knakker Geplaatst 31 augustus Rapport Geplaatst 31 augustus Soms stuit je op juwelen als je onderuitgezakt op de bank voor de tv zit. Het roept ook nog op tot eendracht en solidariteit. En de Blind Boys of Alabama als achtergrondkoortje! Hadocque reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Deze wilde ik nog wel even delen voor Lisa. Heb deze weg zelf destijds heel vaak en veel gefietst vanuit Amsterdam. Niet voorstelbaar hoe Lisa zich moet heeft gevoeld. Heel nare enge weg vond ik het altijd als ik naar mijn mooie Diemen ging. Lika reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 14:21 Rapport Geplaatst gisteren om 14:21 Als jarenlange fan kon deze niet ontbreken: Smaragdie reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 15:21 Rapport Geplaatst gisteren om 15:21 Smaragdie reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 17:06 Rapport Geplaatst gisteren om 17:06 Voor mij nog steeds een van de beste nummers ooit.
Smaragdie Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Mijn overleden vader was grote fan van Fats Domino. Zie hem er nog steeds van genieten destijds toen ik jong was. Heerlijk.
Smaragdie Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Op 31-8-2025 om 22:59 zei knakker: Soms stuit je op juwelen als je onderuitgezakt op de bank voor de tv zit. Het roept ook nog op tot eendracht en solidariteit. En de Blind Boys of Alabama als achtergrondkoortje! Plaatste je dit onder invloed? Dat vraag ik mij dan wel af.
Smaragdie Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ook zo een heugenis aan mijn vader Roy Orbison. Hij was er gek van. Ging middels een oude lp-speler en later cassette bandjes. Hier luisterde wij als kinderen daardoor dan ook naar. En genoten als hij genoot. Heerlijke sfeer op de zaterdagavonden altijd dan. Mijn vader was uit 1946.
Smaragdie Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden De Dood bestaat niet?? Dit was mijn mannetje waar ik 30 jaar mee een relatie heb gehad(misschien verwijder ik dit wel later) want is wel erg prive Maar wil het toch delen nu even. Hij dacht het ook altijd te weten zogenaamd. Paar maanden later was hij dood. Geen drankverslaving maar andere mentale problemen en middelen vooral medicatie om hem te helpen geordend te denken.. Ass, bi-polair en veel meer. Nog knap 30 jaar met mij samen. Mij zoveel geholpen in slechte tijden en andersom. Bijna 5 jaar gelden en mis hem nog steeds. Want hij was slim sneaky geniaal en meer maar ook verloren en meer. Jammer en ik sta nog rechtop. Ik ga door. Er is altijd hoop en nog meer als je maar nog wil....En als je echt niet meer wil en kan, snap ik het. Daarom plaats ik het denk ik ook. soms is het op?? Al wil ik daar zelf niet aan maar goed.
knakker Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 6 uur geleden zei Smaragdie: Plaatste je dit onder invloed? Dat vraag ik mij dan wel af. Nee joh. Ik ben ook wel eens nuchter hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden