Spring naar bijdragen

Woensdag 29 oktober 2014


jowan

Aanbevolen berichten

Ik kan niet alles bijhouden en volgen op het Forum...

Heb het wel geprobeerd, maar daar ging héél veel tijd inzitten. 

 

Ik vind het enorm knap en attent wanneer sommigen 'iedereen kennen' en ook heel adequaat reageren.

Mooi ook en enorm behulpzaam.

 

Maar ik vind het ook mooi dat iedereen hier mag zijn...meelezen, wel of niet reageren....

Leren van elkaar, soms een pittige discussie.

Wat mij betreft allemaal goed...als we maar met respect met elkaar omgaan.

 

Ik heb een goeie dag achter de rug...mooie opleidingsdag...man o man...dat brengt me zó veel.

Voel weer wat rust komen en tegelijkertijd ook weer ruimte om weer aan de slag te gaan,

de flow waar ik in zat weer op te pakken. Ben ik blij mee.

 

Meld me droog af...ga zo mijn nestje in, lekker lezen en slapen.

 

Goeie nacht voor iedereen en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar kruidenthee, dat respect vind ik ook belangrijk, en net daarom, fruitvlieg: mijn bericht staat zo vlak onder het jouwe. Je kan je niet voorstellen dat ik het niet gelezen heb, zeg maar. Laten we gewoon zeggen dat het er lullig staat.

 

Vandaar ook mijn uitleg, nu ik het zelf opmerkte.

 

En dan naar belangrijiker dingen, want ik ben dus bijgelezen. Hoe is tie, fruit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Vandaag een discussie na mijn werk met de baas. Ik zei iets, (over een medewerker, doet er verder niet toe) schiet ie helemaal in de stress. Hij heeft soms zo'n wantrouwende aard, ik vind dat echt heel lastig. Ik ben dan in zijn ogen een goedgelovige naïeveling, maar de waarheid zal dan toch wel in het midden liggen.

 

Nou ja hij heeft een slechte avond, ik heb mijn zegje weer gedaan. Morgen helpen we dit wel uit de wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij de laatste dagen ook weer eens bezighield is wat ik nou eigenlijk allemaal aan het doen ben, waar ben ik nu in beland?

 

Ik zit in een wereldje waar ik me vijf jaar geleden niet had gezien. Nu is het nadeel ik een beetje het gevoel heb dat de nieuwigheid

er een beetje af is en dat de inhoud me niet boeit. Wel hoe mensen er met elkaar omgaan.

 

Kortom ik heb weer wat behoefte aan iets. Ik wil me weer bezig zijn aan iets wat ik ook inhoudelijk interessant vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik kijk niet van een afstand, ik zit er in. Die wereldje die onstaan al door ons onderwijssysteem, na de basisschool, of brugklas, wordt in Nederland de jeugd ingedeeld naar vermogen te leren, onder de noemer van kiezen. Zo ben ik in de wereld van goed lerenden gekomen en ben ik het zicht op de laagopgeleiden zo goed als verloren.

 

En nu zit ik er weer midden in, dat is toch wel apart. En dat communiceerd heel vreemd. En dan krijg je wel eens naar je hoofd, wat weet jij toch veel. (Ik kan het dan niet over mijn hart krijgen om te zeggen en wat weet jij toch weinig) Maar ik vind dat ook niet, want ik leer toch op een andere manier kijken, en ik leer nu ook over vissen, daar wist ik niets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...