Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dagpact:
Mormel

Goedemorgen allen. 
Gisteren ging het hier over psychologen en 's avonds had ik een afspraak met de mijne. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben met haar. Merk dat ze ondersteunend is om mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen terug op te bouwen, maar ondertussen laat ze mij ook mijn gedachtenpatronen in vraag stellen om te bekijken hoe nuttig ze echt zijn. 

Omdat ik gisteren enkele steken kreeg in mijn knie ga ik het vandaag wat rustig aan doen en me erbij neerleggen dat ik mijn conditie terug moet opbouwen.
Hoop dat iedereen er een fijne dag van maakt.

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen!

8 uur lang geslapen als doornroosje. 100% volgens de app. Komt vast door het droogstaan. De app mist net de cyclus en maakt me wakker op het randje vd diepe slaap, nu heb ik eerst een kwartier nodig om te begrijpen wie ik ben, en waar en waarom en zo...

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Het is toch opmerkelijk, als je slechts 1-2 bier per dag drinkt (en soms een fles rosé 🤮) en je stopt ermee, hoeveel verschil dat maakt.

Ook dit is déjà vu en had ik al eens geschreven, maar ik ontdek het met plezier opnieuw 🥳

Geplaatst

Goedemorgen heren, goedemorgen alle overige frummers.. 
Hier ook goed geslapen, en het is heerlijk koel in huis inmiddels: 8 graden buiten en de boel staat al twee uur open... 
Bakje nu dan maar

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Goedemorgen allemaal 

goed geslapen  veel gedroomd maar wordt wakker zonder migraine erg fijn .

vandaag alles inpakken en opruimen ,zwembad opruimen wasjes opruimen ,aankomende nacht gaan we weg. 8 dagen kos . Moet kijken wat ik met me gevoelens moet doen. schuldgevoel/ mis gevoel(zonder wijn)rondom mijn kinderen die gaan niet mee. 

Geplaatst

Opruimen @Lika

succes met zwemmen @lady jane

Dank allebei 

het is meer een schuld gevoel dat ik niet kan betalen meer om ze mee te nemen en de keuze maar dat ze zelf moesten meebetalen als ze meegingen maar ja ze zijn 18 en 22 en verdienen ook zelf geld en de jongste is naar Malaga geweest met vrienden.

Geplaatst

we blijven leren. Maar ernaar handelen vergt wat meer moeite. weet ik ook uit ervaring.
Toevallig ben ik daar ook mee bezig, grenzen wel weten, maar er niet naar handelen.
Lika hielp me daar net bij. Door mooi verwoord te schrijven, realiseerde ik me ineens heel duidelijk;
ik kan iets wel mooi verwoorden, maar ernaar handelen doe ik niet altijd. En hier op t forum hebben we
bijna aleen woorden, dus hier ben ik op mn plek, want er is geen sociale controle op handelen. Dus we kunnen onszelf en elkaar jaren voor de gek blijven houden met onze zwakheden/karaktertrekken/stoornissen en wat dan ook, maar of we er echt van leren? Therapeutisch bedoel ik dan, oefenen. En ik heb nu de angel van mijn forumverslaving te pakken. thnx @Lika. en nu kijken of en wat ik daarmee doe.🙃

Geplaatst

Goedemorgen!

Ik heb steeds van die k*tmuggen in de slaapkamer. Ik had al een vliegenmepper hier maar dan moet je de muggen dus wel eerst kunnen vinden. Aangezien onze slaapkamer één grote bouwput is, ga die krengen dan maar eens te pakken krijgen, je vindt ze gewoon niet.

Nou, op naar een nieuwe drukke, warme dag. Morgen iets rustiger aan doen, dan heb ik enkel 's ochtends werk en vrijdag heb ik lekker vrij kunnen houden. 

Lekker he, @bumperjim niet drinken, ik geniet ook elke ochtend (nadat ik weer ben geland) van een fris hoofd en een relatief goede nachtrust (ondanks die k*tmuggen!).

Geplaatst
41 minuten geleden zei lady jane:

ik kan iets wel mooi verwoorden, maar ernaar handelen doe ik niet altijd. En hier op t forum hebben we
bijna aleen woorden, dus hier ben ik op mn plek, want er is geen sociale controle op handelen. Dus we kunnen onszelf en elkaar jaren voor de gek blijven houden met onze zwakheden/karaktertrekken/stoornissen en wat dan ook, maar of we er echt van leren? 🙃

Ja dit. Uiteindelijk leer je het best van wat je doet (goed doet of fout doet), veel meer dan van wat iemand je vertelt, hoe mooi verwoord ook.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...