Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

@ Belle: hier was ook het liegen vanwege het drinken een groot probleem, ook voor mezelf!

Vandaag gedronken. Heel jammer. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen!

Als je weer voor zo 'n situatie komt te staan, neem dan geen geld mee (als dat verantwoord is), dan kan je niets kopen. Gooi je kop in de wind en zeg dat ex weleens zal zien hoe sterk je bent! Hij krijgt nog spijt dat jullie uit elkaar zijn. Kom op me.id!;)

@ VM: geniet maar lekker van dat songfestival. Gelukkig mag iedereen van mening verschillen, want ik vind het drie keer niks! Ik hoor wel hoe het afgelopen is.

Vinden jouw jongens het leuk? Als kind heb ik wel zitten kijken en ik herinner me dat ik het wel spannend vond. Veel plezier (en dat meen ik echt), ik ga naar een science fictionfilm kijken. Ook leuk.

@ Soothe: leuk je weer te lezen. Hoe voel je je vandaag?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik meld me droog af.

Ik zit nu in de fase dat alles wat ik heb willen verdrinken naar boven komt.

Het besef dat ik best wel een puinhoop van mijn leven gemaakt is steeds meer voelbaar.

Ik weet het hoort bij het proces en ik weiger om (zodat ik dit niet hoef te voelen) naar de drank of wat dan ook te grijpen.

Maar het is zwaar. Ik zit nu in een wagentje op de achtbaan van emoties die net aan de rit begint en ik kan niet terug en uitstappen is geen optie. Het enige wat ik kan is me overgeven aan dat wat er komt.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat die jurk die in brand vloog? Ja die was gaaf. Wat ik dan wel weer jammer

vond is dat ze er dan aan het einde niet gewoon mee wegliep. Dat zou echt indruk gemaakt

hebben.

En het is Anouk gelukt, maar wat een bagger zat er weer tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Ik heb niet naar het songfestival gekeken, maar ik heb wel gehoord dat Anouk door is.

Verschillende mensen hebben het heel moeilijk gehad. Gelukkig zijn jullie sterk gebleven.

@ Iggie: morgen ben je inderdaad vast heel blij!

@ Ietje: toch weer gered!

@ Kastanje: ook al weet je dat het erbij hoort, het is niet leuk wat er allemaal boven komt. Ook wat dat betreft weten we hier hoe dat werkt.:present:

@ Marika: sterkte en ik hoop dat jullie in de nabije toekomst hulp kunnen zoeken.

@ Jaap: is het vandaag goed gegaan? Dat moet haast wel, want had je het niet over stroomdraden e.d., of was dat gisteren? In ieder geval heb je het overleefd.:D

Nu maar gauw weer naar bed. Morgen een nieuwe bril uitzoeken, met manlief. Ik heb zulke slechte ogen, dat ik zelf niet kan zien hoe een bril staat als er geen glazen inzitten.:D

Welterusten en ik heb het alweer droog gehouden. Hoe zou het met AlbertRemmo gaan in la douce France? Hopelijk heeft hij beter weer dan wij.

Tot morgen,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap, naar aanleiding van jullie opmerkingen ben ik nieuwsgierig geworden en even gaan kijken op "uitzending gemist". Het lijkt mij puur onmogelijk om in zo'n jurk te lopen. Volgens mij gaat dat een half uur kosten om 2 meter af te leggen. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Ja dat was vandaag. En doordat ik de stroom er af had gehaald en dus die van modem en

pc was mijn internet uitgevallen, of in ieder geval vonden laptop en router elkaar door de

ether niet meer. Dat is het enige dat mis is gegaan. Maar zoals je ziet is dat probleempje

ook weer opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier ook songfestival gekeken, Anouk door...leuk! moeten we zaterdag natuurlijk ook weer kijken.

die jurk....pffff! die ging nog de hoogte in ook! handig als je ramen moet lappen.

of om die reus te kunnen zoenen?

ik sluit de dag droog af.

slaap lekker straks en een extra aaitje voor Ka(sta)nje®

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch een vreemd verschijnsel, we weten dat al die

overdreven show komt. Het is middelmaat van de bovenste plank

en we gaan kijken omdat het een competitie is, dat brengt

een spanning met zich mee of zo.

Ik ben het met je eens Soothe, sinds vandaag kan ik ook

Anouk als zangeres waarderen. Had me nooit zo in haar

zangkunsten verdiept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk!!

Dat gebeurt dan, zit ik me de hele dag "druk" te maken over dat song festival.. terwijl ik "eigenlijk" aan het werk ben...

en dan ga ik om een uur of negen slapen...

word ik nu weer wakker en weet ik geen eens of de Walen mogen meedoen.

BTW ik vind het trouwens van Anouk een beetje bwaaaaaa dat ze zich kandidaat stelde..

Ja se..

Ofwel is het zuivere commercie ofwel doet ge het voor het cultureel erfgoed zeg maar...

ok slaap poging nr 2 zodadelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...