bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hèhè na de uiterst burgerlijke middag en avond gisteren gaan we straks om 8 uur zeer burgerlijk de honden uitlaten. Tmag voor mij nog wel een uurtje eerder maar dat zou minder burgerlijk zijn. 9 uur is het meest burgerlijk maar ik kom niet graag al die horden mensen tegen...
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mogge. Horden mensen zijn eng. Daarom ga ik straks de Biesbosch in. Daar mogen alleen vogels komen. Verder: niets zo burgerlijk als de angst om burgerlijk te zijn 🙃 bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 28 minuten geleden zei Oskar: Verder: niets zo burgerlijk als de angst om burgerlijk te zijn 🙃 Zo is het ook maar weer eigenlijk
hub02 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Laat eens gaan hier met dat dagpact. Ik wil er op, maar dat gaat niet zonder dagpact.
Moeps Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Moeps @hub02 Kom maar op! En goedemorgen natuurlijk! 3 uur geleden bewerkt door Moeps
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 minuten geleden zei Moeps: Dagpact: Moeps @hub02 Kom maar op! En goedemorgen natuurlijk! Dagpact: Moeps hub Dankjewel Moeps. Ik ga voor een nuchtere dag. Krijg ik gratis door het leven aangeboden. Stom als ik hem niet zou aannemen.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Moeps hub Mormel Geen kleurtjes? 😢 Hier waren de voorbije dagen weer een mentale worsteling, dus weinig uit mijn handen gekomen. Gisteren wel pitabroodjes en vulling gemaakt, dus toch gegeten. Van de vulling heb ik nog een halve pan over dus als ik daar straks rijst bij gooi is het avondeten ook klaar.
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Moeps hub Mormel Yana Ik parkeer mezelf er maar even onder, voor je het weet kukelen Mormel en Hub er anders weer uit. Zet 'm op mannen, vandaag. Nu je er toch bent kun je er net zo goed iets moois van maken. Mormel reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb gisteren weer eens, uit eigen frustratie, hier op het forum dingen uitgekraamd die ik echt niet meende. Alles is beter dan dat, om de tijd om te krijgen. Ik stort me vandaag weer op de heksen en vampieren, mijn e-reader dus. En dat gaat nuchter gebeuren! Ik heb 2 maanden geleden een gloednieuwe e-bike gekocht. Ik heb daar welgeteld één ritten mee gemaakt. Eens kijken op ik dat ding opgestart krijg, want ik weet nog niet eens hoe alles precies werkt (na meer dan 2 maanden!). Maar ja, goede voornemens en plannen maken maken is wel een van mijn sterke kanten. Vandaag nuchter blijven is al goed voor vandaag. Dan lukt het bijspijkeren van mijn heksen- en vampierenkennis ook wel. De rest is voor morgen. Oskar reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb ook een e-bike. Mijn volgende doel is om daar een stukje op te fietsen, dat zou een fantastische stap zijn in mijn herstel maar ik vind het retespannend. Ik ga eerst nog maar eens visualiseren dat ik vrolijk rond fiets, wind door mijn haren, lekker stevig tegen de heuvel op trappend, vol levenslust en energie... rapilos en hub02 reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Yana: Dagpact: Moeps hub Mormel Yana Ik parkeer mezelf er maar even onder, voor je het weet kukelen Mormel en Hub er anders weer uit. Zet 'm op mannen, vandaag. Nu je er toch bent kun je er net zo goed iets moois van maken. Yana, lief van je. Ik heb maar een half woord nodig. Als iemand mij van het dagpact gooit ga ik meteen "aan de slag" 😃. (Zal wel meevallen, heb niks in huis). Ik ga me dadelijk eens op de heksen storten.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Yana: Ik heb ook een e-bike. Mijn volgende doel is om daar een stukje op te fietsen, dat zou een fantastische stap zijn in mijn herstel maar ik vind het retespannend. Ik ga eerst nog maar eens visualiseren dat ik vrolijk rond fiets, wind door mijn haren, lekker stevig tegen de heuvel op trappend, vol levenslust en energie... Betekend dit ook dat er fysiek beterschap is?
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Yana: Ik heb ook een e-bike. Mijn volgende doel is om daar een stukje op te fietsen, dat zou een fantastische stap zijn in mijn herstel maar ik vind het retespannend. Ik ga eerst nog maar eens visualiseren dat ik vrolijk rond fiets, wind door mijn haren, lekker stevig tegen de heuvel op trappend, vol levenslust en energie... Ha, je hebt zelfs haren die je in de wind kunt laten waaien. Kan ik niet zeggen. Echt jaloers op!
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Mormel: Betekend dit ook dat er fysiek beterschap is? Ja, zeker! Eerst lag ik fulltime op bed en kon ik met moeite bij de wc komen. Nu kan ik zonder veel problemen douchen, huishoudelijke klusjes, beetje in de tuin rommelen, stukje lopen, autoritje maken... Nog niet al die dingen op 1 dag. Tot nu toe stortte ik na een aantal betere dagen steeds weer in maar de laatste maand blijf ik op de been. Yahoo, duim voor me (als je wilt). bumperjim, Oskar, Etty en 4 anderen reageerden hierop 7
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei hub02: Ha, je hebt zelfs haren die je in de wind kunt laten waaien. Kan ik niet zeggen. Echt jaloers op!
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei hub02: Ha, je hebt zelfs haren die je in de wind kunt laten waaien. Kan ik niet zeggen. Echt jaloers op! Ja, die heb ik. Maar je kunt alles visualiseren hè, Hub 😁
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Yana: Ja, die heb ik. Maar je kunt alles visualiseren hè, Hub 😁 Helaas zijn er grenzen aan mijn fantasie 😟
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei hub02: Duits is mijn halve moedertaal. Niet dat ik maar een halve moeder heb, maar ik vergeet altijd dat Hollanders niet altijd Duits begrijpen. Wil het wel vertalen, mooie tekst trouwens.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 9 minuten geleden zei Yana: Ja, zeker! Eerst lag ik fulltime op bed en kon ik met moeite bij de wc komen. Nu kan ik zonder veel problemen douchen, huishoudelijke klusjes, beetje in de tuin rommelen, stukje lopen, autoritje maken... Nog niet al die dingen op 1 dag. Tot nu toe stortte ik na een aantal betere dagen steeds weer in maar de laatste maand blijf ik op de been. Yahoo, duim voor me (als je wilt). Als Mormel en ik samen voor jou duimen, dan moet het zeker werken. We doen ons best!!
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De afgelopen twee dagen en eigenlijk weken waren heel intensief. Wat doet een nieuwe baan toch veel. Vandaag repeteren. Opdat ik me maar niet verveel. Nieuw haakproject begonnen. Met een telpatroon. De zinnen verzetten…
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nog een duim hier. @hub02: die muziek stemt mij enorm weemoedig. De foto en de titel alleen ook al trouwens. Lekker.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Oskar: Nog een duim hier. @hub02: die muziek stemt mij enorm weemoedig. De foto en de titel alleen ook al trouwens. Lekker. Was vroeger een van mijn lievelingsnummers. Ik had vroeger een Kever Cabrio, doet me altijd aan die tijd denken. En helaas, doet me er ook aan denken dat je de tijd niet kunt terugdraaien.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) - 2 uur geleden bewerkt door hub02 samengevoegd met hierbeneden
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 16 minuten geleden zei hub02: Was vroeger een van mijn lievelingsnummers. Ik had vroeger een Kever Cabrio, doet me altijd aan die tijd denken. En helaas, doet me er ook aan denken dat je de tijd niet kunt terugdraaien. Ik heb nooit oud willen worden. En dan, opeens ben je toch een ouwe zak. Ik doe het er nog maar even mee.
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Moeps hub Mormel Yana Marjolijn Goedemorgen allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden