Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
3 uur geleden zei Rosee:

Wat heerlijk @Yana. Heb ook zin om in m'n onderbroek buiten te lopen, maar weet niet of dat n goed idee is middenin de stad.

Doen!!! 
Er zullen zeker mensen zijn die dat waarderen.

Geplaatst
3 uur geleden zei Kaatjemama:

Lief dat je het vraagt zal een heel lang verhaal zo kort mogelijk proberen te doen. We zijn een samengesteld gezin en we gingen op vakantie met zijn dochter.(constant alleen maar aan de vader aan trekken was.En ik was vreselijk het 3 wiel aan de wagen voelde me erg alleen en ik miste me zoons verschrikkelijk.en merkte dat ik echt een verkeerde keuze had gemaakt 

Ik begrijp het, het-derde-wiel-aan-de-wagen-gevoel is echt niet fijn. Wel extra knap dat je in die situatie niet bent gaan drinken, je bent een topper 💋.
Hoe oud is de dochter als ik vragen mag?

Geplaatst
3 uur geleden zei Jannigje:

Ik ben protestants opgevoed, dus ik kan maar 2 kanten op: hemel of hel. Maar katholieken gaan toch zo wie zo eerst, korter of langer, naar het vagevuur? Dat heb ik uit betrouwbare (?) bron. Of ben ik niet goed geïnformeerd?

Ik vind dat jij meteen door mag lopen hoor.

🙂

Dan zeg ik gewoon tegen Petrus dat jij het hebt gezegd, dan komt het vast goed. Oja, verrek, dat vagevuur. Dan wordt je eerst nog even zachtjes boven een knappend vuurtje geroosterd voor je naar het feest mag. Wie dat ooit heeft bedacht. Maar goed, dat is met dat concept hel ook al zo. Uit de tijd dat men dacht dat mensen eerst de stuipen op het lijf moest worden gejaagd alvorens ze zich zoet gingen gedragen. Met volwassen religie heeft het wat mij betreft niet zoveel te maken.

Geplaatst
2 uur geleden zei lady jane:

In londen is er 1 dag per jaar dat iedereen in zn onderbroek het openbaar vervoer in stapt, geweldig om te zien!

Ik dacht die Sjaan die zegt maar wat. Maar een snelle google leert dat het echt zo is 😀 No Trousers Tube Ride. Daar knap ik altijd erg van op, zulke berichten. Het is begin januari, op een zondag. Kun jij dan ook @Rosee?

Geplaatst (bewerkt)

Vrijdagavond, pizza met water 🥳

Nu mag ik morgen mountainbiken met een heldere kop. T vereist even mentaal doorzetten, maar tis eigenlijk snel gepiept dat droogblijven. Zo gauw je echt besloten hebt ik drink niks, zit de kat in t bakkie.

Niet dat ik dat niet wist, maar lekker om het weer even te ervaren. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
1 minuut geleden zei Oskar:

Ik dacht die Sjaan die zegt maar wat. Maar een snelle google leert dat het echt zo is 😀 No Trousers Tube Ride. Daar knap ik altijd erg van op, zulke berichten. Het is begin januari, op een zondag. Kun jij dan ook @Rosee?

Haha geweldig! Begin januari staat genoteerd. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei bumperjim:

Zo gauw je echt besloten hebt ik drink niks, zit de kat in t bakkie. 

Voor mij werkt het voor een groot deel ook zo. Simple comme bonjour.

Geplaatst
3 minuten geleden zei bumperjim:

Haha geweldig! Begin januari staat genoteerd. 

Gezellig. Misschien kunnen we een boot laten varen vanuit ons reservaat op Schier om daar met zijn allen zonder broek te gaan treinen. Humor hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn.

Geplaatst
1 uur geleden zei Yana:

Ik begrijp het, het-derde-wiel-aan-de-wagen-gevoel is echt niet fijn. Wel extra knap dat je in die situatie niet bent gaan drinken, je bent een topper 💋.
Hoe oud is de dochter als ik vragen mag?

dank je  vindt fijn dat je dat zegt

heb ook echt wel paar keer gestaard naar de  glazen enzo   een tafel naast me in restaurants😓

Me bonus dochter is 13 

en mijn jongens zijn 18 en 22 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...