Hadocque Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adam Geplaatst 23 september 2023 Rapport Share Geplaatst 23 september 2023 Phaedra en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 september 2023 Rapport Share Geplaatst 23 september 2023 (bewerkt) Zo ver is het toch niet? Geweldige pathos muziek, ik hou wel van de oude Fripp. Hoop dat alles god is, ouwe mokkumer. https://harlingenboeit.nl/nieuws/glorieus-geslaagde-proefvaart-witte-swaen?searchterm=Witte+swaen 24 september 2023 bewerkt door Hadocque Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adam Geplaatst 24 september 2023 Rapport Share Geplaatst 24 september 2023 Hier alles O.K. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 24 september 2023 Rapport Share Geplaatst 24 september 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 5 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 10 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2023 (bewerkt) Sea of love. Een suikerzoet liefdesliedje van Phil Phillips uit 1959. Ik hoorde het in mijn jeugd voor het eerst vertolkt worden door een band genaamd The Honeydrippers. En toen kwam Tom Waits met zijn versie. Bij de eerste klanken weet je al dat je alle hoop kunt laten varen. Drowning in the sea of love is niet langer overspoeld worden door gevoelens van verliefdheid, maar echt verzuipen en sterven. 10 oktober 2023 bewerkt door Oskar lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2023 (bewerkt) 13 oktober 2023 bewerkt door Hadocque karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 november 2023 Rapport Share Geplaatst 12 november 2023 @Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 (bewerkt) 26 december 2023 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2023 Rapport Share Geplaatst 25 december 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart Rapport Share Geplaatst 3 maart Ik heb um even voor je omhoog gehaald @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart Rapport Share Geplaatst 3 maart Europapa van Joost Klein. Door doventolk Mirjam. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart Rapport Share Geplaatst 8 maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart Rapport Share Geplaatst 8 maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 8 maart Rapport Share Geplaatst 8 maart Hadocque en Mai reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 maart Rapport Share Geplaatst 20 maart Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 maart Rapport Share Geplaatst 20 maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NewDee Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart Het voelt een beetje slijmerig voor mij, toch plaatst ik dit nummer maar. Nina Simone blijft schitterend. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) Mijn buurman en buurvrouw zijn exen maar houden van elkaar. Onlangs had mijn buurman dit liedje op Facebook geplaats. Ik was dit nummer helemaal vergeten, maar herkende dit direct. Sharif lijkt precies op mijn Marokkaanse ex, ongeveer dezelfde leeftijd. Ik was een heel verlegen, meisjesachtige jongen van 21 jaar. En ik voelde mij altijd veilig bij hem. 22 maart bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart Rapport Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) zalig die outtro 22 maart bewerkt door bumperjim Oskar, Bob, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april Rapport Share Geplaatst 3 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden