Toos Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 79.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 70,8 Sinds de vakantie wat moeite om weer in het ritme te komen…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 72,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Itsme83 Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 94,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 107,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 104,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 Ik ben een weekje weg, heb ook geen weegschaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 9 september 2023 Rapport Share Geplaatst 9 september 2023 68.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2023 Rapport Share Geplaatst 10 september 2023 (bewerkt) Goedemorgen, Hieronder vind je de resultaten van de afgelopen week. @lady jane is Topper van de week, hartstikke mooi Jane, petje weer af. En jeetje, wij jojoën wat af met zijn allen hier. Maar als we ons hier niet zouden melden wekelijks zou de schade vast een stuk groter zijn @Donder, ik mis je hier al een paar weken. Ik hoop dat het goed gaat met jou, dat je gewoon even niet aan de Kilokiller toekomt.. Laat je even wat van je horen? Lieve mensen, nog een paar dagen hitte, daarna wordt het hopelijk weer wat normaler. Maak er een mooie week van... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... 15 september 2023 bewerkt door Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2023 Rapport Share Geplaatst 10 september 2023 ik jojo ook hoor, soms scheelt het een kilo per dag, dit is toeval dus. maar ik ben wel tevreden met dit weer, dan eet ik toch gezonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 (bewerkt) Op 9-9-2023 om 07:17 zei Bob: Deze en volgende week geen weegschaal. Op reis door Europa. Ter herinnering. Over een week weer wel dus. 16 september 2023 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 53 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 77.9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 72,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 69,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 76,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 66.3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 107,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 104,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 80.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 71 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 17 september 2023 Rapport Share Geplaatst 17 september 2023 70,5 gisterochtend thuis nog snel even gewogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 september 2023 Rapport Share Geplaatst 17 september 2023 Geen weegschaal op de boot...ik denk dat mn gewicht hetzelfde is gebleven...58.0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2023 Rapport Share Geplaatst 17 september 2023 (bewerkt) Goedemorgen luitjes, De resultaten van de afgelopen week vind je hieronder. @Toos is met glans Topper van de week, mooi hoor. @Donder, je wordt gemist hier, laat alsjeblieft wat van je horen, hoe gaat het met je? @Strijkbout, ik heb je weer op de lijst gezet. Op 23 juli was jouw laatste melding hier, na 4 keer afwezigheid zonder dat even aan te kondigen werd je verwijderd. Lees de kilokillerregels er nog maar eens op na Lieve mensen, we hebben weer een hele week om een stapje dichter bij ons doel te komen, succes! Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.... 17 september 2023 bewerkt door Yvonne Strijkbout en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 17 september 2023 Rapport Share Geplaatst 17 september 2023 4 uur geleden zei Yvonne: @Strijkbout, ik heb je weer op de lijst gezet. Op 23 juli was jouw laatste melding hier, na 4 keer afwezigheid zonder dat even aan te kondigen werd je verwijderd. Lees de kilokillerregels er nog maar eens op na Lieve mensen, we hebben weer een hele week om een stapje dichter bij ons doel te komen, succes! Oké... Was weer even terug in de handen van de duvel gevallen Gelukkig weinig tot geen invloed op m'n gewicht. Streefgewicht is trouwens: 72 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden