bumperjim Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Heerlijk meedweilen Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december (bewerkt) . 6 december bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Dit was het lievelingsnummer van mijn paps. Dat hebben we afgespeeld bij zijn crematie. bumperjim en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december Rapport Share Geplaatst 10 december Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Nog 1 nachtdienst te gaan en dan heerlijk 8 dagen vrij. Kerst overleeft. Tell it to my heart. Mis de jaren 80/90. Mijn muziek. Mooi remix met nostalgie, zie mij er nog op dansen. Nuchter toen en nu ook weer een tijd en nog voel ik dit. Eigenlijk meer dan met drank op. Gek en raar maar is wel zo. Dus drank is geen optie meer. Heb het niet meer nodig om te voelen en dealen met gevoelens. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Van Water Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Mooie nummers lieve @Mai en @Claudius The communards yeah!😍 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Is geen muziek maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Maar blijf dit geweldig vinden. Dit is mijn werk. Triest en zo grappig. Maar net wat je ervan maakt. lady jane, Bob, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:40 Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:40 11 uur geleden zei Smaragdie: Is geen muziek maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Maar blijf dit geweldig vinden. Dit is mijn werk. Triest en zo grappig. Maar net wat je ervan maakt. Haha geweldig !! Het doet geen pijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst gisteren om 11:40 Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst gisteren om 12:15 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:15 The man with the golden voice! Toen muziek nog ECHT muziek was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst gisteren om 12:21 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:21 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst gisteren om 12:28 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:28 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst gisteren om 12:30 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:30 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 12:38 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:38 7 minuten geleden zei karin123: Heel mooi karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst gisteren om 12:40 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden