Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 januari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Zo, snel maar even de gordijnen opentrekken en kofie en thee zetten luitjes. 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
Weer een latertje vandaag, maar mijn bed was zo heerlijk warm nog. 
En ach.... het is toch nog donker buiten, dus waarom ook niet een beetje uitslapen...
bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, thee en koffie staan klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-88924300-1387265240_thumb.jpg

Buiten begint het een beetje licht te worden. 

Ik zit nog een de draad van gisteren door te lezen. 

Zie dat A3 er ook weer even was... en nee hoor A, don't worry, ik geloof er niets van dat het forum zijn langste tijd heeft gehad. 

Er zijn altijd periodes geweest dat het extreem druk of extreem stil was. zoiets als een golfbeweging denk ik... icon_lol.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Sowhat, Jane en Eline. 

Ja, lekker even de tijd nemen voor een bakje als je uit bed komt... dan loopt de dag gewoon ook beter. 

Ik begrijp niet dat mensen dan zeggen dat ze er geen tijd voor hebben. 

Gewoon een kwartiertje eerder opstaan dan lijkt me, en daar ben je zo aan gewend. 

Aan langer blijven liggen overigens ook, hahaha. icon_rolleyes.gif

 

En Jane, volgens mij sta je tegenwoordig ook gewoon een stuk vroeger op dan in het verleden, in ieder geval heb ik het gevoel dat je vroeger inlogt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen...

 

Vandaag dag 9 en nog steeds droog hoewel ik gisteren om 4 uur smiddags de beruchte donderdag aanval wel even heb moeten afslaan.

Na de training om 9 uur 's avonds wat ook normaal gesproken een moeilijk moment is, was er niets aan de hand, netjes met de zoon aan de AA.

 

Vandaag een heel lastige dag, mijn ex komt op bezoek om spullen en sleutels terug te brengen maar ook om "verhaal" te halen.

Ze is nog erg boos over mijn stoppen met de relatie...pff

 

fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Vandaag dag 5 van mijn nuchter bestaan. Alleen maar gezond gegeten, veel water gedronken, mezelf geregeld op lekkere alcoholvrije drankjes getrakteerd (taki taki!) en vooral de voordelen aan het uitvergroten van NIET drinken. Helder, goed slapen, meer energie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...