mark Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goede morgen! Ontbijtje staat klaar voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedemorgen Mark, Ik schuif aan bij het ontbijt, eerst maar eens een bakkie koffie om wakker te worden. Dagpact "vrijdag de 13e" Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goede morgen Dagpact "vrijdag de 13e" Willem Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedemorgen vroege vogels. Nou bij dat ontbijt heb ik wel een vergrootglas nodig Eerst ook maar een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedemorgen, En in gedachten vandaag even bij Lytse. Zelf ben ik werken, het is druk want het jaar loopt ten einde en alle rekeningen moeten de deur uit. Ik heb een beetje een houding, ik doe wat ik kan in de tijd die ik heb. Als dat niet genoeg is is dat pech. Mijn baas lijkt me wat op te jagen maar daar ga ik niet in mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Gewoon op klikken, wordt ie groter. Het is trouwens een champagneontbijt, maar de glazen zijn nog leeg. 13 december 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Dat zijn waterglazen op een adb-site Jaap goeiemorgen frummers vrijdag de 13e, oei beetje bijgelovig soms, ikke. Gelukkig een drukke dag zus komt kaarsjesdag & -avond vieren er moet gevolleyed worden om 9 uur reeds, en de kidz&cats hebben de nodige aandacht nodig. En tussendoor zoemt de crematie van Lytse door mijn hoofd, de hele week al. Alle adb-ers die gaan: in gedachten bij jullie en vanavond branden er duizenden kaarsen dat vind ik wel een mooie gedachte. 13 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Tsja onze Lytse nu echt weg! Kan er nog steeds niet aan wennen. Mis haar trouwe schrijven iedere dag op het forum nog steeds. Ben ook vandaag in gedachten bij haar afscheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Moggûh! Koffie op Makkelijke baas Dus goos frabba.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Net met z'n allen thuis ontbeten op een doordeweekse dag Wie had dat ooit gedacht.. Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Ha Ton, dit zijn de kleine grote dingen he samen fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goede morgen, Nog proficiat An! Gisteren helemaal vergeten. Sterkt aan allen die Lytse gaan. Ik heb heel vreemd gedroomd! In 't kort: Het ging over Lady Jane die een soort boomhut woonde en daar een B & B had. Op de deur stond ook haar Avatar. Maar die was ietskes anders dan die van hier. Heel grappig. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Voor de ADB ers die naar de crematie van Lytse gaan wens ik veel kracht toe. VM, nog bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goeie morgen mensen. Welkom Ton. Voor iedereen die vandaag naar Lytse gaat om afscheid te nemen, heel veel sterkte. Lijkt me inderdaad vreselijk om mee te maken Iet. Zo'n kleintje. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedemorgen, Vrijdag dertien december tweeduizendertien. Een dag van voorgoed afscheid nemen. Een dag die me met de neus op het feit drukt dat alles eindig is. Een dag die verdriet in zich draagt maar ook bezinning. En door bezinning wordt verdriet voor mij draaglijk. Door bezinning zie ik de schone kant van eindigheid, dan kan ik ineens het leven weer extra waarderen. Dan zie ik ineens weer dat niets zo vanzelfsprekend is als het soms lijkt. Dan zie ik dat al mijn verdriet, ergernissen en frustraties ook slechts tijdelijk zijn en geen ander doel dienen dan mijn vreugde en verwondering over de mooie dingen in het leven van een contrasterende achtergrond te voorzien. Ik leef op een toneel en de wereld speelt mee en is mijn decor. Door het sombere, donkere decor van vandaag voelt het zonnetje dat ik vandaag in me voel schijnen extra licht. Zo licht dat ik dankbaarheid voel voor het geschenk dat mij vandaag weer gegeven is. Weer een dag om te spelen. Dag 1827 clean. 5 Jaar. Lytse is van mijn toneel verdwenen, maar in het decor is ze nog altijd aanwezig. Er is niets nieuws onder de zon, maar er is ook niets verdwenen... Kate en An reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voyager Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 sterkte vandaag Dagpact "vrijdag de 13e" Willem Albert Ietjefietje Voyager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Vanochtend ben ik alleen thuis en voel me erg onrustig Ik ga wat doen voordat de onrust de overhand krijgt (trigger) Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Willem zorg dat je maag gevuld blijft hé? Veel eten dat vermindert de trek. En van je af blijven schrijven kerel. Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Bedankt voor de Tip Bollletje, ik ga maar eens een eitje bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Balen! Alle eieren zijn op, dat wordt dus een tochtje naar de supermarkt. Kan ik gelijk even een frisse neus halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Sterkt blijven Hé 'Willem? Je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 DAGPACT Willem Albert Ietjefietje Voyager Wimmelt Vrijdag de 14 _ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goedemorgen, Grijs en nevelig, Mijn gedachte zijn bij diegene die naar Lytse gaan, en haar familie, Veel sterkte en kracht toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Willem, Houdt je taai he, Maar veel hier komen, als het moeilijk wordt. Maar goed, je bent misschien nu naar de supermarkt voor eieren. Koop je er lekker ook wat spek bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Goeiemorgen. Lytske, ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden