Spring naar bijdragen

Vrijdag 27-02-2015

plof

Aanbevolen berichten

Las net Yogajuf op de dagdraad van gisteren.

Wat een (deel) herkenbaarheid.

Dank voor het delen.

Tijd voor mij om binnen mijn werk mijn grenzen nog beter aan te geven.

Afgelopen week in 2 deelgebieden van rotjeknor geindiceerd (omdat collega door hoeven gezakt is) en dat gaat mijn pet te boven.

Ga niet wachten tot ook ik door mijn hoeven zak en zeker niet met het gevaar dat ik mij met mijn herstel in woelig water begeef.

Vanmiddag weer overleg met alle indiceerders in dat gebied.

Maar ik hou mijn poot stijf.

1 gebied of niets...

Anders maar weer gewoon de wijk in.

De keuze is aan hen.

Basta...

Hihihi... Lucht wel op om dit nu zo hier effe op te schrijven trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verse koffie en thee inderdaad  ;) en tis inderdaad wel heel vroeg beginnen Joop, pffff. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
Toch maar een hele hoop gas terugnemen Blondie? 
En.... misschien op de vroege ochtend beginnen met een bakje thee in plaats van koffie? 
Ook ik begon altijd met koffie...wakker worden, 2 bakken koffie om extra op te laden en dan er maar weer tegenaan. 
De laatste tijd begin ik met thee... ik kom wat rustiger op gang en het lijkt wel of dat ook invloed heeft op de rest van de dag.... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Blondie, jouw postings van gisteren hebben me ook geïnspireerd tot die korte 'bekentenis'. Desalniettemin blijft het k.. natuurlijk. Mischien kunnen we de 15e wat ervaringen delen?

Daarnaast werd ik vanmorgen wakker met Het Plan voor mijn afdeling en plan van aanpak richting mijn directeur om het te bewerkstelligen. Bizar toch hoe dat soms kan gaan. Vandaag ga ik ermee aan de slag. Keispannend en eng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teruggelezen en zie dat Kabouter opgelucht was, mooi. 

Eline heeft zich nog niet gemeld, moest misschien toch een nachtje overblijven daar? 

Las ook het relaas van Yoga. 

Heel herkenbaar wat er daar op het werk gebeurt. 

Ik hoop dat je goede gesprekken zult hebben met de arts. 

Je hebt het er al langer over dat je eigenlijk je hart wilt volgen. 

Is er de mogelijkheid om als 'tussenstap'  een andere functie in het bedrijf te krijgen waar je niet leidinggevend bent? 

Dan kun je de frustraties van de mensen onder jou al schrappen.... misschien geeft dat net dat beetje lucht om voorlopig door te kunnen totdat je echt weet wat je wilt.... 

Leuk Jaap ook weer even te zien. 

En tsja.... dat was dus een echte impulsaankoop Jaap? 

Stoppen met zelfverwijt hoor, je hebt gewoon weer wat geleerd vandaag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we dat station gepasseerd zijn Yvonne, heb al 4 functies gehad binnen het bedrijf. Blijf in rondjes draaien. Voor mij persoonlijk zou het niet werken, voor de organisatie is het niet de oplossing, maar weer een pleistertje / hap snap oplossing, werken met de poppetjes die er zijn. Er moet meer worden gereorganiseerd. Ik ga vandaag mijn plan visueel maken (organogrammetje) en het volgende week presenteren aan mijn baas. 

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel succes dan Yoga. 

Hoop dat het gaat werken... 

Er is heeeeel veel water gevallen Jowan.. mag nu wel weer even droog worden wat mij betreft hihi... 

Luitjes, 

Ik mag er vandoor. 

Wens iedereen een mooie dag. 

Koffie en thee op de welbekende plaats. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

Dag dag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Yoga, wat een moeilijke situatie. Goed dat je actie onderneemt.

En Blondie, jij hebt je plan getrokken en houdt daaraan vast.

Allebei stevig in de schoenen.

Succes dames!

Fruit, ik vind het knap zoals jij bezig bent de laatste tijd.

Ik heb voor het eerst over het forum gedroomd. Een dagelijkse schrijver bleef ineens weg. Poe, wat een zorg.

Eline, ik hoop dat je je zkhdag goed hebt doorstaan en weer fijn thuis bent.

Heb het goed mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge,

Drukke dag voor de boeg hier.

Niet alles in detail kunnen lezen...wel fijn om de verschillende ervaringen rondom trek te lezen en hoe een ieder er mee omgaat.

Waardevol...

Yoga, sterkte en pas goed op jezelf in dit proces.

Mensen, fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft, waarvoor dan ook.

Tot later op de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...