Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Tja, als je authentiek wilt doen, hoor je natuurlijk sowieso geen vlees in je pasta te stoppen @Musashi Musashi reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Tja, als je authentiek wilt doen, hoor je natuurlijk sowieso geen vlees in je pasta te stoppen @Musashi Ik heb geen idee waar dit over gaat maar je zegt het zo mooi 🥰🤭 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 1 minuut geleden zei Kaatjee: Vond ik nou ook @Reacher🤣 Zegge.. Q heeft aan twee wel zijn handen vol, drie wordt zelfs hem teveel hoor 😉
Reacher Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Maar goed. Kuch. Pasta dus. Noodles?
Kaatjee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Zojuist zei Reacher: Zegge.. Q heeft aan twee wel zijn handen vol, drie wordt zelfs hem teveel hoor 😉 🤣🤣🤣zeker niet op die manier 🤣 heb me handjes thuis meer dan vol
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Als jij een keer pasta wilt proberen, mag het zelfs met ketchup @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 6 minuten geleden zei Quinn: Als jij een keer pasta wilt proberen, mag het zelfs met ketchup @Reacher Dat is nu echte liefde. 😍
Reacher Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 7 minuten geleden zei Kaatjee: 🤣🤣🤣zeker niet op die manier 🤣 heb me handjes thuis meer dan vol Grapje hoor 😘
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dat is het. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) * hier stond een plaatje van een pastahartje * 10 uur geleden bewerkt door Reacher spirit, Kaatjee en Pumpkin reageerden hierop 1 1 1
Reacher Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 49 minuten geleden zei Quinn: Dat is het. Bij mij ook.
Kaatjee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Oké en wat gaan we allemaal vanavond eten pasta🤣of witlof
Adri02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Geloof het of niet: gisteren witlof-ham-kaas uit de oven, vandaag spaghetti bolognese ! Mormel, bumperjim en Musashi reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Gisteren zou het koken niet lukken dus eten besteld om toch iets anders dan brood te eten. Gisteren was het dus kapsalon en vandaag heb ik de durum opgegeten (tja, ik moet aan het minimumbedrag geraken). Wat ik eigenlijk spijtig vind is dat ik geen kapsalon kan bestellen zonder de frieten, dus enkel groenten, vlees en veel kaas.
Adri02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 18 minuten geleden zei Mormel: [...] Wat ik eigenlijk spijtig vind is dat ik geen kapsalon kan bestellen zonder de frieten, dus enkel groenten, vlees en veel kaas. Je kunt de frieten soms ook laten vervangen door (lekker boterige!) pilav-rijst. Dat is al gauw lekkerder dan de slappe frieten onderin zo'n kapsalon Mormel reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mijn rode kool had zoveel appels dat ik @Quinn gerust had kunnen wijsmaken dat het een grote pot rode appelmoes was.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Vanavond riz cantonais waarschijnlijk. Nasi goreng zeg maar, maar dan beter. https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_sausage Met lap xuo'ng in plaats van ham (god forbid).
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nog geen idee. Volgens mij heb ik niet zoveel in huis. Vanmiddag goed geluncht, omeletwrap met een vulling van gekruid gehakt, champignons en ui gemaakt (aanrader!). Ik denk dat het daarom even makkelijk een groentesoepje gaat worden. Lika reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Klinkt goed @Mariposa hier vanavond aan de hutspot met klapstuk het is de week van 3 oktober. Leids ontzet dus groot feest bij bij ons in de stad . 8 uur geleden bewerkt door Kaatjee .
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Vandaag moet ik niet koken maar morgen staat er geheel toevallig bolognese op het menu. Mijn ingrediënten daarvoor zijn: halve kilo varkens/rund gehakt, vier dikke uien, halve kilo wortels, drie paprika's, twee kilo tomaten, halve kilo champignons, teentje of zes knoflook, blikje tomatenconcentraat, kruiden en natuurlijk veel olijfolie. Tip die ik iedereen kan geven is om tijdens het bakken van het gehakt eens kaneel toe te voegen. Voordeel voor mij is dat deze saus prima in te vriezen is, dus vervolgens kom ik weer een maandje toe.
Pumpkin Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Bloemkool met saucijsjes en een papje....
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden gekruide aard.partjes, sla en een paar plakjes Ardennerworst (ik had geen zin om gehaktballetjes te draaien dus die eet ik morgen) maar 2 pannenkoekjes gevuld met nutella en banaan met verse aardbeien toe. Voorlopig hoef ik even niets meer. oh ja toch, koffie nu.
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Spaghetti gegeten! Met aubergine, knoflook, paprika en olijfolie en geraspte kaas. En pesto. Mjamjamjam.
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Klinkt lekker die pannenkoekjes @lady jane. nu heb ik daar ook ineens zin in. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden