Lytse Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 @ Belle: hier was ook het liegen vanwege het drinken een groot probleem, ook voor mezelf! Vandaag gedronken. Heel jammer. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen! Als je weer voor zo 'n situatie komt te staan, neem dan geen geld mee (als dat verantwoord is), dan kan je niets kopen. Gooi je kop in de wind en zeg dat ex weleens zal zien hoe sterk je bent! Hij krijgt nog spijt dat jullie uit elkaar zijn. Kom op me.id! @ VM: geniet maar lekker van dat songfestival. Gelukkig mag iedereen van mening verschillen, want ik vind het drie keer niks! Ik hoor wel hoe het afgelopen is. Vinden jouw jongens het leuk? Als kind heb ik wel zitten kijken en ik herinner me dat ik het wel spannend vond. Veel plezier (en dat meen ik echt), ik ga naar een science fictionfilm kijken. Ook leuk. @ Soothe: leuk je weer te lezen. Hoe voel je je vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Iedereen is weer iets anders aan het doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Die film ga ik opnemen Lytse. Houd daar ontzettend veel van maar het song festival is toch ook erg spannend. Veel kijkplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Hoi Hoi Lytse, Beetje op en neer. Vandaag gaat het wel. Met dank en ga ook goed. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 'jammer' dat ik op het jaarpact sta. pffffff. maar morgen zal ik er waarschijnlijk blij om zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Igie????????? Is er iets goed fout gegaan dan? Ik hoop dat je iets anders bedoeld. Dit klinkt niet fris en prettig. Kom nog ff terug als je dit leest en leg ff uit wat je bedoeld??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik meld me droog af. Ik zit nu in de fase dat alles wat ik heb willen verdrinken naar boven komt. Het besef dat ik best wel een puinhoop van mijn leven gemaakt is steeds meer voelbaar. Ik weet het hoort bij het proces en ik weiger om (zodat ik dit niet hoef te voelen) naar de drank of wat dan ook te grijpen. Maar het is zwaar. Ik zit nu in een wagentje op de achtbaan van emoties die net aan de rit begint en ik kan niet terug en uitstappen is geen optie. Het enige wat ik kan is me overgeven aan dat wat er komt. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Laten we maar hopen dat Igie het vol houdt Marika, maar ik heb er een beetje een naar gevoel van. Nou het is afgelopen. Denk dat Rusland hoge ogen gooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Was dat die jurk die in brand vloog? Ja die was gaaf. Wat ik dan wel weer jammer vond is dat ze er dan aan het einde niet gewoon mee wegliep. Dat zou echt indruk gemaakt hebben. En het is Anouk gelukt, maar wat een bagger zat er weer tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Wat dat betreft Dylan, we vielen best uit de toon vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Jaap het was weer droevenis alom! Maar Anouk vond ik erg goed. Mooi ingetogen en ook zuiver. Toeters nog bellen. Even had ik de "vrees" dat het té goed was. Niet passend in het circus, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Goedenavond, Ik heb niet naar het songfestival gekeken, maar ik heb wel gehoord dat Anouk door is. Verschillende mensen hebben het heel moeilijk gehad. Gelukkig zijn jullie sterk gebleven. @ Iggie: morgen ben je inderdaad vast heel blij! @ Ietje: toch weer gered! @ Kastanje: ook al weet je dat het erbij hoort, het is niet leuk wat er allemaal boven komt. Ook wat dat betreft weten we hier hoe dat werkt. @ Marika: sterkte en ik hoop dat jullie in de nabije toekomst hulp kunnen zoeken. @ Jaap: is het vandaag goed gegaan? Dat moet haast wel, want had je het niet over stroomdraden e.d., of was dat gisteren? In ieder geval heb je het overleefd. Nu maar gauw weer naar bed. Morgen een nieuwe bril uitzoeken, met manlief. Ik heb zulke slechte ogen, dat ik zelf niet kan zien hoe een bril staat als er geen glazen inzitten. Welterusten en ik heb het alweer droog gehouden. Hoe zou het met AlbertRemmo gaan in la douce France? Hopelijk heeft hij beter weer dan wij. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Jaap, naar aanleiding van jullie opmerkingen ben ik nieuwsgierig geworden en even gaan kijken op "uitzending gemist". Het lijkt mij puur onmogelijk om in zo'n jurk te lopen. Volgens mij gaat dat een half uur kosten om 2 meter af te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 ik heb ook even teruggekeken maar alleen naar Anouk tof hoe simpel en mooi die zong en eruit ziet gewoon Anouk! nou ja, gewoon. we zijn door olé olé slaap lekker frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Lytse, Ja dat was vandaag. En doordat ik de stroom er af had gehaald en dus die van modem en pc was mijn internet uitgevallen, of in ieder geval vonden laptop en router elkaar door de ether niet meer. Dat is het enige dat mis is gegaan. Maar zoals je ziet is dat probleempje ook weer opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 hier ook songfestival gekeken, Anouk door...leuk! moeten we zaterdag natuurlijk ook weer kijken. die jurk....pffff! die ging nog de hoogte in ook! handig als je ramen moet lappen. of om die reus te kunnen zoenen? ik sluit de dag droog af. slaap lekker straks en een extra aaitje voor Ka(sta)nje® Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Het is toch een vreemd verschijnsel, we weten dat al die overdreven show komt. Het is middelmaat van de bovenste plank en we gaan kijken omdat het een competitie is, dat brengt een spanning met zich mee of zo. Ik ben het met je eens Soothe, sinds vandaag kan ik ook Anouk als zangeres waarderen. Had me nooit zo in haar zangkunsten verdiept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Lydia Leuk bericht! Blij dat Anouk in al haar eenvoud heeft gewonnen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Tatum, gewoon een paar stelten onderbinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Zo en nu naar bed jongens, het is reeds 12 uur geweest. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Kijk!! Dat gebeurt dan, zit ik me de hele dag "druk" te maken over dat song festival.. terwijl ik "eigenlijk" aan het werk ben... en dan ga ik om een uur of negen slapen... word ik nu weer wakker en weet ik geen eens of de Walen mogen meedoen. BTW ik vind het trouwens van Anouk een beetje bwaaaaaa dat ze zich kandidaat stelde.. Ja se.. Ofwel is het zuivere commercie ofwel doet ge het voor het cultureel erfgoed zeg maar... ok slaap poging nr 2 zodadelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Vlaamse, Anouk heeft duidelijk te kennen gegeven dat haar CD eerdaags uitkomt en dat ze die miljoenen kijkers van het songfestival wel zag zitten, ongeacht de uitkomst. Hoe groot kan je podium ook zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Anouk is een heel goeie zakenvrouw, volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden