lady jane Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Gipsy, ik vind het moeilijk je in te schatten, hoe volwassen je bent in gedrag en besluiten. Ik wens je veel wijsheid in wat je besluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst 10 april 2016 Succes Gipsy...ik hoop echt dat je jezelf terug vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst 12 april 2016 Hoe ging je gesprek vandaag Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 (bewerkt) Er spelen ook veel zaken die je aan moet/wilt pakken Gipsy, alles tegelijk zal ook moeilijk zijn, denk ik. Kun jij ermee uit de voeten dat het automutileren tijdelijk misschien op de tweede plaats komt? Edit: aanvulling Ik lees even jouw bericht terug en nu is het me niet helemaal duidelijk wat Fact zegt: Bedoelen ze bij Fact dat het je nu niet lukt of verwachten ze dat het je helemaal niet lukt? 14 april 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 O Gipsy................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Run, baby...run! vertaling van: GO Gispsy, GO! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 Mwah...vertaling? Allebei engels hahaha! En ik ben niet blond...hihi smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 maar wel lief hoor♥ hup Gipsy!! (mooie kaart van je gezien) kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Zo ik had gister echt een rotdag heel vroeg wakker maar uiteindelijk toch weer in slaap gevallen. En toen had ik echt een rotnachtmerrie. Om 10 uur wakker maar om 12 uur was ik er nog steeds niet uit. Fact is geweest om me pillen te voeren en is even met me naar de apotheek geweest. S avonds begon de scène pas echt goed. M'n zus gebeld maar zij had geen auto en moest rugbyen en toen verslavingszorg gebeld. Zij hebben me zo rustig gekregen dat ik in slaap viel. Van hardlopen is niks terecht gekomen. Maar vandaag is een nieuwe dag, ik heb m'n hardloopklerrn al aan. Nu wachten tot het licht is. Ze hebben m'n valium verder afgebouwd naar 1 voor overdag en 1 voor s avonds. Daar heb ik het heel moeilijk mee. Vanavond ga ik uit eten met mijn moeder en zus bij de mexicaan. Zin in. Sterkte vandaag. Ik hoop echt dat je uit het hardlopen wat kan halen, sporten is voor mij de afgelopen jaren echt een verslaving geworden waar ik niet meer zonder kan. Als ik niet sport, gaat het met mij geestelijk ook snel slecht. Ik heb afgelopen week een uitglijder gehad maar onder andere dankzij het sporten, voel ik me iig lichamelijk al snel weer hersteld en dat helpt. Hardlopen is voor velen ook een meditatie: geen muziek of niks maar alleen de focus op je ademhaling, de weg en je hoofd gaat vanzelf leeg. Heerlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 :Petje af voor je Gipsy, doe je goed, hoop dat je lekker hebt kunnen lopen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Gipsy: trek je wandelschoenen aan, zet muziek op en ga lopen. Een stap voor de andere, de ene na de andere. Niks anders behalve die voetstappen en na een tijdje wordt je hoofd echt leger. Ik doe het met fietsen: rond, rond, rond en na een uur ben ik diez@k van een collega vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 En laat je opnemen, maar ook: werk aan jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Kalm aan meid! Afleiding zoeken.... niet piekeren... Wel goed overwegen of opname niet toch het beste is? Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Gipsy, sterkte meid, ik wens je wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Hoe gaat het met Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Bijna...ik herken dat woord. Het is maar 1 woord dat heel veel zegt. Gipsy go for it. En "it" is jezelf Net zoals "it" ikzelf ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 ik heb ook nooit last vlak voor de tandarts Gipsy maar intussen rot de boel hier weg en mis ik zelfs een voortand Toch maar doorzetten nu jij, dan doe ik dat ook. zet m op meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Hoi gipsy, lekker rustig aan.morgen hopelijk beter,groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 En dat geeft je meer rust..Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Ik word misschien toch niet opgenomen. Krijg een nummer dat ik s avonds kan bellen. Omdat ik zo een moeite heb met opnames en toch niet naar de verpleging durf. Als je niet naar de verpleging durft met opnamens, ga je dan wel bellen indien nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst 20 april 2016 Och vrouwtje toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2016 Rapport Share Geplaatst 22 april 2016 En wat wil Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden