Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Tja, als je authentiek wilt doen, hoor je natuurlijk sowieso geen vlees in je pasta te stoppen @Musashi
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Tja, als je authentiek wilt doen, hoor je natuurlijk sowieso geen vlees in je pasta te stoppen @Musashi Ik heb geen idee waar dit over gaat maar je zegt het zo mooi 🥰🤭 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Kaatjee: Vond ik nou ook @Reacher🤣 Zegge.. Q heeft aan twee wel zijn handen vol, drie wordt zelfs hem teveel hoor 😉
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Reacher: Zegge.. Q heeft aan twee wel zijn handen vol, drie wordt zelfs hem teveel hoor 😉 🤣🤣🤣zeker niet op die manier 🤣 heb me handjes thuis meer dan vol
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als jij een keer pasta wilt proberen, mag het zelfs met ketchup @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Quinn: Als jij een keer pasta wilt proberen, mag het zelfs met ketchup @Reacher Dat is nu echte liefde. 😍
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei Kaatjee: 🤣🤣🤣zeker niet op die manier 🤣 heb me handjes thuis meer dan vol Grapje hoor 😘
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) * hier stond een plaatje van een pastahartje * 54 minuten geleden bewerkt door Reacher spirit, Pumpkin en Kaatjee reageerden hierop 1 1 1
Reacher Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 49 minuten geleden zei Quinn: Dat is het. Bij mij ook.
Kaatjee Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Oké en wat gaan we allemaal vanavond eten pasta🤣of witlof
Adri02 Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Geloof het of niet: gisteren witlof-ham-kaas uit de oven, vandaag spaghetti bolognese ! Mormel reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden