lady jane Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Nachtpact kaatje 🌺 Reach 💜 Quinn 🧡 Marjolijn🐱 Jane🙃 Fijn: ik heb mn telefoon weer terug. Net opgehaald bij de jarige. Die stond op t punt te gaan slapen. Kaatjemama en Quinn reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden RIP Dolly 💓 Musashi en Kaatjemama reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 19 uur geleden zei bumperjim: Ik weet niet wat je er "meer" van verwacht, maar als dat te maken heeft met "zeer aantrekkelijk" denk ik dat de teleurstelling om het hoekje op je staat te wachten. Een opa-rol is waarschijnlijk het beste dat je kan betekenen 😁 Ik heb van haar leeftijd geen flauw benul. Ik voel me al te dikwijls een zeer trouw gebruiksvoorwerp. Tot ik een wegwerpvoorwerp wordt.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 uur geleden zei renaldo61: Ik heb van haar leeftijd geen flauw benul. Ik voel me al te dikwijls een zeer trouw gebruiksvoorwerp. Tot ik een wegwerpvoorwerp wordt. Ik begrijp niets van wat je schrijft.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei bumperjim: Ik begrijp niets van wat je schrijft. Tja om iets te begrijpen moet je het eerst willen begrijpen Mormel en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei renaldo61: Tja om iets te begrijpen moet je het eerst willen begrijpen Tja, zoals ik je al jaren lees, wil je alleen begrepen worden door aantrekkelijke jonge vrouwen die je om onbegrijpelijke redenen na een tijdje liever negeren. Kaatjemama reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden 8 uur geleden zei renaldo61: Ik heb van haar leeftijd geen flauw benul. Ik voel me al te dikwijls een zeer trouw gebruiksvoorwerp. Tot ik een wegwerpvoorwerp wordt. Het is spijtig dat jij je zo voelt. Misschien heb ik dit al eerder gevraagd, maar heb je ooit echt begeleiding gekregen om je autisme te begrijpen? Een klassieke uitspraak daarbij is dat een autist zich meestal voelt als een alien op aarde. Wat ik hiermee bedoel is dat het missen van aansluiting bij andere mensen/groepen bijna inherent is met ASS. De reactie van @bumperjim en @Quinn sluiten hier weer mooi op aan. En ik denk niet dat dit onwil van hun zijde is, maar dat ze echt menen het niet te begrijpen. Ik hoop dat dit voor jou een beetje duidelijk is en zou je echt aanraden om zelf wat literatuur te raadplegen over autisme om hier een beter begrip over te krijgen. Gewoon voor jezelf, want ik veronderstel dat je ook leest hoe soms op mij gereageerd wordt, dus beter begrip betekend nog niet dat je echt aansluiting vind bij andere mensen. Persoonlijk denk ik ook niet dat dit mogelijk is voor mensen met ASS. Natuurlijk kun je toneel spelen, maar die façade houdt maar net zolang stand tot je in een stressmoment weer eens ongefilterd reageert. Mai reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden