Spring naar bijdragen

woensdag 21 januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

Oh Spudje, dit soort onderzoeken zijn ook niet leuk. Maar hé, misschien valt de uitkomst toch mee en heb je straks een zorg minder als het achter de rug is. Of je kunt er weer mee verder om het te verhelpen. Angst hè…. soms hebben we meer last daarvan dan van de gebeurtenis zelf. Sterkte Spuddeke!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luitjes, 

Ik moet er ook vandoor. 

 

Niet te bang zijn voor die tang hoor Spud, hij doet het tig keer per dag waarschijnlijk.... 

En dat darmonderzoek... misschien nog even afwachten of de boel niet vanzelf weer normaal gaat doen na de vakantie??? 

 

Tsja Yoga, werken is om je brood mee te verdienen,maar het is wel prettig als je het ook nog een beetje naar je zin hebt dan toch? 

Sterkte, want dit moet geen leuke periode zijn dan. 

 

Koffie en thee in de warmhoudkannen lui. 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg
 
Dag dag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gewoon meer met tandartsen dan met dokters. Klaar.

D'r was toch nog iemand die veel met haar tandarts op had, wie was dat ook al weer. O ja ik weet het weer. ;):P

 

Goeie morgen mensen. Vanochtend wakker gemaakt door Olle, die mijn vechtende katten na deed :blush:  terwijl ik vannacht zooo slecht geslapen heb. Bah. Had even de gedachte over een grote steen, draadje erom, emmer water enz. Maar goed, nu koppijn. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren helemaal vergeten: Huttula en Kate, bedankt voor de aanwijzingen om een PB-tje te sturen..

Was even de weg kwijt in de "nieuwe" lay-out van dit forum.. was vroeger met de knop

"verstuur privé bericht" ook wel lekker makkelijk voor een simpele ziel als ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo simpel kan het dus zijn, loper.. Ik heb zelf diezelfde behandeling gevolgd en ben tot de conclusie gekomen

dat het waar is dat het herstelprogramma een simpel programma is voor ingewikkelde geesten.

Dit forum is mij ook tot hulp evenals de AA- en NA-meetings. De laatste twee omdat ze ook de 12 stappen als basis

hebben, dit forum omdat ze die juist niet hebben, maar allemaal hebben ze als grootste gemene deler: de verslaafde die

zijn verslaving de baas wil worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

ik loop al een week of twee

met héééél in de verte iets

wat naar kiespijn riekt.

Het is vaker af- dan aanwezig

dus ik mag nog even struisvogelen.

Mijn tandarts is met pensioen en ik

wil eigenlijk geen jonkie uit die maatschap,

maar weer een die alleen werkt, hooguit met 2.

Maar het worden allemaal van die lopende bandtoestanden

zoals bij de orthodontist. Bij de tandarts van mijn zus moeten

de asstistenten al de gaatjes vullen, want dat leren ze verplicht nu.

En toevallig ook veel goedkoper natuurlijk.

Maar ik heb een probleemgebit en waardeerde het altijd dat

mijn tandarts zo meedacht. Blijft lastig dus. Kiezen he en dat voor

een weegschaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm... m'n laatste twee berichten zijn een beetje met elkaar in tegenspraak. In het eerste noem ik mezelf

een simpele ziel en in het tweede zeg ik dat ik een eenvoudig programma volg voor ingewikkelde geesten.

Ik bedoel in beide gevallen te zeggen dat ik vaak veel te problematisch denk, terwijl de oplossing vaak erg eenvoudig is.

Maar eenvoud kan me erg beangstigend voorkomen omdat er zoveel ruimte om zélf in te vullen omheen zit.

Ik denk dat ik een beetje (denk)ruimtevrees heb. Ik vul die ruimte graag comfortabel met allerlei nutteloze gedachten en

gevoelens, zoals "ja maar... áls..." en "stel je nou eens voor dat...". Of zelfs: "zo simpel kan het toch niet zijn??.."

 

De grote kunst voor mij is om die ruimte leeg te laten en de eenvoud tot me door te laten dringen en er echt in te gaan geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, beschadigen hoeft niet altijd het gevolg te zijn van iets fout doen. Beschadiging kan ook het gevolg zijn van starheid, niet buigzaam zijn.

Jij kunt iets goed doen en toch iets in je omgeving beschadigen als die omgeving jou geen ruimte geeft, als die omgeving stijf staat van

"eigenwaarde" (egoïsme), doof en blind is voor jouw signalen. Dat geldt ook andersom.. als je zelf doof en blind bent voor signalen

van buitenaf. Dat laatste kun je zelf veranderen.

 

Een stilteplek kun je in je hoofd creëren. Meditatie heet dat. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, daar was je weer, heb je gister terug gelezen?

Vorige week allemaal plannen om de badkamer te laten doen en de vloer beneden ben ik niet tevreden over en daar heb ik een mooi zeil voor gezien. Vorige week energie kon niet stuk en nu krijg ik het er benauwd van. Besloten om wel de vloer te doen en dan badkamer op zijn beloop te laten. 

Staks naar mijn moeder, ze is jarig. Mooie cadeaus voor haar gekocht. Tas, hangertje voor aan haar armband en een I love Oma rompertje. 

Haar twee alcoholiste zussen komen ook, die hebben een hekel aan mij, omdat ik met een rijke Zweedse oudere man ga en ja nu ook nog eens zwanger. Echt twee bitches. Die komen met het eten dus dan ga ik weer weg. Kan niet tegen dat hypocrieten gedoe. 

Nu lekker douchen, haartjes wassen en mooi maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...