Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En een korte onderbreking: mochten sommigen denken dat ik geweld verheerlijk, dat is niet zo. 
Ik ben me heel bewust van de invloed van geweld en heb vele zaken gezien die je normaal niet moet zien. 

Geplaatst

Om een klein beetje geschiedenis te geven: Marvin Gaye verbleef een tijdje (anderhalf jaar) in Oostende om te ontsnappen uit de VS en schreef hier sexual healing. Oostende heeft vele kunstenaars onderdak geboden: zoals Ensor, Servais, Spilliaert, Hugo, Balzac, Joyce, ... 
 België is een klein landje, maar om dan te bedenken dat ooit Marx en Heidigger hier samen leefden in Brussel omdat België toen een intellectuele vrijplaats was, dat is toch gewoon geweldig. 
Enfin, ik dwaal af. 

Geplaatst

Voor mij nog altijd een van hun beste nummers.
Dit was lang voor facebook, tiktok en consoorten en zij voelden toen al dat intense verlangen naar connectie en erkenning. 

Geplaatst (bewerkt)

Hoorde ik op de radio Moest ff op google zoeken.
Maar wat verbaasde mij, is gewoon een haags bandje. Ik had er nog nooit van gehoord en had om eerlijk te zijn met de zogenaamde hoempapa troep uit NL het opgegeven en mij er bij neergelegd dat Frans Duits en de Roelvinkjes ons trieste landje qua muziek vertegenwoordigen.

Nope dus!!!

Maar ja er is eerder wel eens een bandje uit Den Haag doorgebroken.
Iets met een gouden oor ring geloof ik......

RIP George Kooymans en maak maar flink wat herrie daarboven!

Maar goed op ze Haaghhs gezegt vin ik dit tering tantjes goetdt johhh

ennuh die gassies kennuh egt wel wat

bewerkt door Sanity

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...