Amalia Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: Lijkt me ook wel interessant. (Hoe) zou ik het kunnen terugkijken? Je kunt ook googelen op "Max Molovich recensie Jim van Os", dan bespaar je je een hoop tijd en lees je toch de essentie. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 45 minuten geleden zei lady jane: vpn had ik nog nooit van gehoord. eens uitvogelen of ik dan ook canvas terug zou kunnen kijken, want nu moet ik hen altijd voorrang geven omdat ik alle andere zenders wel terug kan kijken. echt digibeet hier pfffft. De term schud ik zo uit m'n mouw maar ik ben nog nooit verder gekomen dan even balen dat ik de sport op de nos app niet kan kijken vanwege uitzendrechten. Ik heb nog nooit de moed gevonden om uit te vogelen of vissen hoe ik dat moet doen met zo'n vpn. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik lees het al @Yana we zouden familie kunnen zijn haha je lijkt meer op mij soms dan mijn eigen zussen.
Lonster1 Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Je kunt ook wachten tot woensdag, dan is het als podcast te beluisteren. Dat heb ik bij Sigrid Kaag gedaan, en die Palestijnse journalist. Van de beeldfragmenten hoor je wel wat audio, ze vatten wat er te zien was samen in een paar woorden.
Marjolijn Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Ik was zeker niet geïrriteerd. !!!!! Heb juist zeer geboeid de hele avond gekeken en geluisterd. Dat vooral. Dusssss
Rosee Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Wat bedoelde je dan met: 'luisteren? Oortjes?' @Marjolijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden