Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal bij het koffie drinken in de tuin vallende ster gezien ☺️✨💫 Wordt weer warm dagje vandaag.wij zijn onderweg naar Schiphol 😊 Dagpact ☀️ kaatje 😂 14 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Ster spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact ☀️ kaatje 😂 Mormel Veel plezier @Kaatjemama. Goedemorgen trouwens. Vandaag voor het eerst geslapen tot mijn wekker afliep en dat was vrij irritant daar ik met mijn hoofd aan het voeteinde lag. Kussens en deken lagen verspreid over de kamer dus heb weer woelig geslapen. bolletje, spirit en Kaatjemama reageerden hierop 1 2
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) De slaapapp is zeer tevreden over het nieuwe droogslapen. Gisteren had ik een slaapkwaliteit van 100%, vandaag 92% want ik ging iets te laat naar bed. Vaak zat ik op 80% of nog daaronder. Hoe de app dat verschil ziet weet ik overigens niet. Alles gaat via de microfoon dus ik zal wel andere/minder geluiden maken 🤔 Het voelt ook beter, das uiteindelijk het enige dat telt 12 uur geleden bewerkt door bumperjim
Marij Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen, goede reis Kaatje! Het was heerlijk gisteravond in de tuin, hangmat met dekentje en na de 10e vallende ster toch maar naar bed. Fijne dag! Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden goeiemooiemorgen frummers en Kaatje een fijne zo zorgenloos mogelijke vakantie! Kaatjemama reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Geniet ze Kaat. Goeie morgen mensen. Kaatjemama reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allemaal, Van de week een nieuwe telefoon. Wat een vreselijk iets is zoiets Ben al 4 keer terug geweest naar de telefoonwinkel omdat ik iets niet snapte en moet straks weer, want krijg mijn e mail er niet op Ondanks dat ik de wachtwoorden bij de hand heb. Wat doe ik toch steeds verkeerd 🙄 Ik haat, al die nieuwe dingen, maar ja zal er toch doorheen moeten Straks proberen een stappenteller erop te zetten Ging bij m,n vorige telefoon vlekkeloos, maar met deze heb ik er een hard hoofd in. enfin, jullie horen nog
rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nou, stappenteller is gelukt Maar wat een berg reclame krijg je meteen Bah, niet leuk ( mopper de mopper ) spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dank allemaal ☀️ vanuit zonnige kos
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Sterkte zeg @rapilos ik vindt dat ook zo naar een nieuwe telefoon 🙈binnen een maand ofzo zie er nu al tegen op 😂 rapilos reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Fijne vakantie @Kaatjemama. Ik voel met je mee @rapilos. Vreselijk om alles weer te installeren. Wij zijn er ook niet mee opgegroeid he? Minder handig daarin. Maar je stappenteller zit er weer op! Hier een rustige start van de dag gehad. Straks nog even in het zwembad en vanavond bij mijn schoondochter eten en haar helpen met mijn kleindochter. Het is de laatste dag dat ze alleen is met mijn kleindochter. Het is zwaar. Heb dit nu een paar dagen meegemaakt en er nauw bij betrokken geweest. Het is niet te doen. Een boom van een kind. Groot en sterk en best knap, maar zo gehandicapt. We zijn bang dat het niet alleen autisme is. Het doet pijn om dit zo mee te maken.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Doen andere telefoons dat niet volledig automaties dan als je de ene vervangt door de andere? (Iphone gebruiker hier, maar ik koop ze tweedehands hoor 😜)
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier ook een iPhone gebruiker sinds mijn eerste smartphone. Ik had ooit een Android toestel geprobeerd, dat leek voor mij een ramp. Ik heb dat toestel nooit veel gebruikt.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik word gek van een IPhone 😊 Kan er niet mee overweg. Ooit eentje gehad. Ik wist niet hoe snel ik hem terug moest brengen en omruilen voor een Android. Het schijnt zeer persoonlijk te zijn. Sommigen zweren bij een IPhone.
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Doen andere telefoons dat niet volledig automaties dan als je de ene vervangt door de andere? (Iphone gebruiker hier, maar ik koop ze tweedehands hoor 😜) Iphone ken ik niet Altijd Android gehad.. Ja, je moet het allemaal automatisch over kunnen zetten, dat schijnt ook vrij makkelijk te gaan (telefoonwinkel heeft het voor me gedaan ) Maar dan kom je thuis en moet je vervolgens weer aan de gang met wachtwoorden, aanmelden enz. Dus de app. staat er dan wel op, maar de rest mag je zelf doen. Enfin, ik ben al een aardig eind. Nu de bank app nog Dat heeft mijn dochter de vorige keer gedaan. Nou ja, proberen maar weer
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat is het trouwens bloedheet. Vanmiddag bij een collega wereldwinkel geweest om cadeau pakketjes te maken voor de winkel. Jeetje, toen ik op de fiets naar huis ging, leek het wel een hete woestijnwind
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Altijd iPhone gehad en ben dus IOS gewend. Mijn man heeft Android, daar kan ik niet mee overweg. Ik weet hoe ik op moet nemen als zijn telefoon gaat en hij niet in de buurt is, maar dat is ook echt alles 2 uur geleden bewerkt door Senna34
renaldo61 Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Ik weet al niet meer juist meer wat of wanneer de eerste computer in ons gezin was. De eersten behoorden wel alle toe aan mijn broer. Hij zal dat vast via zijn werk verkregen hebben. Het was vast een HP. Veel kon je er niet mee en zelf heb ik er nooit mee gewerkt. De volgende was een Sinclair, waar ik kleine programma's op schreef. Maar de eerste echt bruikbare computer was een Mac rond 1986 denk ik en sinds ben ik aan Apple trouw gebleven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden