Jen Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Agnieta, wat kan ik zeggen? Veel moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Agnieta, Jij noemt het "verloren". Maar jij leeft nog, je kind leeft nog.. het verhaal gaat verder, meid. Je weet nu even niet hoe of wat.. maar daarvoor bestaat er zoiets als TIJD. Tijd bestaat omdat anders alles tegelijk zou gebeuren. Niet mijn woorden maar van A.Einstein en die kon het weten. Morgen zie je het alweer een beetje anders dan vandaag en overmorgen nog weer een beetje anders. Dit heb je nuchter gedaan, blijf dat ook doen, Agnieta. Einstein had nóg zo'n mooie en o, zo ware: Je hoeft de wereld niet te begrijpen, je moet er alleen je plaats in zien te vinden. Als JIJ je plaats weet te vinden, vallen de andere stukjes ook makkelijker op hun plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Och Aggie toch, wat jammer. Het is een kleine troost dat ze er zo uitvoerig over na moesten denken. Misschien is de weegschaal maar net de verkeerde kant heen geslagen. Je schiet er niets mee op, omdat je toch je kind niet thuis krijgt, maar het geeft veel hoop voor de volgende beslissing. Balen en nog eens balen. Niet drinken hoor. Nu bewijzen dat je sterk bent. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. Een virtuele arm om je heen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Shoot, Ag, g$@*&)&$^%$@@#$^%*mme. Ik doe nooit aan emotidingen, maar jij krijgt er een: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Lieve Agnieta, heel erg veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Heel veel sterkte Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Goedenavond Dat is balen Agnieta Ben benieuwd wat je zoon er van vindt Het komt allemaal wel goed Ook al heb je daar nu niet zoveel aan Laat maar even over je heen komen en zorg goed voor jezelf Sterkte Hier staat sinds jaren weer een stoofpotje te pruttelen De wind is gaan liggen en ik heb een avontuurlijke tuin als ik de houtpaus mag geloven Of zou die wat anders bedoelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Hoi allemaal, sterkte Agnieta:heart: verder niks te melden. Ik ga naar bed:D morgen werken fijne avond nog, truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Dag spin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Originally posted by: akeleitot vlak voor t einde vind ik hem mooi Marjoquote> Hejju ut over mij?De beginnert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Roep de supervliegen, Aak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 amai 't is hier stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Lijkt wel een discotheek op zaterdagavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Marjo, jij en ik zijn de enigen, maar ik blijf niet lang. We gaan straks naar een opgenomen film kijken. Zoiets komt er haast niet van, dus is wel gezellig voor de zaterdagavond. Ik meld me weer droog af en ik wens iedereen een goede nachtrust. Welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 na een drukke en intense dag kom ik alleen even welterusten wensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 trust lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Hij weet het Jij weet het Da's genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Truste allemaal. Vandaag mooi 2 maanden ADB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Da's mooi An. Knopje in die stand houden. Zelf de hele dag door het land gezworven. Zo maar eens richting een bed zwerven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Komt goed Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Ooit was dit een leuke pagina Maakte ik keuzes Ooit liep ik hard Vergis je niet in mij en anders maar wel Ik ben die ik ben Tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Originally posted by:Hij weet het en ik ook.Misschien zegt dat wel alles.quote> Dat zou kunnenDat zegt alles.Niets meerniets minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Mooi. Ik heb geen werk Zit hier in een godvergeten uithoek Wat ik "had" ben ik "kwijt" Het komt zoals het gaat En als ik weet, wat ik wil.. Berg je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden