Quinn Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Ik vind die van @Kohtje mooier. En een stuk origineler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 november 2021 Rapport Share Geplaatst 5 november 2021 Ik ben nostalgisch vanavond. Descartes33 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 karin123, Nun en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Heb mij lief karin123 en Nun reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Dank je @lady janedeze kende ik nog niet. Doet mij denken aan een diep geworteld gevoel dat het de waarheid is waar deze nummers over gaan. De eenvoud hoe te leven en samen leven met alles wat er op de aarde is. Hoe ver zijn we afgedwaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Dit was een half leven geleden mijn lievelingsCD maar kwijt geraakt helaas; dankzij jouw nummer teruggevonden. De hele CD is prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Fijn dat je hem teruggevonden hebt. Ik heb een aantal nummers opgezocht en echt heel mooi. Ga dit zeker vaker luisteren, dank je nogmaals. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 4 uur geleden zei knakker: Mijn guilty pleasure (voor R.) Het is een draak van een nummer, maar stiekem vind ik het mooi. Jeugdherinneringen, verloren liefdes, afscheid en vertrek; alles uit een ver en dichtbij verleden komt zo weer boven. Gedachten aan wat voorgoed voorbij is en nooit meer terugkomt. Altijd maar weer die nostalgie. De bitterzoete pijn. De weemoed. En het zwelgen daarin. Ik vind het mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Eros is voor mij nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 (bewerkt) 11 november 2021 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 (bewerkt) https://youtu.be/-zQoQ1ckFxI 12 november 2021 bewerkt door nancy karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 Hoe moet dat nou, een liedje plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 Oh @Nancy vond dat nummer zo mooi. Heb de serie gezien en er komen weer nieuwe delen aan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 24 minuten geleden zei karin123: Oh @Nancy vond dat nummer zo mooi. Heb de serie gezien en er komen weer nieuwe delen aan. Ik had eerst alle boeken gelezen, prachtig! Toen viel de tv-serie eigenlijk ietsie tegen. Toch wil ik het heel graag verder zien! Ja, prachtig nummer inderdaad! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 Het is je toch gelukt om het liedje te plaatsen? Of wilde je het filmpje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2021 Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 Ja, dat filmpje! Staat toch net even leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden