Bob Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september Ik sla nog een week over. Geen weegschaal bij me op reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september 73 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september Rapport Share Geplaatst 8 september (bewerkt) Goedemorgen, Zoals gewoonlijk vind je hier de resultaten van de afgelopen week. @Claudius is overduidelijk Topper van de week, een goed begin Claudius. En jaaaa, we hebben weer een hele week om...... 🤔🤣.... Succes luitjes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... 8 september bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 september Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september Oepsiedepoepsie,vergeten,was 106,3...ga daar de oorlog niet mee winnen (-: lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september (bewerkt) 110 Ik heb me nu wel niet gewogen op de weegschaal bij me thuis Ik zal me straks thuis nog eens wegen . 14 september bewerkt door Claudius Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september 71,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september 76,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september 111,5 Thuis op de weegschaal met kleren aan. @Yvonne Gebruik die waarde maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september 111,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september 65.6 (ik ben weer thuis 😊 ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september 72,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 september Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 108,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september 106,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 september Rapport Share Geplaatst 14 september Op ons bootje gelukkig geen weegschaal!😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 september Rapport Share Geplaatst 15 september 68,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september Rapport Share Geplaatst 15 september Goedemorgen, Ons lijnlijstje.... Tot mijn stomme verbazing ben ik Topper van de week, top, maar niet verdiend Dat wordt volgende week vast afgestraft.... Lieve mensen, we hebben weer een paar dagen......... .... succes allemaal. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 september Rapport Share Geplaatst 15 september Hoezo niet verdiend @Yvonne? Je maakt mij nieuwsgierig 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september Rapport Share Geplaatst 15 september om het gejojo @Yvonne? heel herkenbaar, soms meer dan 1 kg binnen 24 uur soms darminhoud, vocht, ...... we geven niet op he, alleen daarom al verdien je wel degelijk een Topper te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september Rapport Share Geplaatst 16 september 18 uur geleden zei Maja: Hoezo niet verdiend @Yvonne? Je maakt mij nieuwsgierig 😉 8 uur geleden zei lady jane: om het gejojo @Yvonne? Omdat ik teveel van ongezond lekker spul heb gesnoept: gebak, chips, patatje, boterhammen dikt belegd extra en noem maar op . Maar neen, ik geef niet op hoor, never nooit.... lady jane en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september 113 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september 57.4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september 105,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september 111 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september 72,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september Rapport Share Geplaatst 21 september 76,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden