Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 april 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: rosa45
Ik voel me nu zo moedeloos, leer ik het nu nooit?quote>



Rosa, de lang-gestopten zorgden er steeds voor dat aan het einde van hun feestje de flessen drank met het bezoek mee de deur uit gingen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er niemand die je in vertrouwen zou kunnen nemen? Mensen begrijpen vaak meer dan je denkt. Of onder het mom van .......... voor op het volgende feestje (bij een ander dan).

En anders inderdaad vol de glasbak in:

die gaat er bij mij niet in,

en die gaat er bij mij ook niet in,

en die ook niet ........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, ik ben de weg kwijt. En ik weet even niet waar ik dat moet delen.

Ik heb het warm, dan koud, ik tril. Ik ben misselijk. Ik drink. Ik eet me de schompes in nootjes, ik rook abnormaal veel. Compleet de weg kwijt. Ik weet perfect welke acties er moeten worden ondernomen. Perfect. Ik doe het niet. Ik weet het even niet meer. Want heeft dit monstertje gecreeerd? Pfft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: is er wat gebeurd? Stoppen met het meest schadelijke denk ik en dat is nu drinken. Ga onder de douche of zo! Waarom de weg kwijt? Je weet de weg wel, maar kunt er nu niet aan voldoen. Denk ik?

Gisteren verzon je al redenen om geen Refusal te halen.... Dat lijkt op voorbedachte rade!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie, Refusal is op. Dus het is niet in combinatie met. Dat is een pluspunt, al kun je niet van pluspunten spreken.

Lytse, ik ben mezelf voor het eerst in jaren aan het leren kennen. En ondanks dat ik met drank een grotere hekel aan mezelf had, zijn er nu nog punten die maken dat ik nog steeds wil drinken. En drink. Ik weet dat ik nog teleurstelling op teleurstelling moet verwerken (uit het verleden en dat ging goed) en dat kan ook zonder drank. Maar nu teleurstel ik mezelf weer door te drinken. Het kan ook anders. Maar soms weet ik even niet hoe. Volgens mij ben ik nu warrig.

Waar het eigenlijk op neer komt is dat ik nog nooit zoveel oud zeer heb ervaren. Ik verdronk het natuurlijk en nu kwam het continu boven. Maar ik ben een sterke meid, niet zeuren (ook al zeur ik over onnoemelijk veel onbelangrijke dingen) en doorgaan. Diep ongelukkig en dan maar aan de AD. Helpt niet, dan maar weer drinken. Terwijl ik ook kan kijken naar de positieve dingen. Voor het eerst is er weer iets in mij dat mezelf aardig vind. Tja, daar kijk je niet na als je een pot snot bent. Nog steeds warrig. Dus stop maar weer met tikken. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een beetje hoofdpijn en wat bibbers na gaat het eigenlijk best wel, dank je Lytse:present:

Een paracetamolletje ingenomen en straks wat melatonine en dan hoop ik lekker te slapen.

Ik sta al heel lang niet meer op het dagpact hoor Lytse.

Heb wel mijn stopdatum maar eens opgeschreven, hopelijk geeft dat me wat houvast

En dan kan ik ook niet sjoemelen zou Jane zeggen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madeleine: je verwerkt de narigheden uit het verleden niet door erbij te drinken. Je kijkt er misschien een beetje lodderig naar, maar duwt ze door de drank weer onder de tafel.

Als je het kunt, stop dan nu met drinken. Morgen heb je er spijt van.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kunsie: ik dacht dat het je misschien zou helpen om niet te drinken, als je op het dagpact zou staan. Zo te lezen heb je vandaag geen behoefte aan drank. Prima. Lekker slapen en morgen verfrist weer aan de dag beginnen!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...