rapilos Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 64.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 74,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 107,1 Dit moet een alarmbel zijn. Ik weet het. Maar ik voel me goed. Toch iets doen. Ik breng het alleen niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 71,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 64,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2023 Rapport Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Goedemorgen lui, De resultaten van de afgelopen week..... Slechts 2 personen wisten een groen vakje te scoren, oeps. Ja, het wordt wat kouder, maar of we nou echt meer moeten eten om onze motor brandend te houden? Afijn, @Wijntjeofmeer is Topper van de week, met @ikkanhet haar vlak op de hielen... Sinterklaas is nog niet in het land, Kerst is nog een eind weg.... laten we er komende week een groene week van maken. En oh ja @Wijntjeofmeer, meestal zijn het plaatjes die ik van internet pluk, heel soms een eigen foto. Maar het zijn altijd gerechten die ik zelf ook graag eet en dus ook met enige regelmaat maak..... zonder vlees, soms wel met vis. Lieve luitjes, we gaan er weer tegenaan.... Succes allemaal. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... 12 november 2023 bewerkt door Yvonne woordje vergeten Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 12 november 2023 Rapport Share Geplaatst 12 november 2023 @Yvonne Afijn, @Wijntjeofmeer is Topper van de week, met @ikkanhet haar vlak op de hielen... Ook een grote verrassing voor mij want voor mijn gevoel had ik niet goed gegeten afgelopen week; weinig tijd gehad voor mealprep. Komende week ben ik beter voorbereid! :-) En oh ja @Wijntjeofmeer, meestal zijn het plaatjes die ik van internet pluk, heel soms een eigen foto. Maar het zijn altijd gerechten die ik zelf ook graag eet en dus ook met enige regelmaat maak..... zonder vlees, soms wel met vis. Dan eet jij een beetje zoals ik. Ik eet wel vaak vis; te lekker om te laten liggen en moet ook echt heel goed op proteïne inname letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 64,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 Fonny 59.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 53.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 75,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 72 Deze week de pepernoten en caramel zeezout chocolade maar even laten liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 64.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 114,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 60,5 Grr, daarom heb ik dus geen weegschaal! Zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak een hoger gewicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 107 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 november 2023 Rapport Share Geplaatst 18 november 2023 75,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2023 Rapport Share Geplaatst 19 november 2023 Goedemorgen, Hieronder vind je de resultaten van de afgelopen week. Topper van de week ben ikzelf, zowaar, hahaha. En verder.... ik wens jullie een mooie week, een gezonde week, een slanke week. Succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... lady jane en Jan1000 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 november 2023 Rapport Share Geplaatst 19 november 2023 Sorry @Yvonne, ik dacht echt dat ik mijn gewicht had doorgegeven, maar nee dus. Het bleef blijkbaar weer bij de gedachte dat ik dat zou doen. Excuus (opnieuw) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2023 Rapport Share Geplaatst 20 november 2023 Och @Jannigje, als je te laat blijkt geef je toch gewoon jouw gewicht alsnog door, ik verwerk het dan in de tabel van de volgende week, geen probleem hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 24 november 2023 Rapport Share Geplaatst 24 november 2023 60 kg. Zit duidelijk op een plateau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2023 108,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 november 2023 Rapport Share Geplaatst 25 november 2023 53.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 25 november 2023 Rapport Share Geplaatst 25 november 2023 71,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2023 Rapport Share Geplaatst 25 november 2023 75,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden