Soothe Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Jullie zullen het niet geloven, maar ik had een voorgevoel, echt waar. Ze is er altijd, maar dan ook altijd. Ik wist dat ze ziek was. Ik dacht, ze zal toch geen longontsteking hebben en... Wat een drama... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Jeetje wat naar. Sterkte aan iedereen die haar goed kende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 (bewerkt) Ja Sowhat, ik las je. Ze liet nooit verstek gaan. En zelfs met een griep kan je wat zeggen. Dan hoor je in het nieuws over antibiotica die niet meer goed werkt. Zo kwam ik op mijn gedachte. Kan natuurlijk heel wat anders zijn geweest.. Maar erg is het. 6 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lytse... Wat zal ik haar missen. En heel veel anderen hier. Ik log even in om Druppeltje, en jullie allemaal sterkte te wensen. Ze is zo belangrijk voor me geweest in moeilijke tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Jeemienee, lieve Lytse niet meer onder ons??? Hier schrik ik ook van. Toch ook 'n soort forum moeder, was ze. Veel sterkte voor al haar dierbaren. Vaarwel, lieve Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lieve mensen, allemaal heel veel sterkte met het verlies van Lytse. Druppeltje, gecondoleerd met het verlies van je maatje. Lieve Lytse, bedankt, je was er altijd voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lytse overleden. Wat een verdrietig nieuws. Ik wens iedereen die haar dierbaar was heel veel sterkte. Verder geen woorden, ik ben er stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ohhh wat een schok! Altijd die lieve persoonlijke woorden voor iedereen! Wat vreselijk! Ze was wat grieperig de laatste dagen, maar daar overlijd je toch niet aan? Wat is er in hemelsnaam gebeurd. Ik zal je missen Lytske. Voor iedereen hier : heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Gaan jullie ook zo doen als ik dood ga? Jullie krijgen bericht dat wel.. Maar dan hoop ik op een andere draad en jullie dagelijkse ding gewoon doorgaan.. Agnieta we zijn bezig met de dood van Lytse, niet met die van jou hoor. Die is er voorlopig nog niet, dus wanneer mensen het er moeilijk mee hebben mogen ze dat toch ook hier op het draadje zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Inkie Lytse was ziek en had heel veel pijn. Ze klaagde nooit daarom weten we niet zo veel van haar wat dat betreft. Maar het is gewoon erg moeilijk om ook hier iemand te verliezen die er altijd voor anderen was. Dat zullen we erg gaan missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik heb tussen het oude papier Lytses adres kunnen vissen en een kaart geschreven, ook namens jullie die haar adres misschien niet hebben. Voor ik hem post, ik neem aan dit akkoord is? Het forum nam een grote plaats in in haar leven en ze heeft ons zoveel gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Maar ze was altijd zo optimistisch en positief naar anderen. Ze was pas 66 zag ik. Eergisteren was ze nog bezig met Sinterklaas gedichten. Het is niet te bevatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Hartstikke fijn Jane. Dank je wel meis. Zo ik ga even iets anders doen, merk dat dat nu goed is. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Drup meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 ik log ook even in om te reageren op het overgaan van Lytse twee jaar lang mocht ik haar kennen, samen met vele anderen als een rots in de branding in de weg naar nuchterheid wat zal ik haar missen maar tegelijk ook blij dat ik haar heb mogen kennen ik moet nog door de schok heen maar aan drinken wil ik niet denken, al was het ter hare eer lieve Lytse toch, zomaar vertrekken zonder afscheid mag je een mooie reis maken ♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Schrok me rot, Wat een naar bericht over Lytse, Inderdaad, gewoon niet te geloven! Al kende ik haar niet persoonlijk, ze hoorde zo bij ons forum. Heel veel sterkte, voor diegene, die haar persoonlijk kende. Fijn, Jane, dat je een kaart namens ons stuurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Lytse overleden. Sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik weet niet goed wat te schrijven na het op Facebook lezen van het overlijden van Lytse. Iedereen, vooral haar maatje Druppeltje, gecondoleerd. Lytse, ik zal altijd aan je blijven denken als een soort moeder van het forum. Begaan met iedereen, trouw schrijvend aan iedereen die het nodig had. Dank je wel hiervoor. Zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik ben geshoqueerd. Lieve Lytse... 'k Heb geen woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Geplaatst door Lytse op 03 December 2013 - 23:00 in Ditjes, datjes & dagdraad Ik meld me nog even droog af. Tot morgen. Lytse. En dat was het dan? Jezus... Zit hier al een kwartier stil te zijn. Weet ook niet wat te schrijven. Nooit meer "mijn trigger is chronische pijn". Ik ken haar alleen van hier. Mooi mens, rust zacht. Sterkte voor alle naast-betrokkenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 'k Zit hier te huilen nu. Alle stress van de afgelopen week komt eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik lees Lytse ook al vanaf het begin dat ze op het forum kwam. En ja altijd een bemoedigend woord voor wie het nodig had. Ik ga haar missen!! Gecondoleerd voor allen en sterkte in het bijzonder voor Drup. fijn die kaart Lady Jane. Moeilijk dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 mee eens en wat is valse troostheid.... troost is troost. achteraf kijk je een koe in de kont, zou mijn opa zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 De dood van een ander doet me altijd m'n eigen eindigheid weer beseffen. Ik word er niet bang van, ik raak erdoor verward. Duizenden vragen steken dan weer de kop op, duizenden antwoorden ook.. maar geen van de antwoorden lijkt bij een van die vragen te horen... het is weer een "learning day". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden