Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen allen. Gisteren ging het hier over psychologen en 's avonds had ik een afspraak met de mijne. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben met haar. Merk dat ze ondersteunend is om mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen terug op te bouwen, maar ondertussen laat ze mij ook mijn gedachtenpatronen in vraag stellen om te bekijken hoe nuttig ze echt zijn. Omdat ik gisteren enkele steken kreeg in mijn knie ga ik het vandaag wat rustig aan doen en me erbij neerleggen dat ik mijn conditie terug moet opbouwen. Hoop dat iedereen er een fijne dag van maakt.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! 8 uur lang geslapen als doornroosje. 100% volgens de app. Komt vast door het droogstaan. De app mist net de cyclus en maakt me wakker op het randje vd diepe slaap, nu heb ik eerst een kwartier nodig om te begrijpen wie ik ben, en waar en waarom en zo... 1 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel renaldo61🐕 Goedemorgen allen. 1 uur geleden bewerkt door renaldo61
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 25 minuten geleden zei bumperjim: ...nu heb ik eerst een kwartier nodig om te begrijpen wie ik ben... Knap! bumperjim reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 32 minuten geleden zei bumperjim: Goeiemorgen! ..., nu heb ik eerst een kwartier nodig om te begrijpen wie ik ben, en waar en waarom en zo... Wacht, ik geef de koffie door. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is toch opmerkelijk, als je slechts 1-2 bier per dag drinkt (en soms een fles rosé 🤮) en je stopt ermee, hoeveel verschil dat maakt. Ook dit is déjà vu en had ik al eens geschreven, maar ik ontdek het met plezier opnieuw 🥳
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen heren, goedemorgen alle overige frummers.. Hier ook goed geslapen, en het is heerlijk koel in huis inmiddels: 8 graden buiten en de boel staat al twee uur open... Bakje nu dan maar
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Mormel renaldo61🐕 Yvonne Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jij ook een goedemorgen Fonny, hoe gaat het nu met je??
Kaatjemama Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Dagpact: Mormel renaldo61🐕 Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen
Kaatjemama Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden 2 uur geleden zei Mormel: avonds had ik een afspraak met de mijne. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben met haar. Dat heel erg fijn zeg en zeker niet vanzelfsprekend
Kaatjemama Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Goedemorgen allemaal goed geslapen veel gedroomd maar wordt wakker zonder migraine erg fijn . vandaag alles inpakken en opruimen ,zwembad opruimen wasjes opruimen ,aankomende nacht gaan we weg. 8 dagen kos . Moet kijken wat ik met me gevoelens moet doen. schuldgevoel/ mis gevoel(zonder wijn)rondom mijn kinderen die gaan niet mee.
lady jane Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Laat ze achter in een doos met een strik eromheen @Kaatjemama uitpakken kan later alsnog, maar de doos in de schuur laten bij terugkomst mag ook. goeiemooiemorgen frummers Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Wou net hetzelfde zeggen, maar minder mooi verwoord:-) Goedemorgen! Wat kan er ook zonder zin??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden