rapilos Geplaatst 29 januari Rapport Share Geplaatst 29 januari 1 uur geleden zei Jan1000: Oeps te laat, 107,5 PS rapilos is 1 kilo aangekomen en is topper van de week ! ? @Jan1000 Ik ben erg ziek geweest en daardoor te veel afgevallen. Dus ben ik blij dat er nu weer wat aan komt. streef gewicht is inderdaad 64 of 65 kilo Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 54.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 59.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 75,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 105,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 62.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 114.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 79,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 64.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 73 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari Op 29-1-2024 om 08:52 zei Bob: Ja, @Jan1000, ze is 1 kilo dichter bij de door haar gewenste 65 kg gekomen. Oeps, dank Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 107,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 72,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 3 februari Rapport Share Geplaatst 3 februari 57,9 (te veel op het gatje gezeten!) Yvonne, ik meld me even af voor de komende twee weken; op vakantie vanaf vrijdag; denk niet dat ik zal inloggen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 4 februari Rapport Share Geplaatst 4 februari @Yvonne mag ik misschien ook meedoen? Of ben ik te laat …. Dit lijkt me een hele mooie stok achter de deur om nog een paar kilo kwijt raken… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 76 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 79,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 59.4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 113,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 februari Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 105,9. Weer gestart met intermitted fasting, meer bewegen en koolhydraat arm eten. Doe ook beetje appelazijn drinken voor de maaltijd, dat spoelt dan lekker door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 62.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Kan nog net voor de nieuwe cijfers verwerkt moeten worden.... Hieronder vinden jullie het tabelletje van de vorige week... Veel en veel te laat, maar ik was ziek, helaas. Maarrrr, Topper van die week is @Jannigje, mooi hoor, je blijft toch telkens maar heel stabiel.... @Koala84, uiteraard mag jij meedoen, lees de regels hieronder even door en geef dan jouw streef en startgewicht maar even op... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koala84 Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Ja top. Gewicht 78,4 streefgewicht 75. Bedankt! Leuk dat je dit doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 64,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden