Yvonne Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 (bewerkt) Zo, snel maar even de gordijnen opentrekken en kofie en thee zetten luitjes. Weer een latertje vandaag, maar mijn bed was zo heerlijk warm nog. En ach.... het is toch nog donker buiten, dus waarom ook niet een beetje uitslapen... 10 januari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Zo, thee en koffie staan klaar. Buiten begint het een beetje licht te worden. Ik zit nog een de draad van gisteren door te lezen. Zie dat A3 er ook weer even was... en nee hoor A, don't worry, ik geloof er niets van dat het forum zijn langste tijd heeft gehad. Er zijn altijd periodes geweest dat het extreem druk of extreem stil was. zoiets als een golfbeweging denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Goeiemorgen Von, dit is anders wel héél erg uniek hoor dat ik de 2e hier ben 's morgens. Maar idd het komt vaker voor dat het stil is en er hebben er al eerder geschreven dat dat het begin van het einde leek. Niets is minder waar. Misschien de dip na de feestdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 hai Sowhat nu ben ik de 3e dus☺☺☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 goedemorgen, krant en koffie achter de rug, eens verzinnen wat ik ga doen, voel me wat depri en angstig, geen idee waarom, verder gaat alles zn gangetje, mensen fijne dag en tot later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Goedemorgen Sowhat, Jane en Eline. Ja, lekker even de tijd nemen voor een bakje als je uit bed komt... dan loopt de dag gewoon ook beter. Ik begrijp niet dat mensen dan zeggen dat ze er geen tijd voor hebben. Gewoon een kwartiertje eerder opstaan dan lijkt me, en daar ben je zo aan gewend. Aan langer blijven liggen overigens ook, hahaha. En Jane, volgens mij sta je tegenwoordig ook gewoon een stuk vroeger op dan in het verleden, in ieder geval heb ik het gevoel dat je vroeger inlogt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Vervelend dat je niet lekker in je vel steekt Eline. Maar als er geen echte reden voor is zal het ook weer vanzelf overgaan toch? Hopelijk binnen de kortste keren als je lekker aan de slag bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Nee hoor Von alleen als ik moet volleyen of weg ga meestal slaap ik tot een uur of 9 uit. tijd is prioriteit is mijn motto iedereen heeft 24 uur maar deelt ze zo heel anders in vaak☺☺☺ fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Klopt Jane, iedereen heeft 24 uur per dag.... en door de keuzes die men maakt wordt bepaald hoe laat je opstaat... Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Goedemorgen... Vandaag dag 9 en nog steeds droog hoewel ik gisteren om 4 uur smiddags de beruchte donderdag aanval wel even heb moeten afslaan. Na de training om 9 uur 's avonds wat ook normaal gesproken een moeilijk moment is, was er niets aan de hand, netjes met de zoon aan de AA. Vandaag een heel lastige dag, mijn ex komt op bezoek om spullen en sleutels terug te brengen maar ook om "verhaal" te halen. Ze is nog erg boos over mijn stoppen met de relatie...pff fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Morninkjes kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Goeie morgen Bol en Erwin. Petje af Erwin. En voor vandaag heel veel sterkte. Moet inderdaad moeilijk zijn, maar des te meer reden om het gesprek nuchter in te gaan, en ook daarna het glas te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Moghu Ton en Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinguin Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Goedemorgen allemaal! Vandaag dag 5 van mijn nuchter bestaan. Alleen maar gezond gegeten, veel water gedronken, mezelf geregeld op lekkere alcoholvrije drankjes getrakteerd (taki taki!) en vooral de voordelen aan het uitvergroten van NIET drinken. Helder, goed slapen, meer energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Hartstikke goed Pinguin. Ga je vandaag iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Hartstikke goed Pinguin, klinkt heerlijk. Pfff, ik zie dat het al kwart over negen is. Ik ga snel in beweging komen hier. Tijd om wat te gaan doen. Luitjes, ik wens jullie een mooie dag toe Doeg doeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Still going strong DAGPACT Asje Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 mogge..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Goeie morgen Asje en Toine. Hoe gaat het verder met je Toine? Alles nog op rolletjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Hoi Allen, Gunn schijnt jarig te zijn. Dus Gunn van harte gefeliciteerd en... Many happy returns of the day. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Hoera! Gefeliciteerd Hannah! Dat is goed nieuws! Ik ben heel blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Gunn, van harte gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Hannah, pffff... van harte, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 Dit is, na zo'n zeven en een half jaar hiero, m'n vijfduizendste bericht. Als ik in dit gemiddelde tempo doorga, kan ik dus zo rond half 2021 als "oudgediende" bestempeld worden. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden