Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen, Ik heb weinig geslapen, eens kijken of er toch nog iets moois uit deze dag te persen valt.
Yana Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Bob en @Marjolijn shift+enter werkt op mijn smartphone ook om op het forum geen witregel te krijgen.
Bob Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: @Bob en @Marjolijn shift+enter werkt op mijn smartphone ook om op het forum geen witregel te krijgen. En nu ik het even check merk dat het op laptop en desktop ook Shift, en niet Control moet zijn in combinatie met de Enter toets. Ik heb het oorspronkelijke bericht verbeterd. Mooi trouwens dat dat op jouw smartphone ook werkt, @Yana. Bij mij niet helaas. 5 uur geleden bewerkt door Bob
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, Ik heb er zin in vandaag. Werken, naar de zelfoogsttuin, vanavond naar de film Les enfants vont bien. Over een bewust kinderloze vrouw die met de kinderen van haar zus wordt opgezadeld. In de film zal het wel na de eerste strubbelingen een beetje goed komen (of niet, dat zou verfrissend zijn), maar het lijkt me nogal een nachtmerrie. Gisteren naar Cria Cuervous geweest, uit 1976. Ik was verbaasd over hoe weinig gedateerd de film was. En fijn om weer even terug in die tijd te zijn, en in de huid te kruipen van een kind dat ongeveer dezelfde leeftijd heeft als ik toen. Nou ja, 'fijn' is niet het goede woord, maar de aandacht voor mezelf als kind, dat durven zien, doet me goed. bumperjim en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! Gisteren uitsteukend vietnamees gegeten met vrienden, boulevard du Montparnasse, tussen alle ontzettend oude en beroemde brasserieën. Leuke buurt, ware het niet dat daar een groot ziekenhuis zit en de boulevard met busstrook de perfekte aanvliegroute is van de ambulances. Na 6 ambulances in 20 minuten besluit je dan om toch maar van het terras naar binnen te verkassen. Dus ja elluk voordeel... 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Eerste en laatste keer dat ik Vietnamees at (Vit.fondue) was ook in Parijs. In de buurt van Montmartre als ik me goed herinner. Was een fijne herinnering net, thnx Jimbo. bumperjim reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ken je dat, dat je wakker wordt met een katergevoel? Zwaar hoofd en doodmoe... En dan kom je erachter dat je helemaal geen kater kunt hebben omdat je niet hebt gedronken! Eigenlijk na een paar minuten voel je al weer fit (bijna fit want je bent inmiddels de 50 gepasseerd). Good morning! 4 uur geleden bewerkt door Mariposa
Kohtje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. 1979/1980. Eindexamenjaar Nat. Schilderschool in Zwolle (tegenwoordig CIBAB). De eerste Vietnamese bootvluchtelingen kwamen naar Nederland en een jong stel kreeg in Zwolle een flatje toegewezen. Met vier klasgenoten hebben we in de middag- en avonduren dat flatje geheel gesausd, geschilderd, behangen en van vloerbedekking voorzien. Die mensen wisten niet wat ze allemaal overkwam en beloofden ons, als ze eenmaal gesetteld waren, een eigengemaakte vietnamese maaltijd. Natuurlijk nooit meer wat van gehoord, ze hadden, me dunkt, wel wat anders aan hun hoofden.. Daarna ben ik nooit verder gekomen dan twee of drie keer een Vietnamese loempia bij zo'n karretje op het winkelcentrum. 🥺 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden leuk he Kohtje, herinneringen ophalen. we worden (lees; zijn) oud😘
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Maarten van der Weijden zwemt hier vandaag door de binnenstad. Ik heb steeds zo'n dubbel gevoel bij zijn acties, maar vooruit, misschien toch maar even gaan klappen dan. (en een donatie gedaan alvast voor als ik het vergeet).
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 minuten geleden zei Kohtje: Daarna ben ik nooit verder gekomen dan twee of drie keer een Vietnamese loempia bij zo'n karretje op het winkelcentrum. 🥺 Ja nee, die kan je rustig overslaan 🤣 De meeste keuze in Vietnamees eten heb je in Parijs 13e arrondissement, avenu de Choisy en daaromheen. Dan ga je lekker naar Impérial Choisy bijvooorbeeld en daar neem je dan een duizendjarig ei. Als je dat dan niet lust (wat vrijwel onvermijdelijk is) dan geef je gewoon de schuld aan bumperjim 🤣 lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 51 minuten geleden zei Mariposa: Ken je dat, dat je wakker wordt met een katergevoel? Zwaar hoofd en doodmoe... En dan kom je erachter dat je helemaal geen kater kunt hebben omdat je niet hebt gedronken! Eigenlijk na een paar minuten voel je al weer fit (bijna fit want je bent inmiddels de 50 gepasseerd). Good morning! Dat herken ik heel goed vandaag ook zelfde schuitje hier
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen morgen allemaal Vandaag even uitgeslapen vandaag kan het opruimen beginnen thuis en en de was 😝😂
Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Volgens mij was er nog geen dagpact? DAGPACT: Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het gaat goed qua AV zijn. En dat is fijn.Geeft me inmiddels weer wat rust. Ik herken wel trouwens dat katerige gevoel soms 's morgens terwijl je helemaal niet gedronken hebt. Dat voelt dan zo " onverdiend" eigenlijk. Vandaag een beetje relaxed thuis rommelen. Geen woeste plannen. Thuiszorg geweest, dus weer lekker fris en fruitig na douchehulp. Ik kan gelukkig alweer wat meer zelf. Fijne dag allen.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Marjolijn: Het gaat goed qua AV zijn. En dat is fijn.Geeft me inmiddels weer wat rust. Ik herken wel trouwens dat katerige gevoel soms 's morgens terwijl je helemaal niet gedronken hebt. Dat voelt dan zo " onverdiend" eigenlijk. Ik vind dat altijd lekker. Eerst wakker worden met een brak gevoel, want dat ben je jarenlang gewend, opstaan met je beroerde kop want je moet werken. En realiseer je je ineens: hee, ik ben helemaal niet brak! 🤣 Marjolijn reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Marjolijn: Volgens mij was er nog geen dagpact? DAGPACT: Marjolijn Fonny🌞
Kaatjemama Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden DAGPACT: Marjolijn Fonny🌞 kaatje 🌺
bumperjim Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Zal ik kippepotensalade nemen of de varkensorensalade??
bumperjim Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Toch maar de inktvis 🥰 Echt hyper lekker
Yana Geplaatst 2 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Ziet er goed uit BJ! Ik ken die inktvis vooral als rubberbrokken maar kennelijk kan dat ook anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden