Spring naar bijdragen

Woensdag, 11 februari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ook na een nachtje slapen kijk ik met een tevreden gevoel op mijn gesprek over het Plan van Aanpak.

Ik begin volgende week voor 1 uurtje op dinsdag op at-basis. Met een taak die ik zelf heb uitgekozen, krijg ik die niet af dan kan mijn vervanger dit overnemen. Geen druk dus.

Dat is op 1 werkplek. Op mijn andere is werken nog niet aan de orde, daarvoor moet ik eerst een gesprek hebben met de directeur. Want daar spelen andere dingen. Dat gesprek vind maandag plaats.

Toen ik gisteren het onderscheidt maakte tussen de 2 werkplekken, kon ik ook weer helder nadenken en voelen over wat ik zou willen.

Wat heel fijn en warm voelde is het gevoel van welkom dat mijn collega's mij gaven. Ze waren oprecht blij om mij weer te zien.

Wel merk ik dat ik na zo'n dag, met als afsluiting mijn gespreksgroep, echt moe ben. Vandaag dus maar weer bijtanken. Beginnend met de tekencursus en aan het einde van de middag yoga. Verder niets.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen frummels.

Goh sinds ik melatonine gebruik, (gewoon van het Kruidje) slaap ik me toch goed zeg. lig zo'n 20 min. wakker en hup, weg ben ik. Wat een fijn spul is dat zeg.

Zo nu Olle nog ff verzorgen en me dan klaar maken om te gaan werken. :)

 

Moggel Vonneke. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Yvonne, de stress van te voren vreet al. En ik merk dat doordat ik zo vanuit mezelf wil praten in zo'n gesprek dit ook veel energie kost. Het vergt veel alertheid in mezelf, erbij blijven. Eerder liet ik het gebeuren en had de ander het initiatief.

Die moeheid heb ik er wel voor over. En ik denk zelf dat des te vaker ik dit op deze manier doe, het meer vanzelf zal gaan en minder energie gaat kosten. Nieuw gedrag aanleren kost nu eenmaal eerst energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar op den duur zal het je gewoon goed doen.

En met regelmaat even naar je werk gaan tijdens een ziekteperiode is heel goed. 

Hoe langer je dat uitstelt des te groter wordt de stap om je neus weer te laten zien. 

Langzaam aan de draad weer oppakken... dan gaat het gewoon goed komen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Je komt sterk over Kastanje, mooi om te lezen.

 

Bolletje, werk ze.

 

En Yoga ook alweer wakker. Sterkte in de drukte.

 

Kaboutertje, ik moest lachen om je droom, maar ...ben het met Jane eens dat je je w.s. gegijzeld voelt door andere zaken. Je wordt opgeslokt en ik hoop dat je het volhoudt. Als clown uit het ziekenhuis wordt ontslagen is er in ieder geval de rust van alles op 1 plek hebben.

Wat fijn dat je dochter zich er zo goed doorheen slaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net dat Clowntje vooruit gaat. 

Ik hoop heel hard met je mee dat jullie snel naar huis mogen Kabouter.. 

Gerrit heeft voorlopig genoeg sokken als ik het zo lees, hahaha. 

En inderdaad... die gestopte gaten van vroeger... verschrikkelijk. 

Net zoals de elastieken van je kniekousen... na een dag waren je benen zo'n beetje in tweeën gedeeld.

 

Luitjes, ik ga er vandoor.

Later dienst vandaag en wil toch nog wel íets doen voor ik hier weg ga.

Maak er een mooie dag van lui.

Dag dag.

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

mijn huis mag nog op orde,

mijn huiswerk voor morgen moet nog

en ik kom nog steeds moeizaam op gang.

wat zou het heerlijk zijn als het voorjaar

doorstoot

zon, buiten, energie opdoen, strand zelfs weer

ik verheug me er zo op

dat ik even niet in het nu zit ;)

actie harde actie dus maar weer

fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...