Smaragdie Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedenacht/goedemorgen, Ik start alvast de nieuwe dag. 2 dagen van Chemo erop zitten en dan slaap ik alleen maar. Wil niet voelen hoe beroerd ik mij daardoor voel ondanks alle medicatie die je dan krijgt om je daarvoor te behoeden en dan is slapen fijn. En na 2 dagen bijna continu slapen en kotsen nu klaar wakker natuurlijk. Ik krijg 2 dagen per week chemo op mijn vrije dagen zodat ik 1 dag kan herstellen en dan weer 4 dagen kan werken. Oncoloog blijft mij eigenwijs vinden. en geeft aan beter 1 week chemo en dan 1 week niet. Dat wil ik niet en zij wel. Voor mij werkt dit nu beter dan leef ik iig nog een aantal dagen per week. Mijn tumormarkers zijn weer gedaald en dus heel voorzichtig gaf ze aan, dat ik toch iets goed hiermee deed😄 Lig wat in de clinch met haar soms maar zo is het voor mij te doen, ook de zorg voor mijn katjes. Zij snapte dat wel en en dat is al genoeg voor mij. Wens jullie allen een fijne dag toe. Ga nog wat muziek luisteren en genieten van mijn vrije dag later, heerlijk dan waardeer je pas een echte vrije dag. Action! Boodschappen doen, lekker koken, die 4 dagen heb ik dan ook echt trek om te eten.
Smaragdie Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden En nog wel iets leuks positiefs om te delen. Ik heb een hele leuke mooie grote loungebank in mijn huiskamer. Daar lig ik nu heerlijk op altijd de dag erna als ik weer thuis kom. En mijn katjes weten dat. Ze mogen niet in mijn slaapkamer, dat weten ze. Ze komen dan allemaal op de bank tegen mij aanliggen De rest van de dagen lig ik gewoon in mijn bed of 2 dagen ziekenhuis.. Op elke schouder 1, 3 altijd tegen mijn rug aan. Het kleinste kwetsbaarste mannetje tegen mijn buik en de rest tegen mijn benen/voeten aan. Als ik mij beweeg met /naar laptop zoals nu met de muis dan verplaatsen ze zich natuurlijk maar iedereen behoudt zijn plekje achteraf. Ze zijn natuurlijk voorzien eerst van eten, drinken en wat gooien met speeltjes die ze braaf terugbrengen zodat ik ze weer weggooi😄 En dat is voor mij kwaliteit en doe ik het zoals ik het doe. Want ik wil niet een week weg van ze zijn. Zij kunnen er niks aandoen dat ik ziek ben/dit nodig heb maar ik ook niet dus de 2 dagen na de chemo is altijd heel speciaal en val ik zo nog wat in slaap/doezelen en het opstaan is dan het meest leuke van alles. Lief kroelen door elkaar heen. En dan kan ik er straks weer tegenaan. Me and my cats. Denk wel mijn redding. Nu lekker wegdoezelen en morgen/vandaag lekker mijn dingen doen. Ziek zijn is niet fijn maar leer wel meer te waarderen. Denk dat ik dat bedoel. Daardoor hou ik het vol anders had ik geen behandeling aangegaan. Wel een oxycodon ingenomen vanwege pijn en dus uitloggen anders ga ik wazig worden. Maak wat van de dag mensen! Etty, lady jane en Fonny reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen Smaragdie, val even stil van je bericht, ik kom niet zoveel op het forum dus ik weet niet wat er met je aan de hand is.... Wens je heel veel sterkte 🌺
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allemaal heel veel steeds @Smaragdie❤️
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen. Gisteren was een lastige dag, leegte, gevoelloosheid, waardoor ik zin kreeg om te gaan drinken, maar niet gedaan. En vervolgens lees je dan het verhaal van @Smaragdie en snap je er nog minder van. bumperjim reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 21 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Halve action leeggekocht😄 Kwam met een lijstje aan. De helft heb ik niet eens maar de rest wel. Katten heel blij, zoveel leuke speeltjes daar. Ga 1 keer per maand. Dus kan weer wassen schoonmaken voor een maand en allerlei handige dingen daar, die ik waarschijnlijk 1 keer gebruik en daarna nooit meer. Heb ik altijd als ik daar kom. Ook hele leuke sfeerlichtjes voor binnen gekocht. We gaan zien of het echt leuk is als het vanavond donker is. Dank allen maar wel aub gewoon doorgaan met wat je bezig houdt en ik ben zeker niet zielig. Dingen lopen zoals ze lopen en misschien hoe raar dat ook klinkt ben ik er gevoelsmatig ook wel rijker door geworden. Weet meer te waarderen en heb zelfs besloten om volgende week aan te geven dat ik volgende maand nog maar 3 dagen/avonden/nachten kan werken. Dan is het meer behapbaar en normaal zou ik deze grens nooit aangeven. En ja ik heb gedacht een aantal malen het op een drinken te zetten maar ik schiet er niks mee op, gaat niet samen met de medicatie en ik wil ook niet meer drinken maar snap het wel van anderen als ze het wel zouden willen. Lang genoeg zelf erin getrapt want het verdoven en weg willen zijn snap ik maar al te goed. Wat ik ermee wil zeggen/tikken gewoon doen wat jullie altijd doen in de dagdraad. Anders voel ik mij bezwaard om te delen wat ik deel.
Smaragdie Geplaatst 3 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Merk het ook op mijn werk, sommige mensen ontlopen mij omdat ze bang zijn iets verkeerd tegen mij te zeggen. Niks is verkeerd aan vragen, wel het ontlopen dat maakt mij verdrietiger. Kan het niet beter uitleggen dan dit. Zo even in bad, heb nieuw badschuim en dan 2 uurtjes in bed en dan lekker koken voor een vriendin die vanavond komt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden