Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Kaatjemama. Goed bericht. Ik hoop dat het uwv besluit je ook rust geeft. Niet leuk om 100% afgekeurd te worden, maar kan wrl rust geven. Ik ervoer die rust indertijd ook toen ik ( in mijn geval al snel definitief) wegens de bindweefselziekte/ spierziekte volledig werd afgekeurd. Niet leuk.maar gaf rust. Rust misschien voor jou ook om op den duur te kijken of en wat en misschien mogelijk is . Ik gun je nu vooral die rust. Liefs. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Zo. Nu mijn bed weer in. Maar wilde toch nog even reageren.. 15 uur geleden bewerkt door Marjolijn Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 2 minuten geleden zei Marjolijn: @Kaatjemama. Goed bericht. Ik hoop dat het uwv besluit je ook rust geeft. Niet leuk om 100% afgekeurd te worden, maar kan wrl rust geven. Ik ervoer die rust indertijd ook toen ik ( in mijn geval al snel definitief) wegens de bindweefselziekte/ spierziekte volledig werd afgekeurd. Niet leuk.maar gaf rust. Rust misschien voor jou ook om op den duur te kijken of en wat en misschien mogelijk is . Ik gun je nu vooral die rust. Liefs. Dank je wel zeker niet leuk helemaal niet financieel maar idd zal me veel rust gaan geven Mormel reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Leuke dingen als bergen tegen een gesprek op zien en uiteindelijk samen met die zelfde man hele verhalen kletsen en lachen. Quinn, Reacher en Marjolijn reageerden hierop 3
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Marjolijn Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Marjolijn Jane💐 Kaatjemama reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei Kaatjemama: Haha @Yana zit ook echt precies met een kop thee op het form je gaat me kennen. @Quinn fijn dat je het vraagt hele aardige meneer had ik vandaag en was duidelijk zover dat kan met zoveel informatie ook erg geduldig maar ook nog gezellig. De uitslag 100% arbeidsongeschikt. Maar met kans op evt verbetering in de toekomst.Ja opgelucht en ook nog wel verdrietig van alles vond het een pittige dag zo maar @Quinn heb je gemist hier hoe is het Thuis het is alllemaal veel zeker zo’n eerste week. Veel prikkels heb je daar last van of valt mee @KaatjemamaLaat dit een paar weken bezinken. Geniet voorlopig eens lekker van het resultaat, dat zo te zien goed uitpakt. Ik ga er van uit dat je een WGA-uitkering krijgt? Ik heb het niet zo op arbeidsdeskundigen. Vooral niet die veel lachen en aardig overkomen. Als jij denkt dat je geen kans hebt om ooit weer aan het werk te komen (denk daar eens goed over na) dan zou je bezwaar kunnen aantekenen. Als je het prima vindt zo, ik ben maar een forummer op een zuipsite, dan vergeet het maar gauw wat ik zeg. 6 uur geleden bewerkt door hub02
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Fijn om @Reacher en @Quinn hier weer te horen kwezelen. Ik vreesde alweer dat de liefde ontploft was. Maar gelukkig. Ook mooi: @Yana in de supermarkt. Deo volente. @spirit: rustig aan. Hou het klein. Yana, spirit en Quinn reageerden hierop 2 1
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 9 uur geleden zei Kaatjemama: Dank je wel zeker niet leuk helemaal niet financieel maar idd zal me veel rust gaan geven Ik zit in een vergelijkbaar schuitje als jij, alleen moet ik elke zes maanden naar de controlearts. Kan me de rust dus goed voorstellen.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei hub02: Als jij denkt dat je geen kans hebt om ooit weer aan het werk te komen (denk daar eens goed over na) dan zou je bezwaar kunnen aantekenen. Dank je @hub02 denk idd ook over na het is moeilijk bij mij. Vergeet zeker niet dat je dit zegt je hebt een goed punt en blij dat je dit nog even zegt 5 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 39 minuten geleden zei Mormel: Ik zit in een vergelijkbaar schuitje als jij, alleen moet ik elke zes maanden naar de controlearts. Kan me de rust dus goed voorstellen. Controlearts en dan ? Verwachten ze soort van verbetering . Of zetten ze er soort van druk op 5 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Verbetering
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 27 minuten geleden zei Kaatjemama: Controlearts en dan ? Verwachten ze soort van verbetering . Of zetten ze er soort van druk op Controlearts oordeelt of mijn mentale problemen nog erg genoeg zijn voor een uitkering. Zo niet, kan deze een integratietraject opstarten (al twee keer doorlopen zonder succes), of oordelen dat de uitkering stopgezet wordt waardoor ik zonder inkomsten val daar ik geen recht heb op een leefloon (broer met wie ik samenwoon heeft inkomsten, en we hebben ons huis), denk dat leefloon het best te vergelijken is met bijstand in Nederland, zowat het laatste vangnet. Ik denk dat je wel kunt begrijpen dat dit een constante stressfactor is.
hub02 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 38 minuten geleden zei Kaatjemama: Dank je @hub02 denk idd ook over na het is moeilijk bij mij. Vergeet zeker niet dat je dit zegt je hebt een goed punt en blij dat je dit nog even zegt Ik had jarenlang een poetsvrouw, ze kwam uit Oekraïne, een schat van een mens. Ze was 54, ze wilde werken. (Ik had liever een blonde van 18 gehad, maar ja, eigenlijk moest er ook gepoetst worden en zo). Wat ze verdiende gaf ze ook nog door aan de Soza en de belastingdienst. Maar de sociale dienst zat haar zo achter de veren (cursussen, beter Nederlandsch spreken, tja, in Amsterdam en de Achterhoek konden ze iets van haar leren), dat ze zich bij de KvK liet inschrijven als “poetsbedrijf” om van dat gezeik af te zijn. Ze was geen bedrijf, ze wilde alleen maar werken voor het geld. Na een paar maanden brak ze tijdens haar werk haar heup. Geen hulp, de instantie die haar adviseerde was niet meer “bevoegd”. Werken lukte natuurlijk niet meer, maar ze mag het gezeik van “buitenlanders die die profiteren van onze voorzieningen” (ze heeft een scootmobiel “gekregen”) van ons, Hollanders, over zich heen laten komen. Ik wil geen moslim worden, ik vind dat Nederland vol is. Ik vind dat Nederland vol is met idioten die dom kletsen. Ik heb een hekel aan rechters en andere instanties. Die zorgen ervoor dat we de werkelijkheid niet meer zien. Kaatje, zie die grappige arbeidsdeskundige en het systeem dat hij vertegenwoordigt, als jouw tegenpartij. Jouw WGA loopt af, misschien dat “Spoor B” al ter sprake is gekomen. Leuk lullen kunnen ze. En jou laten denken dat alles koek en ei is. 4 uur geleden bewerkt door hub02 verdomme, toch een spelfout
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 minuten geleden zei Mormel: Ik denk dat je wel kunt begrijpen dat dit een constante stressfactor is. O wat een stress 🥹dat dit kan zo wat erg
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei hub02: Ik had jarenlang een poetsvrouw, ze kwam uit Oekraïne, een schat van een mens. Ze was 54, ze wilde werken. (Ik had liever een blonde van 18 gehad, maar ja, eigenlijk moest er ook gepoetst worden en zo). Wat ze verdiende gaf ze ook nog door aan de Soza en de belastingdienst. Maar de sociale dienst zat haar zo achter de veren (cursussen, beter Nederlandsch spreken, tja, in Amsterdam en de Achterhoek konden ze iets van haar leren), dat ze zich bij de KvK liet inschrijven als “poetsbedrijf” om van dat gezeik af te zijn. Ze was geen bedrijf, ze wilde alleen maar werken voor het geld. Na een paar maanden brak ze tijdens haar werk haar heup. Geen hulp, de instantie die haar adviseerde was niet meer “bevoegd”. Werken lukte natuurlijk niet meer, maar ze mag het gezeik van “buitenlanders die die profiteren van onze voorzieningen” (ze heeft een scootmobiel “gekregen”) van ons, Hollanders, over zich heen laten komen. Ik wil geen moslim worden, ik vind dat Nederland vol is. Ik vind dat Nederland vol is met idioten die dom kletsen. Ik heb een hekel aan rechters en andere instanties. Die zorgen ervoor dat we de werkelijkheid niet meer zien. Kaatje, zie die grappige arbeidsdeskundige en het systeem dat hij vertegenwoordigt, als jouw tegenpartij. Jouw WGA loopt af, misschien dat “Spoor B” al ter sprake is gekomen. Leuk lullen kunnen ze. En jou laten denken dat alles koek en ei is. Dank @hub02voor je eerlijke en directe reactie wordt er wel een beetje bang en onzeker van zal het in de gaten houden en uitzoeken.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: Dank @hub02voor je eerlijke en directe reactie wordt er wel een beetje bang en onzeker van zal het in de gaten houden en uitzoeken. Word er niet bang van! Dat is niet mijn bedoeling. Zonder wat ik schreef ben je net zover als daarvoor. Ik ben maar een zuiplap op het forum "Alcohol de baas". Ik gaf mijn mening, meer niet. Als je denkt dat je later weer aan het werk kunt, dan heb je een prima beslissing gekregen. Als je toch denkt dat dat niet zo is, na de bezwaartermijn gaat het leven rap, net als de daling van een WGA-uitkering.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei hub02: net als de daling van een WGA-uitkering. Wat bedoel je met daling
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei hub02: Ik ben maar een zuiplap op het forum "Alcohol de baas En dit niet over je zelf zeggen ! we zijn allemaal gewone mensen met een probleem
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Kaatjemama: Wat bedoel je met daling Een WGA uitkering wordt lager en stopt na verloop van tijd. Ik wilde alleen maar zeggen dat, als je de bezwaartermijn laat verlopen, het moeilijk is om dat later nog terug te draaien. Maar misschien ben je gelukkig met de beslissing, dan lig er niet wakker van wat ik schrijf.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 9 minuten geleden zei hub02: Een WGA uitkering wordt lager en stopt na verloop van tijd. Ik wilde alleen maar zeggen dat, als je de be Oké wat ik lees als 100% arbeidsongeschikt bent dat je je niet afloopt of lager wordt
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kaatjemama: 3 minuten geleden zei Kaatjemama: Oké wat ik lees als 100% arbeidsongeschikt bent dat je je niet afloopt of lager wordt 3 minuten geleden zei Kaatjemama: Oké wat ik lees als 100% arbeidsongeschikt bent dat je je niet afloopt of lager wordt 3 minuten geleden zei Kaatjemama: Oké wat ik lees als 100% arbeidsongeschikt bent dat je je niet afloopt of lager wordt Als dat klopt wat je zegt, dan heb ik weer eens zwaar geluld. Sorry lieverd, vergeet het maar. 1 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Het ligt eraan ook wat je eigen verwachtingen zijn @Kaatjemama. Zie jij jezelf weer (deels) aan het werk in een betaalde baan, op termijn?
Kaatjemama Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden 6 minuten geleden zei Quinn: Het ligt eraan ook wat je eigen verwachtingen zijn @Kaatjemama. Zie jij jezelf weer (deels) aan het werk in een betaalde baan, op termijn? Dat weet ik nog niet me ziekte is erg onvoorspelbaar ik denk zelf dat alles na 2 jaar redelijk stabiel kan zijn maar of het dan verstandig is om te gaan werken en weer van voor af aan te beginnen (hoeft natuurlijk niet maar die kans is er wel) en is dat het waard ? maar zal nooit meer worden hoe het was ing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden