Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen allen. Gisteren ging het hier over psychologen en 's avonds had ik een afspraak met de mijne. Moet zeggen dat ik heel tevreden ben met haar. Merk dat ze ondersteunend is om mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen terug op te bouwen, maar ondertussen laat ze mij ook mijn gedachtenpatronen in vraag stellen om te bekijken hoe nuttig ze echt zijn. Omdat ik gisteren enkele steken kreeg in mijn knie ga ik het vandaag wat rustig aan doen en me erbij neerleggen dat ik mijn conditie terug moet opbouwen. Hoop dat iedereen er een fijne dag van maakt.
bumperjim Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden (bewerkt) Goeiemorgen! 8 uur lang geslapen als doornroosje. 100% volgens de app. Komt vast door het droogstaan. De app mist net de cyclus en maakt me wakker op het randje vd diepe slaap, nu heb ik eerst een kwartier nodig om te begrijpen wie ik ben, en waar en waarom en zo... 18 minuten geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel renaldo61🐕 Goedemorgen allen. 5 minuten geleden bewerkt door renaldo61
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden