Mormel Geplaatst 20 december 2025 Rapport Geplaatst 20 december 2025 En een korte onderbreking: mochten sommigen denken dat ik geweld verheerlijk, dat is niet zo. Ik ben me heel bewust van de invloed van geweld en heb vele zaken gezien die je normaal niet moet zien. Smaragdie reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 21 december 2025 Rapport Geplaatst 21 december 2025 Deze is eigenlijk veel mooier dan het origineel
Mormel Geplaatst 21 december 2025 Rapport Geplaatst 21 december 2025 Hij lijkt veel zachter tot de niet Franstaligen de tekst opzoeken.
Mormel Geplaatst 21 december 2025 Rapport Geplaatst 21 december 2025 Om een klein beetje geschiedenis te geven: Marvin Gaye verbleef een tijdje (anderhalf jaar) in Oostende om te ontsnappen uit de VS en schreef hier sexual healing. Oostende heeft vele kunstenaars onderdak geboden: zoals Ensor, Servais, Spilliaert, Hugo, Balzac, Joyce, ... België is een klein landje, maar om dan te bedenken dat ooit Marx en Heidigger hier samen leefden in Brussel omdat België toen een intellectuele vrijplaats was, dat is toch gewoon geweldig. Enfin, ik dwaal af. Hadocque reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 21 december 2025 Rapport Geplaatst 21 december 2025 Voor mij nog altijd een van hun beste nummers. Dit was lang voor facebook, tiktok en consoorten en zij voelden toen al dat intense verlangen naar connectie en erkenning.
Mormel Geplaatst 21 december 2025 Rapport Geplaatst 21 december 2025 Als er nog personen zijn die Lindemann gevolgd hebben, zijn evolutie was subliem en de boodschap hard.
Sanity Geplaatst 23 december 2025 Rapport Geplaatst 23 december 2025 (bewerkt) Hoorde ik op de radio Moest ff op google zoeken. Maar wat verbaasde mij, is gewoon een haags bandje. Ik had er nog nooit van gehoord en had om eerlijk te zijn met de zogenaamde hoempapa troep uit NL het opgegeven en mij er bij neergelegd dat Frans Duits en de Roelvinkjes ons trieste landje qua muziek vertegenwoordigen. Nope dus!!! Maar ja er is eerder wel eens een bandje uit Den Haag doorgebroken. Iets met een gouden oor ring geloof ik...... RIP George Kooymans en maak maar flink wat herrie daarboven! Maar goed op ze Haaghhs gezegt vin ik dit tering tantjes goetdt johhh ennuh die gassies kennuh egt wel wat 23 december 2025 bewerkt door Sanity Smaragdie reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 23 december 2025 Rapport Geplaatst 23 december 2025 (bewerkt) Nog een die vroeg weg was. Slechts 26. 23 december 2025 bewerkt door Mormel
Smaragdie Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 Voor C. Just say en al het verlies goodbye😘
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden