Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 april 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yes Nancy,

Ik doe weer mee en ga er idd weer voor!

Maar ik zocht geen contact omdat ik trek had (dat had ik nog niet)

maar omdat ik even met de buitenwereld in contact wilde komen.

Dus even kletsen of lachen met andere mensen, zoals we nu eigenlijk doen.

Dat is vaak al genoeg om geen trek te krijgen.

Dus daarvoor dank :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Ik ben vandaag in gevecht met een witte en grijze duif. Ze zitten op mijn balkon, achter mijn stoel. Ik jaag ze weg. Ik draai me om. Ze zitten er weer. Ik jaag ze weer weg. Kruipen ze via de buurman zijn balkon onder het schot door. Ik jaag ze weer weg. Sinds wanneer denken ze dat mijn balkon van hun is? De laatste keer dat ik gecheckt heb, betaalde ik toch echt de hypotheek, ook voor het balkon. En daar zijn ze weer, dus ik ga ze maar even weer wegjagen. (Ze zitten er ook niet stil, ze koeren de hele buurt bij elkaar.)

Ach, het houdt me in ieder geval uit de buurt van de supermarkt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummels,

Heb nog niets bijgelezen.

Heb vannacht niet geslapen en om zes uur vanochtend gingen mijn oogjes pas dicht.

Nog niet zo lang wakker. Het was 3 uur.

Moet me droogmelden bij het dagpact van gisteren en het Paaspact. Bij deze.

Zonder jullie was het niet glukt dank daarvoor allemaal :heart:

Kwam gisteren langs het cafetaria en die was toch open.

Even in twijfel gestaan: doen of niet doen.

Gelukkig toch maar doorgelopen.

DAGPACT

Suzie

Tatum

Albert

Lytse

joris

Aicha

En nu even bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Aicha
DAGPACT

Suzie
Tatum
Albert
Lytse
Joris
Miranda
Acer
Aicha
quote>


Dag allemaal,

@ Aicha: je had een rommeltje gemaakt van het dagpact. Ik heb het even veranderd.;)

@ Wijfie: waar ben je nou? Je hebt je niet meer gemeld op het Paaspact!:(

@ Kunsie: we gaan er weer voor!

@ Madeleine: je hebt kennelijk een goede nestelplaats op je balkon. Als de plaats waar de poep valt niet hinderlijk is, is het mooi om te zien hoor, die jonge duifjes!

Ik ben vandaag bij de fysiotherapeut geweest en heb meer van hetzelfde gekregen. Na de middag in bed doorgebracht te hebben, zit het nu rechts weer vast!:angry: Het is iets dat eruit moet. Vooruit dan maar.

Ik mis een stel mensen: Jootje, Truitje, Snoepje, Ietje enz. enz. Waar zitten ze toch allemaal?

Nu aan het eten. Tot later.

Lytse.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik weer.

Kate ja das de moeilijkheid met het hondje, ze dramt overal dwars doorheen. Mijn eigen hondje is heel erg gevoelig maar Mo, kijkt helemaal nergens naar en het moeilijkste is dat ze iedere keer de plaats op mijn schoot inneemt van Puck, en die druipt dan, staart tussen haar pootjes, af, richting mandje. Zo zielig. Als ik ze eten geef, pakt ze dat van Puck ook. Moet eens kijken hoe ik dat op ga lossen, wil Mo ook niet het gevoel geven dat ze niet gewenst is maar Puck blijft numero. uno. Bovendien springt ze op tafel en haalt alles wat eetbaar is, er af.

Verder heb een gedeelte van mijn badkamertje gesloopt en de douchecabine eruit gehaald.

Nou ik schrok me de neten zeg, wat zat daar veel schimmel achter die tegels. Daar waar ik het juist helemaal niet verwacht had. Daar waar altijd het water tegenaan komt als ik douche. Ik heb nog nooit zoveel schimmel gezien, hier moet je last van krijgen, kan niet anders. Vreselijk.

Morgen ga ik niet werken maar de rest van de douche slopen, en dan maar gauw die bedstede eruit. En vanavond op m'n strepen blijven staan als de allesdoener komt, want dit moet heel gauw af, en anders zoek ik een ander die dat voor mij doet.

Zelf begin ik er niet meer aan.

Lenie wat fijn dat het hondje je zo goed bevalt zeg, heerlijk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Lydia: ik schrok ook even.:) Je zag dus wel blauw, maar van de kou!

@ AR: deze werkdag zit er weer op. Nogmaals gefeliciteerd met je maand. Een aanmoedigingsboeket:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Dat er nog maar vele maanden/jaren mogen volgen!!!

@ Bol: je nieuwe hondje heeft in het verleden waarschijnlijk te weinig te eten gehad, dus het is helemaal ingesteld op overleven. Hier ligt een schone taak: opvoeden tot je een ons weegt!:huh: Ik ben benieuwd of Puck straks nog wel de leider van de roedel is? Als ze het samen maar eens zijn natuurlijk!

Goed dat je die schimmel nu grondig aanpakt. Dat is toch geen leven zo! Sterkte.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die je kent en vertrouwd die je zou kunnen bellen om de drank weg te halen?

Drank in huis zou mij ook heel veel trek geven. Als het weg is, dan kun je je aandacht weer op positievere dingen richten.

Rosa, je bent heel goed bezig :heart::present::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...