Fonny Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 59.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 114,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 105,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 76,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 72,7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2023 Rapport Share Geplaatst 24 december 2023 (bewerkt) Goedemorgen, Hieronder vind je zoals gewoonlijk op zondagmorgen onze lijnresultaten van de afgelopen week. @Bob is met glans Topper van de week, mooi man weer! Lieve mensen, de kerstdagen staan voor de deur. Ik wens jullie allemaal mooie dagen, ennu.... denk erom: Je wordt niet dik tussen kerst en nieuwjaar, je wordt dik tussen nieuwjaar en kerst Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... 24 december 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 75,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 47 minuten geleden zei Wijntjeofmeer: 75,8 Nee, nee, nee, nee..... nog een keer wegen... lady jane, Wijntjeminder en karin123 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 1 uur geleden zei Kohtje: Nee, nee, nee, nee..... nog een keer wegen... Duurde even voor het kwartje viel: bedoelt ie nu? Van 58,5 naar 75,5! Mijn Coronakilo's omgedraaid! Dank je wel @Kohtje, je hebt me gered! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 29 december 2023 Rapport Share Geplaatst 29 december 2023 57,8 !!!! Yvonne, ben niet ineens geëxplodeerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 53.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 75,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 59.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 77,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 105,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 73 Valt me nog mee na al het vreten de afgelopen tijd. Merk trouwens dat me dat nu ook enorm tegen gaat staan. Denk niet dat ik er morgen een oliebol inkrijg…. Daarnaast door corona al even niet kunnen sporten. In januari maar weer vol goede moed aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 60.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 114,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 72 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 65,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 106,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Goedemorgen, Het laatste tabelletje van dit jaar..... Topper van de afgelopen week is @Fonny, mooi Fonny. Lieve allemaal, ik wens iedereen een mooie laatste dag van 2023 toe. Tot volgend jaar... Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Dankjewel @Yvonne voor de aanmoedigingen en het zo trouw bijhouden van het overzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Nu al teveel oliebollen gegeten, moest eerst de kwaliteit testen voordat ik ze aanbied (-; Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 januari Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 107,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden