Marjolijn Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Jammer dat het niet door ging fijn dat dat nu goed gaat en idd dag voor dag 😊 We gaan voor plan B qua voorziening.. 👍 En verder hier dus dag voor dag. Soms nog dagdeel voor dagdeel. Dus ik blijf meedoen met het dagpact en het nachtpact 21 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling Kaatjemama reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden @Marjolijn: als ik de theorie goed begrepen heb is de situatie van @spirit een klassiek voorbeeld uit de dramadriehoek binnen de transactionele analyse, waarbij je enerzijds de verslaafde hebt maar anderzijds ook de partner die dit verslaafde gedrag in stand houdt mede omwille van de aandacht dat dit oplevert. En sorry @spirit, ik zit er misschien middenin maar iedereen is hier wel ervaringsdeskundige en ik denk dat de meesten wel zullen zeggen dat twee dagen niets betekenen. Hoe jouw gedrag dan plots veranderd van actie ondernemen naar bekijken hoe het verloopt, is net wat anderen willen aankaarten. Ergens begrijp ik niet goed hoe je dit zelf niet ziet als gewezen drinker.
Quinn Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden @Marjolijn soms zelfs per uur. Ken je de kookwekker methode? Dus, we waren drie uur in een winkel. Eén winkel. De halve winkel is gepast en afgekeurd wegens, geen idee waarom, maar niet goed dus. En onderweg naar huis lopen we een andere winkel even in en binnen vijf minuten heeft meneer twee truien en een broek. Zucht... Kaatjemama reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Even een kleine ergernis van me afschrijven. Een dikke maand geleden stevig verkouden geweest en sindsdien heb ik wat last van een kriebelhoest. Overdag maakt het me niet veel uit maar soms wordt ik 's nachts wakker door een stevige hoestbui en dat is wel irritant. Wat wel helpt is de keel vochtig houden. Enfin, even een terzijde opmerking.
Kaatjemama Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 2 uur geleden zei spirit: Heel verl plezier @Kaatjemama. Zou ook wel even iets voor ons zijn, nu het nog kan. Even veel zeuren, net zolang tot hij meegaat. Volgende week begint het echte serieuze leven weer voor ons. De muziek is ook weer begonnen. Zaterdag een leuk optreden met ons koor, waar we echt naartoe leven. Hebben we ook erg gemist. Afgelopen maandag alleen naar het koor gegaan omdat mijn vriend nog in de afkickfase zat. Mijn accordeonmaatje was gevallen, dus was alleen met de drummer. Ja, dan mis je elkaar wel. Zaterdag dus weer aan de bak en dan is het combo weer compleet. Gisteren mezelf weer uitgeleefd in het zwembad. Volgende week nog en dan gaat het buitenbad dicht. Morgen schijnt het ook nog warm te worden dus morgen ook nog maar weer gaan. Zwemmen is zo heerlijk voor de conditie en ik ben er erg fanatiek in geworden. In de wintermaanden maar weer de dinsdagavonden zwemmen met mijn zoon. Ondertussen is mijn oudste kleindochter 10 jaar geworden. Heb een mooie verzwaringsknuffel voor haar besteld. Hopelijk vind ze het leuk en heeft ze er ook daadwerkelijk wat aan. Nu een beetje rommelen in huis. Straks een lange wandeling met de hond. Dank je wel spirit lief maar maakt me serieus zorgen om je
Mai Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Vandaag had ik weer bezoek De specht was er weer Blijft mooi
Kaatjemama Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Zojuist zei Mai: Vandaag had ik weer bezoek De specht was er weer Blijft mooi Leuk 🥰 heb je geen foto kunnen nemen ?
Mai Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Helaas niet Dat verstoord de boel ook Dan blijf ik muisstil zitten en geniet van dat moment Kaatjemama, Momentum, Marjolijn en 1 andere reageerden hierop 4
bolletje Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Een paar dagen dadat ik mijn hondje heb laten inslapen kwam op z'n gemakkie tot twee keer toe een ekster binnen wandelen. Liep eerst haar de drinkensbak en daarna naar de brokjes. Toen die klaar was liep hij naar het mandje waar Puck altijd in lag, bleef ff staan te kijken, liep toen naar Mojo die begon te kwispelen en vloog naar buiten, om vervolgens een kwartiertje weer naar binnen te komen. Vloog op de kast waar glaswerk stond en liep er voorzichtig om heen. Vloog niet tegen de ramen aan enz. Ik heb wel foto's en zal morgen eens vragen bij de dagbesteding of ze de foto's kunnen plaatsen. Momentum, Kaatjemama, Mai en 2 anderen reageerden hierop 5
Mai Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Kaatjemama: Dank je wel spirit lief maar maakt me serieus zorgen om je 2 uur geleden zei Kaatjemama: Dank je wel spirit lief maar maakt me serieus zorgen om je 18 uur geleden bewerkt door Mai
Mai Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 35 minuten geleden zei Mai: Excuus, ik krijg dit niet weg
Marjolijn Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 49 minuten geleden zei bolletje: Een paar dagen dadat ik mijn hondje heb laten inslapen kwam op z'n gemakkie tot twee keer toe een ekster binnen wandelen. Liep eerst haar de drinkensbak en daarna naar de brokjes. Toen die klaar was liep hij naar het mandje waar Puck altijd in lag, bleef ff staan te kijken, liep toen naar Mojo die begon te kwispelen en vloog naar buiten, om vervolgens een kwartiertje weer naar binnen te komen. Vloog op de kast waar glaswerk stond en liep er voorzichtig om heen. Vloog niet tegen de ramen aan enz. Ik heb wel foto's en zal morgen eens vragen bij de dagbesteding of ze de foto's kunnen plaatsen. Zo maakte ik ook bijzondere dingen mee na het overlijden van mijn man. Ik had toen 2 katjes. We kregen in de tuin bezoek van een roodborstje dat meerdere rondjes deed om de benen en pootjes van mij en de katten. De katten zaten doodstil tegen mijn benen aan en keken alleen maar. Vogeltje ging vervolgens in een struik zitten terugkijken en zeker 5 minuten later vloog hij/zij weg. Vergeet ik nooit. Mai en bolletje reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden En ik gooi m er maar vast weer in. Na eerder een waterijsje en zo direct een goeie thee. Nachtpact: Marjolijn
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Reacher 💜 Quinn 🧡
Kaatjemama Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Nachtpact: Marjolijn kaatje🌺 lekker radel 0.0 serie aan en een warme stroopwafel van de bbq ☺️
Marjolijn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) @Kaatjemama. Geniet van je radler. Je hebt alleen @quinn en reacher er af gegooid Dus nu. Nachtpact: Marjolijn Reacher Quinn Kaatje. ( ik krijg m alleen niet netjes. Maar gaat om het idee) 17 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Reacher 💜 Quinn 🧡 Kaatje Marjolijn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Nachtpact: Marjolijn Reacher 💜 Quinn 🧡 Kaatje Jane👐
spirit Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Lieve mensen. Geen zorgen om mij. Is niet nodig. Ben zelf oud en wijs genoeg. Zal me even een poosje afzijdig houden hier. Lijkt me even beter. Marjolijn, Senna34, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 1 1 3
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Jammer @spirit,waarom lijkt je dat beter?
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Vandaag even lastig moment tijdens spontaan etentje op het strand, zag iemand naast me met wijn in een mooi glas en voelde het trekken. Toch een muntthee besteld en het was gelukkig snel over. Wel een lekker toetje besteld🍨 bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 7 uur geleden zei spirit: Lieve mensen. Geen zorgen om mij. Is niet nodig. Ben zelf oud en wijs genoeg. Zal me even een poosje afzijdig houden hier. Lijkt me even beter. Omdat wij je confronteren met je eigen gedrag 😁
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden