Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sowieso even informeren bij de vakbond, kan nooit kwaad.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dat zeker waar @Quinn 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Zo
Senna34 Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden 17 uur geleden zei spirit: @Senna34, ik weet heel goed wat mantelzorg is. Ik ben 5 jaar mantelzorger geweest zeg!! Dit was maar als grapje bedoeld. Ik ga stoppen om hier te schrijven. Als het niet goed gaat, is het niet goed wat ik schrijf en als het wel goed ook niet. Ik hou mezelf niet voor de gek. Hoe komen jullie erbij @Marjolijn. Blijkbaar mag het niet goed met mij gaan. Ik ben niet 1 of ander labiel persoon. Wat denken jullie wel mij een beetje te betuttelen!! Tevens mijn laatste post. Vanaf nu schrijf ik hier niets meer. Hoera, Spirit is eindelijk weg!! Daar moet op gedronken worden, hi ha ho . Oké, dat vermoedde ik al. Zeker lees ik tussen je zinnen door een bepaalde humor, maar in het bericht waar het over ging had ik sterk mijn twijfels. Vandaar mijn reactie.
hub02 Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden (bewerkt) Ik ben idd niet degene die op dit forum advies kan geven over alcoholgebruik. Soms komen ook andere dingen aan de orde. En dan denk ik, ik zeg ook eens wat. Misschien heeft iemand er iets aan. Ik meen dat ik een beetje verstand van heb van dingen waarmee ik mijn leven lang mee te maken heb gehad. En dan verdwijnen de dingen die ik zeg in het niets. Ik moet echt leren mijn grote bek dicht te houden, hem opendoen is volstrekt zinloos. 21 minuten geleden bewerkt door hub02
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden