Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 januari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Lastig hoor, dat hele kotsen ritueel hing weer vast aan de regels. Als er niet een lange revalidatie aanvast hing en het niet zoveel koste had ik me allang ontdaan van die baarmoeder en eierstokken. Ik maak er immers toch geen gebruik van om kinderen te krijgen.

Maarja, wie kan me gerustellen dat bij een ingreep niet heel mijn hormoonhuishouding over de zeik gaat, en ik volcontinue het gevoel krijg dat niks me kan schelen? Ik wacht de overgang dus maar weer af. Hoe onbetrouwbaar deze mij maakt in geheel onthouder te worden en willen zijn.

Vind het wel rot, dat ik hier zo laagdunkend over spreek. Omdat ik vriendinnen genoeg heb in mijn omgeving, die wel graag kindjes willen en waarvan de  regels nogal ontregeld zijn. Dan voel ik mezelf nogal een zeurkous om niks eigenlijk. Als ruilen mogelijk was, had ik dat allang gedaan. Want hormonen moeten slikken, moeten vrijen op vaste tijden, zaadcellen of hele bevruchte eicellen of een embrio in moeten laten brengen lijkt me geen onbezonne start van de zwangerschap hoor. Vooral de onzekerheid nadien.

Moeilijk en ingewikkeld dus. Stoppen met drinken dan veel minder. je kiest ervoor om de eerste te nemen of niet. Ben nu 10 dagen droog, rookvrij niet bepaald. Gelukkig dat deze verslaving er ook nog is, want geef eerlijk toe, dat ik anders ondanks het vele kotsen ik wel was gaan drinken.

Ondanks het kotsen.

Maar goed nieuws! Terwijl ik na 1.5 dag niet roken toch weer peuken ging halen, heb ik wel mijn eerste groepje reëen gezien hier in het bos, en dat stemde me vrolijk. Ik dacht eerst dat het geiten waren, omdat ze zo relaxed op de weg stonden. Maar dat was niet zo, dus ik heb ze met heel veel dankjewel zeggen omdat ik ze mocht zien, weer het bos ingejaagd omdat ze toch wel op een heel gevaarlijke kruising over wilde steken naar water een dood punt. En dat geeft mij een top dag. Dat ik nuchter dus gewoon natuur kan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, hoor Spud is niet weg. Ik schrijf hier eerst iets van mezelf voordat ik ga teruglezen.

Ik wacht dus. Want vind zo´n onthaal wel tof. Van de Albert en Ludwig en anders andere mensen. Voelt warm, van Sowhat ook altijd. Je bent aanwezig dus mag ik dat best wel eens zeggen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Zwerm mensen, echt een heel geweldig boek. Zekers nu het zo koud is in Amerika en het hier eigenlijk voorjaar blijft. Als je dat boek gelezen hebt denk je met deze weersomstandigheden toch wel stiekem terug op dat boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Spud, shame shame

1ander boek doe ik al zo lang mee

ik kan me momenteel moeilijk concentreren,

maar ga binnenkort met dochter 1 week skieen

en dan neem ik het mee.

Niet doen. Zonde van de skivakantie. Ga het maar lezen wanneer je geen activiteiten hebt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel even binnen piepen.. 

Gunn jarig, heb ik vanmorgen niet gezien helaas. 

 

Gunn, ik hoop dat het goed met je gaat. 

Geen slingers voor jou, past voor mijn gevoel niet. 

Wel mijn welgemeende wens dat het komende jaar voor jou veel moois gaat brengen. 

Een dikke knuffel van mij met een plaatje erbij... wat ik je gun Gunn. 

 

post-1140-0-92346600-1389382370_thumb.jpg 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Drukke, productieve dag achter de rug.

Voel me lekker.

Onrust viel vandaag mee.

Eline en Ietjefietje, probeer de draad weer op te pakken.

Een fout vandaag betekent niet dat alles nu verloren is.

Niet denken; zie je wel, ik kan het niet, en weer weg vluchten in de drank.

Morgen (of vanavond!)is weer een nieuwe kans.

Schouders eronder!!!!!

4 stappen vooruit, 1 mis stapje achteruit, en nu weer 10 stappen vooruit!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ietje,

Misschien een beetje vreemd in vergelijking met andere reacties, maar wat ontzettend knap dat je kennelijk toch een moment had dat je besefte dat de fles niet leeg hoefde en je toch bent gestopt. Want vlg mij is dat het allerbelangrijkste, je voelt je al rot dat je de mist in bent gegaan en dan is de stap naar het volgende glas snel gemaakt! Morgen een nieuwe dag en dus weer een nieuwe kans!

Hoop dat je man een beetje mild reageert en blij is dat je eerlijk bent.

Tja, en waarom dit is gebeurd, zal hij misschien vragen, zal geen zinnig antwoord op komen, omdat je nu eenmaal verslaafd bent ook al drink je een tijdje niet.

Veel succes en genieten van het feest morgen!

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albert,

 

Ik ben er hoor. :heart:

 

Ben ook een Horeca man en snijdt met loeischerpe messen

ook weleens in m'n hand.

Je hebt het toch niet opgegeten met de lof.

 

Ga goed ouwe reus.

Weet ik wel Soothe/Ludwig :heart:

En nee ik heb het niet gegeten met de lof, ik had het nog nagekeken, anders had ik het weggegooid

Het zat nog vast geplakt aan het mes :blush:

Ik heb het vervolgens op het aanrecht gelegd.

Will zei dat ik het er weer op moest plakken, ach ja de held (niet gedaan dus)

Hou je goed Ludwig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...