Mai Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) 26 mei bewerkt door Lika Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Guilty pleasure. Mijn tranen stromen neder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei 30 minuten geleden zei Oskar: Guilty pleasure. Mijn tranen stromen neder. Nou, dat is ook prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei 5 minuten geleden zei Lika: Nou, dat is ook prachtig! Smaken verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Zeker. Ik houd er erg van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Ik heb vanmiddag naar de hele show van Bette Midler gekeken. Fantastisch hoe zij dat op haar leeftijd nog kan doen. Maar ok, ik heb voorlopig weer genoeg boobs gezien. 26 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Nou das pas muziek 👍🏻 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei Zo is het, vriend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei goeie ouwe tijd. thnx Had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei (bewerkt) Dit is 1 van Vlinders favoriete bands. Als we samen in de auto zitten dan gaat de muziek altijd knetterhard. Haar muziek alleen maar, natuurlijk. 27 mei bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei tja over smaak valt (niet) te twisten BJ mijn dochter heeft lang naar van die grove depri rappers geluisterd ik vond het vreselijk, gelukkig ging het over sinds ze uit huis is, luister ik vnl naar de stilte, heerlijk. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei Zij en ik vinden allerlei muziek interessant zolang het niet (a) te veel middle of the road is en (b) niet te veel van hetzelfde. En graag niet 100% serieus. Taylor Swift vindt ze "niet echt briljant". Maar dan kan ze weer aankomen met een Japanse heavy metal band bv of met Britse neo-punk. Limp Bizkit houdt ze ook erg van. Hee dat was MIJN studententijd zeg ik dan, maar cultural appropriation mag in dat geval blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei Wakker worden!! 🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼🤘🏼 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden