jowan Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goeiemorgen iedereen. Dagpact: jowan We gaan er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Was ik weer te laat om als eerste te openen. Dan hier maar verder. Vandaag ochtendje werken. En vanmiddag naar de tandarts. Nog steeds wat pijnlijk, maar zwelling is weg. Afwachten dus. Koffie, 2e bakkie inmiddels. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Dank je Kaboutertje! Jij straks weer je bedje in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Sterkte dan maar. Hoop dat de pijnstiller snel zijn werk doet. Duik hier de doesj effe in. Kom niet op gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goeiemorgen Blondie, Kaboutertje en ik zie Kastanje, Sterkte dames met de tandarts en de hoofdpijn. Ik was voor het eerst in lange tijd weer eens om drie uur wakker. Zonder kater dit keer, gelukkig. Nu eerst maar afslomen en opstaan. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ik duik de wijk weer in op mijn fietsje. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goedemorgen! Na heerlijke nacht fris aan hectische dag beginnen. Eerst werk en vanmiddag alle verzamelde spullen inpakken ! Morgen vliegen we naar Afrika, de reis gaat beginnen! Tot over 2 wkn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Koffie en thee staan klaar Goedemorgen luitjes. Blondie, Kabouter en Vol lekker werken. Ik mag lekker langzaam starten, heb late dienst. Eerst maar even een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goedemorgen allemaal, mag je de hand schudden Kaboutertje, om 05.00 uur eruit voor aspirines en nu zit ik nog met hoofdpijn! Blijft mijn zwakke plek, altijd al geweest! Als kind was ik al een hoofdpijnklantje. Wie weet als ik nu leer anders om te gaan met emoties dat die hoofdpijn dan ook minder wordt?? Zou toch wel heeeeeeeel fijn zijn! Zet hem op allemaal en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Vol, naar Afrika, stoer hoor en voor ' maar ' 2 weken? Pittig reisje hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Blondie, goed gedaan gisteren zeg, die knuffelbeertjes moest ik om glimlachen! En weer naar de tandarts, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goedemorgen Allemaal, Goede nacht gehad, wel 2 muggen die me uit de slaap hielden.... Al weer druk op kantoor. Suc6 allemaal en sterkte die het nodig hebben !! Dagpact: jowanBlondie Kaboutertje Super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 (bewerkt) Vandaag de vierentwintigste dag. Librium afbouwen lukt ook nog steeds, derde dag op 10 mg (i.p.v. 75 mg) Dagpact: jowanBlondie Kaboutertje Super1975 Roberto 29 oktober 2014 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goodmorning. Hoe is het met Fruitvlieg???? Refusal is een goed plan Fruitvlieg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goedemorgen. Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Super1975 Roberto Joris Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Las dat Fruit zich goed aan het herpakken is. Gelukkig. Goedemorgen Sowhat, hoop dat je weer wat beter in je vel zit?? Jopie vandaag de sleutel. Wat heerlijk Joop. En wat hoop ik dat jouw stekkie inderdaad een plek zal zijn waar je rust kunt vinden, waar je echt thuis bent. Wat fijn trouwens dat jouw kind bij jou terecht kon/kan. Dat je haar keuze kunt respecteren. Dat je jouw kinderen zo mooi met elkaar kon zien omgaan. Luitjes, ik moet er vandoor. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Morgen.. Haast! Zooi verzamelen en wegwezen! Fijne dag allemaal. Dagpact: jowanBlondie KaboutertjeSuper1975RobertoJoris Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Super1975 Roberto Joris Kruidenthee Kipje Kom later kletsen, nu geen tijd helaas... Thx voor de koffie Yvonne! Succes en fijne dag iedereen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goedemorgen. Goedzo Fruit, volhouden nu! Suc6! Hier snotverkouden, kleine rode oogjes en een loopneus (waarheen toch?). Vandaag kan ik niet drinken dus dat scheelt! Heb het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 goeiemorgen frummers. Wimmelt, sauna??? versnelt alles en is gewoon zoooo lekker. Ik heb mijn dagje gister weer gehad. In halloweensfeer nog wel, tssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Fruit, onzeker kan je alert helpen houden. Jij kunt dit he, dat weet je wel♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goed idee lady Jane, ga zo naar de sportschoolsauna! Lekker uitzweten die hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 en ik mag te fietsen met maatje gelukkig is het nog droog hier nou ja min of meer fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Goeie reis en een fijne tijd Vol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Regen, hier, maar ik laat er mijn humeur niet door bederven, ik heb genoeg binnen te doen, forum, on-line behandeling, Facebook, alcoholdagboek bijwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden