Senna34 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Het is ook beslist niet verkeerd om voor je eigen te zorgen. Het is niet vanzelfsprekend om in een gespreid bedje terecht te komen dat blijkt
Jannigje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 23 uur geleden zei Quinn: Dus, we waren drie uur in een winkel. Eén winkel. De halve winkel is gepast en afgekeurd wegens, geen idee waarom, maar niet goed dus. En onderweg naar huis lopen we een andere winkel even in en binnen vijf minuten heeft meneer twee truien en een broek. Zucht... C is toch niet mijn broer??!! 🫣
Jannigje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 22 uur geleden zei Mai: Vandaag had ik weer bezoek De specht was er weer Blijft mooi Ja, fijn hè! Ik vind het altijd een cadeau als hij komt.
Mai Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 33 minuten geleden zei Jannigje: Ja, fijn hè! Ik vind het altijd een cadeau als hij komt. Jaaa!! Als ik buiten zit heb ik eigenlijk nooit mijn telefoon mee En zodra ik opsta Istie weg natuurlijk 4 uur geleden bewerkt door Mai
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Jannigje: C is toch niet mijn broer??!! 🫣 Hij heeft een zus, maar die is bij lange na niet zo lief als jij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden