Dylan Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 zeg Bollie, als ik nu es "beloof" dat ik de hele twee maanden Uwe tuin kom onderhouden... stuurt ge me dan een pb... (pleaaaaaaaaaaaaaase) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Hahaha Nien aan mijne tuin is niet zoveel te doen. Kom maar een douche mestelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Dit heet omkoping, Vlaamsmeisje, schaam juuuuuuhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Vanavond om 23.00 maak ik bekend of we morgen nog een keer moeten raden of dat het schilderij vandaag al geraden wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Oei, dat wordt lang opblijven vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Vind je dat echt Tatum? Doen we het om 22.00 goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Graag, Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Nou Acer en Rapilos nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Oh, goed, dat ik even inlog. Ik zeg 13 ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Nog 25 min. kanjers. Hoop dat Acer zich nog meld, dan weet ik zeker of het getal geraden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Nou ik zal het maar bekend maken dan hé kanjers. Er is een winnaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 trommeldetrommel tettereteeeeeet. And the winner is .....................................................................................................................................................HADDIE met nr. 1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 We willen ook weten wie, Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Haddie geef maar een pb. tje kerel, het schilderij is voor jou. Lieve kanjers, ik ga nog meer schilderen hoor en er zal best nog wel eens een schilderij zijn waarvan ik zeg, dat vind ik mooi genoeg om het hier te verloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Ik had ook een 1, maar ook een 7 te veel. Haddock, gefeliciteerd :PB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Haddock, gefeliciteerd man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Van harte gefliciteerd Haddock Ik ben Nou Bol dat wordt hard aan het schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Bolletje, wat een pracht schilderij, stilleven, kleurrspel en mooie impressie. Ik hoop dat je bij leven erkend wordt, anders later de kids van Haddy vermogend, als was het met het schilderij! Leuk en warm initiatief, ik zou denken ik doe alleen weg wat minder is, jij niet, Je zegt het met goed genoeg zijn om weg te geven, joe ben ne vonkelnde ster in een glas water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Originally posted by: bolletjeVanavond om 23.00 maak ik bekend of we morgen nog een keer moeten raden of dat het schilderij vandaag al geraden wordt.quote> Bij mij is het nog maar 22.11.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Janneman:sun: Sieraad het was wat te laat voor Tatum (geloof ik) dus heb ik het een uurtje eerder gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Had gefeliciteerd!!! pracht initiatief Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Mis gegokt, Jammer Aicha, gefeliciteerd Haddock. Nog even een ongevraagd advies: Het schilderij kan je het best op een grijze achtergrond hangen. Dan komen de kleuren het best tot hun recht. Dat hebben ze in het nieuwe rijksmuseum ook gedaan. Ik denk dat ik hier ook alles over ga schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hahaha, hoi, geweldig! Ik dacht ik begin maar bij 't begin, 1 dus! Dat zit overal onder, zowat. Log ff in op m'n werk, den Bol, prachtig mooi, ik PB je! Mogguh, Aicha, trouwens. En dank voor de felicitados, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden