Oskar Geplaatst gisteren om 04:30 Rapport Geplaatst gisteren om 04:30 Mogge. Pluk de dag maar weer. Of niet. Dat hij nog even rustig groeit.
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:37 Rapport Geplaatst gisteren om 04:37 (bewerkt) Istie goed rijp, is de vraag? 🧐 Eerst maar eens koffie dan wordt alles duidelijk. gisteren om 04:37 bewerkt door bumperjim
Oskar Geplaatst gisteren om 04:43 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:43 4 minuten geleden zei bumperjim: Istie goed rijp, is de vraag? 🧐 Hij is nu precies goed. Het duustert nog. En in huis iedereen nog in slaap. Ik hou van de stilte vlak voor alles weer begint.
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:52 Rapport Geplaatst gisteren om 04:52 Hier ook. Bumperhond was natuurlijk al wakker maar er is niet zoiets als "al wakker" bij een hond, want nu slaapt ze alweer en als ik iets te vlug opsta dan is ze weer wakker. Enfin Ik zet meteen een hele thermos voor de hondenclub. Ook dat klusje wil ik graag uitbesteden. Koffiecommissaris in het leven roepen. Mooie functie waarin je heerlijk kan netwerken.
Oskar Geplaatst gisteren om 04:52 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:52 Wat ook mooi is. Als je al heel vroeg op de fiets zit, voor een lange tocht. Dat je dan de wereld langzaam wakker ziet worden. Eerst natuurlijk de boeren op hun trekkers. Dan de mensen met honden. Dan even niks. De scholieren. En dan de mensen op weg naar hun werk. Dat je daar allemaal doorheen fietst. En dat je al 25 kilometer onderweg bent voor de herrie begint. Lika reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst gisteren om 04:56 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:56 Hier hebben de katten intussen in de smiezen dat ik wakker ben. Snorrend op bed. Er moet worden geaaid. En over vijf minuten zal onze jongste binnenkomen. Dat is iemand met de precisie van een Zwitsers uurwerk. Fijne dag allemaal!
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:57 Rapport Geplaatst gisteren om 04:57 Ik zie het je doen 😁 Je hebt er alweer verlichting bij nodig in dit seizoen 's ochtends om 7 uur, hier althans.
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:59 Rapport Geplaatst gisteren om 04:59 2 minuten geleden zei Oskar: Hier hebben de katten intussen in de smiezen dat ik wakker ben. Snorrend op bed. Er moet worden geaaid. En over vijf minuten zal onze jongste binnenkomen. Dat is iemand met de precisie van een Zwitsers uurwerk. Fijne dag allemaal! Zolang hij/zij maar niet steeds koekoek zegt... Lika en Marjolijn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst gisteren om 05:32 Rapport Geplaatst gisteren om 05:32 Goedemorgen heren. Wat heerlijk wakker worden met jullie gezellig , rustige conversatie. Hier mijn kleine ochtendritueeltje net gehad( kat aaien en van verse brokjes voorzien, gordijnen open, eerste pillen nemen + klaar zetten voor later en ontbijtje vast klaarzetten. - mag ik na schildklierpillen over een uur-). En nu nog even mezelf een soezeluurtje beloofd. Kat doet mee op mijn benen , heeft ze besloten.. 😁🐱. Later terug. !
lady jane Geplaatst gisteren om 06:57 Rapport Geplaatst gisteren om 06:57 goeiemooiemorgen frummers🌞 Het wordt een mooie dag qua weer, de rest mogen we zelf voor zorgen. En de opstartproblemen krijgen we er gratis bij van adb.🙃
Rosee Geplaatst gisteren om 07:56 Rapport Geplaatst gisteren om 07:56 Goedemorgen! Dat vind ik ook zo heerlijk de stilte voordat alles begint. Jammergenoeg vandaag te laat wakker geworden daarvoor, maar uitslapen is ook weleens fijn. Helaas gisteravond een hele reep chocola op, maar wel van genoten😛 Marjolijn reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 08:00 Rapport Geplaatst gisteren om 08:00 Ik las een opmerking over verslaving van Gordon: hij is nooit verslaafd geweest aan drank, ook al zat hij in een afkickkliniek in Zuid Afrika, want hij gebruikte alcohol alleen om zijn emoties te verdoven en kon ook maandenlang zonder en dat kunnen echte verslaafden niet. Moest daar echt even om lachen. Tja. bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 08:02 Rapport Geplaatst gisteren om 08:02 Mijn god. Het is alweer 12 september!
Marjolijn Geplaatst gisteren om 08:09 Rapport Geplaatst gisteren om 08:09 Zo. En nu ook een dagpact maken en er een mooi AV weekend van maken. DAGPACT: marjolijn
Marjolijn Geplaatst gisteren om 08:12 Rapport Geplaatst gisteren om 08:12 8 minuten geleden zei Rosee: Ik las een opmerking over verslaving van Gordon: hij is nooit verslaafd geweest aan drank, ook al zat hij in een afkickkliniek in Zuid Afrika, want hij gebruikte alcohol alleen om zijn emoties te verdoven en kon ook maandenlang zonder en dat kunnen echte verslaafden niet. Moest daar echt even om lachen. Tja. Tja, dan steek je toch echt wel je kop in het zand, vind ik. Getuigt niet echt van zelfreflectie. Want is het verdoven nou net niet een fiks kenmerk van verslaving?
Quinn Geplaatst gisteren om 08:15 Rapport Geplaatst gisteren om 08:15 Hé, het forum doet het. DAGPACT: marjolijn Quinn
Mormel Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) Die problemen met het forum zijn aardig irritant. @Oskar: zo de wereld zien ontwaken 's morgens terwijl je fiets of wandelt is inderdaad aangenaam. 22 uur geleden bewerkt door Mormel
Lika Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik heb veel pijntjes de laatste twee jaar. Voeten, heupen, handen, knieën. Nu liep ik met de honden en opeens na 20 minuten (!) merkte ik dat het beter was. Doorlopen dus? Sporten was weer fijn gisteren . Donderdag begin ik met aquafit. lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) Wat een puinhoop met de website. Zal wel niet voor maandag opgelost worden. In het weekend slaapt tactus volgens mij. Het lukt mij steeds wel vaak via een omweg hier te komen. Geen idee hoe het zit, maar het werkt in de helft van de pogingen. Ik ga een simpele oosterse soep maken. Uienbroodje erbij. Klaar. En als ik nog fut heb maak ik vanavond een alternatieve ontbijtkoek met weinig koolhydraten 17 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden DAGPACT: marjolijn Quinn kaatje🌺 wat een gedoe met dat form zeg
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Vet frustrerend. Het goede nieuws is dat er zo eten bezorgd wordt, omdat we een stel luie klojo's zijn vandaag. Ik heb de hele dag letterlijk niks uitgevoerd, behalve douchen en tandenpoetsen.
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) Dubbel 12 uur geleden bewerkt door Quinn
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) dubbel. 12 uur geleden bewerkt door Quinn
Marjolijn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dus heel frustrerend @Quinn. Ik hoop dat het bestelde eten dus ook 3x zo lekker is. Om alles te verzachten. Ik ga mijn oosterse soepie proberen. Hier ook trouwens geen r ##t gedaan. Lukte effe niet door mega pijn. Straks lekker Bank. Haakwerk.... en die koek komt wel. Geen energie meer voor.
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Het forum ligt er nog steeds vaak uit maar af en toe niet. Raar hoor. @moderator hopelijk is er iemand bereikbaqr die het probleem ook te lijf gaat nu? Weekends zijn extra moeilijk hier voor sommige frummers.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden