spirit Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden DAGPACT: Quinn 💜 kaatje Musashi 🌊 Luz Spirit 🏋️♂️
Mormel Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Wat een mooie dag vandaag. Nog iets leuks: Daarnet kwam ik bij de drankencentrale aan en zag een vrouw met wandelstok die ondersteund werd door haar veel te jonge kleinkind. Vroeg haar of ik kon helpen en toen herkende ik dat ze een vroegere leerkracht van mij was. Zij wist mijn naam nog, dus een praatje gemaakt terwijl ik haar naar de wagen begeleide (Parkinson). De laatste maanden gaat mijn mensbeeld erop vooruit en begin ik zelfs terug te genieten van menselijk contact. spirit, Mariposa en lady jane reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden @Yana, fijn dat het beter met je gaat en je weer langzaam de oude Yana wordt 🤎. Leuk en spannend vanavond @Kaatjeeben heel erg benieuwd. Hier een van alles en nog wat dagje. Lekker bezig binnen met schoonmaken en straks nog even eruit. Heb wel zin in een kringloopwinkel. Altijd leuk!
Marij Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Ik ga straks naar de Tiense feesten…ik weet nog niet of het veelbelovend klinkt
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Hey @bumperjim heb thee besteld voor c. Natuurlijk je naam doorgegeven als professioneel thee influencer. bumperjim reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 Leuke dingen gezellig etentje
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 Reach Quinn Kaatjee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nee @Lika gewoon maar water, denk ik. Lika reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 Reach Quinn Jane
Jannigje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 Reach Quinn Jane Jannigje
Jannigje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ah wat fijn @Lika. Deze tijd is redelijk normaal voor mij, maar is dit niet heel laat voor jou?
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nou en of! Ik moest plassen. Ik heb al geslapen. Jij niet dus @Jannigje
Jannigje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dan wens ik je een goede nacht. Fijn je hier nog even te treffen. Ik luister naar de regen Welterusten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden