Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik hing net met mn moeder aan de telefoon. De Stier hangt met haar zus aan de telefoon. De eerste die ophangt moet koken, tenminste ik weet hoe zoiets werkt in het hoofd vd Stier. De eerste, dat is ze nooit als ze met haar zus zit te kleppen.

Ik zal eens kijken of er nog wat eetbaars in de koelkast ligt.....

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

Franse etenstijden, grrrr. Ooit skivakantie in Frankrijk, wat kraaiden we vd honger na afloop, wat baalden we dat we nergens terecht konden voor n uur of 8, terwijl we vroeg wilden gaan slapen. Apres ski bestond daar ook niet echt of moest nog worden uitgevonden.

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Dus heel frustrerend  @Quinn. Ik hoop dat het bestelde eten dus ook 3x zo lekker is. Om alles te verzachten.  Ik ga mijn oosterse soepie proberen. 

Hier ook trouwens  geen r ##t gedaan. Lukte effe niet door mega pijn. Straks lekker Bank. Haakwerk.... en die koek komt wel. Geen energie meer voor.  

Geplaatst (bewerkt)

Nachtpact 

Kaatje 🌺
Quinn

marjolijn.

Yezzzz. Gelukt.... . hij staat.. 

Nog weinig energie .maar ik leer om te "pootballen" ( geen voetballen dus )   met Noppie . Mijn kat. Geen bal maar propjes stevig papier. Zij scoort beter.  Ik ben goed in stevige propjes papier aanleveren.  Wat een teamwork al.  En propjes papier zijn ge wel dig  speelgoed. . En mevrouw wilde mijn avondthee ook wel proeven. Omdat ze wilde " hengelen" in mijn glas iets in een minivakje gedaan. Na een paar hengelmomenten en aflikken was het goed. Maar bleef ze ook van mijn glas thee af. 

de kerk morgen had ik graag gewild. Maar dat is nog een stapje te ver.  Dus livestream  morgen.  Ook fijn. ( dat snapt niet iedereen). 

En blij dat het katje hier zich schikt in mijn ritme. Van op en neer... en plezier heeft in spelen en een slokje kattenmkattenmelken snachts op mijn stoel in de slaapkamer.  

Kortom... ik word weer een beetje blij. En vooral ook omdat ik  merk dat het katje ook blijer wordt. .

lieve mensen. Hou je goed en liefs. Sommigen van jullie voelen als een lieve familie. 

Slaap lekker 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst
16 uur geleden zei Oskar:

Wat ook mooi is. Als je al heel vroeg op de fiets zit, voor een lange tocht. Dat je dan de wereld langzaam wakker ziet worden. Eerst natuurlijk de boeren op hun trekkers. Dan de mensen met honden. Dan even niks. De scholieren. En dan de mensen op weg naar hun werk. Dat je daar allemaal doorheen fietst. En dat je al 25 kilometer onderweg bent voor de herrie begint.

Ik benijd je hier om, dat genieten van de vroege ochtend. 

Geplaatst (bewerkt)
11 minuten geleden zei Jannigje:

Ik benijd je hier om, dat genieten van de vroege ochtend. 

@JannigjeDat herken  ik enorm. De ochtend. Genieten. Van rust. Een katje dat haar ontbijtje wil etc. En dan lukt het niet om direct te rust te dien. Lastig.  Ik moet domweg pauzes  inlassen. Maar leer dat te accepteren.  Lieve groet.

bewerkt door Marjolijn
Foutje
Geplaatst (bewerkt)
10 uur geleden zei lady jane:

Franse etenstijden, grrrr. Ooit skivakantie in Frankrijk, wat kraaiden we vd honger na afloop, wat baalden we dat we nergens terecht konden voor n uur of 8, terwijl we vroeg wilden gaan slapen. Apres ski bestond daar ook niet echt of moest nog worden uitgevonden.

Haha daarom wordt er ook uitgebreid geluncht 🤣 Ontbijten doen ze dan weer nauwelijks. Ik ben de enige thuis die ontbijt. Das altijd lastig als je bij mensen overnacht die geen ontbijters zijn. Ik heb dan ook nog de neiging om vroeg op te staan en dan sta je dus 's ochtends vroegg zo'n keuken te fouilleren of er ook maar iets te eten is 😩 Zo niet dan ga je croissantjes halen en dan haal je er voor t goed fatsoen maar 10 voor iedereen en dan blijven er 9 over 🫤

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...