er daar op het werk gebeurt. Ik hoop dat je goede gesprekken zult hebben met de arts. Je hebt het er al langer over dat je eigenlijk je hart wilt volgen. Is er de mogelijkheid om als 'tussenstap' een andere functie in het bedrijf te krijgen waar je niet leidinggevend bent? Dan kun je de frustraties van de mensen onder jou al schrappen.... misschien geeft dat net dat beetje lucht om voorlopig door te kunnen totdat je echt weet wat je wilt.... Leuk Jaap ook weer even te zien. En tsja.... dat was dus een echte impulsaankoop Jaap? Stoppen met zelfverwijt hoor, je hebt gewoon weer wat geleerd vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Fijn dat het weer wat lichter wordt op het einde van mijn vroege ronde, zo tegen zeven uur. Het was wel nat vanmorgen, het moet behoorlijk geregend hebben vannacht. Maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 (bewerkt) Ik denk dat we dat station gepasseerd zijn Yvonne, heb al 4 functies gehad binnen het bedrijf. Blijf in rondjes draaien. Voor mij persoonlijk zou het niet werken, voor de organisatie is het niet de oplossing, maar weer een pleistertje / hap snap oplossing, werken met de poppetjes die er zijn. Er moet meer worden gereorganiseerd. Ik ga vandaag mijn plan visueel maken (organogrammetje) en het volgende week presenteren aan mijn baas. 27 februari 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goede morgen Dagpact: jowan Blondie Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Heel veel succes dan Yoga. Hoop dat het gaat werken... Er is heeeeel veel water gevallen Jowan.. mag nu wel weer even droog worden wat mij betreft hihi... Luitjes, Ik mag er vandoor. Wens iedereen een mooie dag. Koffie en thee op de welbekende plaats. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen, Ik slaap nog half. Een beroerde nacht achter de rug. Terug naar bed gaat niet. Oppasdag vandaag. Dat betekent dan wel weer genieten. Ik stap zo mijn fiets op. De koffie moet even wachten. Tot later. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen, Yoga, wat een moeilijke situatie. Goed dat je actie onderneemt. En Blondie, jij hebt je plan getrokken en houdt daaraan vast. Allebei stevig in de schoenen. Succes dames! Fruit, ik vind het knap zoals jij bezig bent de laatste tijd. Ik heb voor het eerst over het forum gedroomd. Een dagelijkse schrijver bleef ineens weg. Poe, wat een zorg. Eline, ik hoop dat je je zkhdag goed hebt doorstaan en weer fijn thuis bent. Heb het goed mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen allemaal. Ik mag zo een paar uurtjes werken en dan naar de tandarts. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Morge, Drukke dag voor de boeg hier. Niet alles in detail kunnen lezen...wel fijn om de verschillende ervaringen rondom trek te lezen en hoe een ieder er mee omgaat. Waardevol... Yoga, sterkte en pas goed op jezelf in dit proces. Mensen, fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft, waarvoor dan ook. Tot later op de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goeie morgen allemaal, Sterkte Loper. Zo dadelijk weer wat poetsen bij de buren en eens kijken of ik erwtesoep kan maken vandaag, anders wordt het morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen, weer thuis en zo mn bed in, moest nachtje blijven omdat ik niet lekker werd....bloeddruk was 90 over 40... wel geslapen maar niet uitgerust, verder afwachten op uitslagen......en nu zzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Hoop dat alles goed is gegaan Eline moet nu weg met trein lees vanavond fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen. Ik meld me even snel aan. Gisteren druk, vandaag familiebezoek en er moet nog veel gebeuren. Dagpact: jowan Blondie Albert Agnieta Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Das wel aan de lage kant Eline. Ik hoop dat ze er achter komen waar dat aan ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Beterschap en rust maar lekker uit Eline. Verder niet bijgelezen... sorry, dus goedemorgen en allen een fijne droge en zonnige vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Goedemorgen! Agnieta, ik heb het ook anders gelezen, zie de reactie van MijnGerrit. Ik was dus eerder verbaasd over jouw reactie, haha! Misschien heb ik het dus ook verkeerd gelezen. A3 komt vast nog wel om het te verduidelijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden