Yogajuf Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Mogge allemaal! Vrij vandaag, lekker. En Gunn jarig - van harte Gunn! Ben je er nog? Even bijlezen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Goedemorgen, Koffie en daarna naar de cursus. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact:Blondie Kaboutertje jowan 9 januari 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Tja, wat is het nou, Kaboutertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Ik duik de auto in... Mij te nat! Laters... Btw. Spud, fijn je weer te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Mogge Niet heerlijk geslapen..maar wel gedachten de vrijheid gegeven. Word er nog een kei in, niet kunnen slapen,geen ergenis daarom. Nu ik me zo bedenk is het best veel voor mijn hoofd. Gister avond wake..indrukwekkend met vuurkorven..vuurpijlen..fakkels lekker de traantjes laten lopen Vandaag begravenis Emoties en luchtwegen het doet veel met elkaar..gister weer goed gemerkt Hele week gewerkt..toch een mooie week van gemaakt..ik tel weer mee op mijn werk Mijn naam word weer geroepen en gehoord Geef nooit op waar je achter staat..vroeg of laat word het oogsten Fijne dag..maak er wat van wimmelt en walrus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Ik krijg enorme kansen. Ik moet ze grijpen. En hoe zet ik uit dat ik de smylies niet meer kan gebruiken? huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Succes Taat...met of zonder smilys ..je komt over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 goeiemorgen frummers hoor de wind waait door de kieren hier in huis zelfs waait de wind brrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 ik woon vrij hoog en de lamp boven de tafel zwaait vervaarlijk heen en weer. Troost me met de gedachte dat je eigenlijk nooit hoort van afgewaaide bovenverdiepingen. Ik tenminste niet. Nu een paar ontspannen afspraken voor de boeg, na een toch wel heftige start van 2015. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag voor de tweede keer 2 uurtjes werken. Mijn reïntegratie traject is begonnen na bijna 1,5 jaar ZW. Na mijn terug val met de kerst nog steeds niet gedronken. Ik ben eigenlijk best wel trots op mezelf. In totaal nu 159 dagen droog. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Dank je Hututula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Goedemorgen frummers. Eerst maar even koffie en thee zetten . Wat heb ik geslaaaapen..... was ook eigenlijk wel heeeeel moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Goeiemorgen! Hier ook storm, maar zolang het niet sneeuwt of ijzelt hoor je mij niet klagen Straks weer een dienst op de ambu, en daarna lekker uit eten. Ik verheugde me al op de tiramisu, maar dat is bij nader inzien toch niet zo'n strak plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Goedemorgen Plof en Janina. En ben het helemaal met je eens hoor Janina: ik klaag ook niet in de winter zolang het maar niet glad is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Goeie morgen kanjers, Rustige dag Jani. Sproetje weer terug? Even kijken dan, en dan gauw aan de slag hier. Vandaag staan ramen wassen op het programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Heerlijk wat een actie Plof! Word er helemaal blij van...als een kind, lekker spelen! Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden